heey meiden is weer een hoop gekletst... star oh er is voor jou weer een beetje vooruitgang qua ongi... en wat een toeval dat de lijst op de deurmat lag! mex ik vind ook dat je een goede klusschema hebt... ik heb nog minder geklust maar dat komt omdat mijn ei vrij snel na mijn ongi komt... en ik zit indd op dpo 12 dus zal morgen mijn ongi moeten verwachten! en aylin een beetje een rare vraag voor jou als je er geen antwoord op wilt geven vindt ik het ook goed hoor! maar vlak voor je nod datum he had je toen ook meer last van afscheiding? ik heb cremerige/waterige afscheiding en best veel voel het er zo uitlopen sorry hiervoor maar denk steeds oh dat is rood kan niet anders maar heb voor de zekerheid maar ff een surfplank in gedaan hahaha... en nee heb geen speciale dingen wat we van het weekend gaan doen... ik wachten op mijn ongi of positieve zwangerschap maar het zal meer het eerste zijn! heb echt een sterk vermoede op ongi.. en ben nieuwschierig wat mijn temp morgenvroeg doet maar zal wel dalen! liefs michelle
@Mexicang hahaha idd ik had ze al aangeschaft idd. Maandverband en tampons heb ik altijd wel in voorraad hihi..Ik hoop voor jou dat ze niet meer nodig zijn echt waar meid! @Michelle natuurlijk wil ik je daar antwoord op geven. We zijn toch meiden onder elkaar Weet je dat dit het enige teken was (afscheiding) waar door ik twijfelde dat het wel eens raak kon zijn. Alle zwangerschappen heb ik dit gehad voor nod veel waterige en cremige afscheiding. Normaal heb ik dit nooit. Iedere keer als ik het voelde dacht ik oh jee volgens mij ben ik eerder ongi geworden. Dus dit is echt een goed teken meid. Voor mij was het tenminste wel echt een zwangerschaps teken! Ik ga maar is proberen te slapen...mijn meisje is al 4 keer wakker geworden en nu slaapt ze eindelijk...
Ooowwww ik ben zo benieuwd naar Michelle! Hoe is het ermee meid? Gaan we voor roze, of gaan we voor rood? Roze! Mijn temp was vanmorgen weer hoger, 37.0'C. Zou iemand van jullie eens willen kijken op mijn FF. FF geeft aan dag 15,maar ik weet ook omdat deze dat aangeeft omdat ze kijken naar de combinatie van temp,de +test en het 'eggwhite'. Maar.... als ik zelf de streep moet zetten, had ik dat op dag 16 gedaan, juist omdat de temp van dag 15 nog in de lijn van 'voor' het ei zit. En ik voelde het dag 16 ook nog.... Brrr...afwachten en er niet teveel aan denken...lastig! Jullie nog tips daarvoor? X mex
heey dames mijn temp is weer viks naar beneden 36.7 dus ongi zal wel zo komen! maar heb en voel nog niks geen ongikrampen niks! dus ben benieuwd want mijn temp zegt toch echt dat ik ongi ga worden toch!? liefs michelle
mex, ik denk ook dat je je ei op dag 16 hebt gehad. michelle, je temp is echt goed gezakt, als ik kijk naar je vorige kaartje dan denk ik dat je je ongi vandaag kunt verwachten! Balen hoor... Maar je had zelf ook al zo'n vermoeden he. wij hebben ook een rustig weekend. Ik voel me vandaag voor het eerst weer beter en nu begint mijn man ziek te worden... we lossen elkaar dus af! De vragenlijst is ingevuld en opgestuurd. Ben vandaag begonnen met die pillen. Ik voel me nu al erg opgeblazen (ben ook al 2 kg aangekomen) dus hoop dat dat door de pillen niet erger wordt.. dan pas ik m'n broeken niet meer Allemaal een fijn weekend!
Mex ik zou hetzelfde als ff zeggen. Kijk naar mijn kaartje mijn temp na eisprong kwam in het begin ook niet hoger dan 36.9/36.8 terwijl ik die temp ook voor mijn eisprong heb gehad. Pas toen ik zwanger was werd mijn temp 37.0. Vreemd eigenlijk ik heb 2 cyclussen getempt en altijd na ei steeg hij naar 37.1. En nu deze keer niet...Dus somd is het ook moeilijk te bepalen. Ik was er deze ronde minder mee bezig omdat ik er een beetje moe van werd steeds denken zou het dan toch? Vorige rondes hebben we geen eens geklust op de juiste dagen en nog dacht ik zou het dan toch? Hoe je het van je af kan zetten..tja is best moeilijk. Michelle je ziet soms rare dingen hoor bij de temp kaartjes van zwangeren. Maar het is wederom afwachten. Mijn temp daalde ook weer wat naar beneden dus het hoeft op zich niets te zeggen. Nu 16 dpo gaat hij weer omhoog...Ik hoop toch voor je dat het raak is. @Star alles goed met jou meid..?
heey dames begin al krampen te krijgen dus zal er zo wel aankomen! en mex denk ook dat jij je ei op dag 16 heb gehad... en star ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren met de vragen lijst.. en hoop ook niet dat je er zoveel van gaat aankomen van die pillen! fijne weekend dames... nu ik dit bericht aan het type bent zakken de krampen weer weg dus ze komen en gaan! ben benieuwd vorige maand werd ik om 11.00 ongi hihi
Jullie hebben wel mooie regelmatige cyclussen zeg meiden. Het duurt vast niet meer lang voordat het raak is!
hey meiden! Star... 2 kilo ! lekkere pillen zijn dat ! Maar...voor een goed doel he? Hou je nu vocht vast? Als de menstruatie komt, verlies je die klio's waarschijnlijk razendsnel! En ik hoop voor je dat het snel komt! Aylin, mij temp stijgt meestal direct 0.3'C, vandaar dat ik mijn ei op dag 16 denk, omdat vanaf die dag de tempstijging het meest logisch lijkt. Mede ook omdat ik op dag 15 pas een +ovutest had(ook 's avonds om 19u). Maar het is om het even, het is gelukt of niet. Simpeler kan niet toch? En die ene dag zal weinig uitmaken, het gaat erom dat we VOOR ei hebben geklust. Mies.... je temp is flink gekelderd he? Ik kan nu wel mooie dingen gaan zeggen,maar als ik dit zou hebben, weet ik dat mijn ongi eraan komt. Tot nu toe is dit alle rondes zo geweest, ook al was er nog een kleine hoop. Natuurlijk wens ik anders voor jou,maar als dat niet zo is, dan weer net als de vorige x: dan hoop ik dat de duivels snel komen, dan kan je verder. Liefs, mex.
he mies, helaas op naar een nieuwe ronde :S Welke ronde ga je nu in? ik zie nu op jou ff ook dat je HF- HSO enz. in een kolom hebt staan. wat betekent dat? mex, die 2kg is sinds mijn laatste menstruatie, niet door de pillen hoor! haha, dat zou wel heel snel zijn! (en erg fout!) liefs, star
hey dames... ik had een tampon ingedaan omdat ik bruin bloedslijm had ik dacht oh ga ongi worden nu net naar de wc zat nauwelijks iets aan de tampon en nu helemaal niks wat zou dit kunnen zijn..? en wat moet ik bij ff invullen?>? spotting of ligt? nou goed we wachten de dag wel af zal vanmiddag dan wel doorbreken! heb ook geen krampen of ongipijn! liefs michelle
michelle, misschien nog even afwachten? Heb je vaker eerst bruinverlies voor je menstruatie echt doorbreekt? Ik had dat eigenlijk nooit, maar het laatste half jaar wel. Ik weet niet of ik een goed voorbeeld ben, maar dat kan dus veranderen. Ronde 4... jou tijd komt echt nog wel meid! Met zo'n korte cyclus heb je in ieder geval vaak kans! Maar dat maakt het natuurlijk niet minder teleurstellend als die duivels toch doorbreken. Jij voelt je bmm? dat lijkt me niet zo makkelijk, beetje vreemd ook. Heb je er iets aan?
nou omdat ik mijn slijm nooit zo goed kan observeren doe ik het dus inwendig en dan voel ik aan mijn bmm en dan voel ik dus pas rond vruchtbare periode of ik vruchtbaarslijm heb enzo daaraan merk ik het... en nee komt normaal niet gauw voor dat ik oud bruin bloed heb heb het wel eens gehad maar dan ging het na een uur meteen over in rood bloed en dan stopt het niet zoals nu... alleen met afvegen heb ik iets roze bruin aan het papiertje zitten dus denk wel dat het door gaat zetten hoor...even de dag afwachten maar hou jullie op de hoogte!
oh, ok. nou hou ons op de hoogte! ik ga nu nog ff wat doen. Misschien tot vanavond en anders tot morgen
Hahahaha....O...sorry Star! Ik dacht dat het kwam van de pillen Zou inderdaad wel erg fout zijn ja! Michelle... dus toch op naar de volgende ronde... Knap K! Niet leuk! Pas als er echt helder bloed is, kan je op FF 'light' invullen, anders is het spotting. Dus als er nog niet veel doorbreekt, zou ik deze dag niet als dag 1 rekenen. Maar ja, dat blijft lastig, dat heb ik zelf ook ervaren aan het begin van deze cyclus. Bij mij is mijn ei overduidelijk geweest. Ik ben werkelijk niet te genieten, ik ben snel geirriteerd en jank om het minste geringste. De tranen zitten wel heel erg hoog. Iets wat ik overigens niet van mezelf herken, zo kort na mijn ei. Daarbij ook nu al last van 'skin outbreak', dus ja...heel duidelijk een ei geweest. Ik ben nu schaatsen aan het kijken, we hebben er maar een lui dagje van gemaakt want man is niet lekker, tegen ziek worden aan. X mex
later op de dag kreeg ik helder bruin rood bloed dus zit wel rood bij.. en is nog niet zo als normaal, normaal ben ik meteen in 1 klap ongi maar nu een beetje een opstartprobleem hihi.. morgen zal het wel meer zijn.. maar de ongi is er en dat is knap klote... maar ja mijn tijd komt nog wel... en mex bevalt het wachtbankje je al? liefs michelle
Het is inderdaad knap kl*te Michelle! Je gaat niet voor bruin en rood... Je begin lijkt nu een beetje op mij met deze cyclus, toen begon het ook zo anders dan normaal Maakte mij onzeker, jou? Het wachtbankje...ach, wat zal ik zeggen... het bevalt tot nu toe niet echt, want ik ben zo labiel als wat... : Ik mopper, ben snel geirriteerd en jank bij het minste geringste. Ik zat net X-factor te kijken, kon gisteren niet, maar zelfs bij X-factor had ik tranen . Als ze mooi zongen, als ze doorgingen, als de jury laaiend enthousiast was.... enz. Echt niet leuk gewoon,maar ja, pms kan lastig zijn... En zo onvoorspelbaar! Want daar waar ik vorige maand pas later tijdens DPO last kreeg van allerlei dingen, daar heb ik er nu al sinds dag 17 last van...