nou wie weet meid is het voor jou over 10 dagen wel positief en dan weet je waar het vandaan kwam...hihihi.. en ja maakt me best onzeker! maar ja gewoon even afwachten allemaal want mijn ongi gaat doen! maar het gekke is normaal heb ik hoofdpijn buikpijn krampen enz.. maar nu helemaal niks dat vindt ik ook juist het vreemde en normaal ook veel bloed nu ook weinig kan de hele dag wel met 1 tampon doen... maar ja misschien breekt de hel morgen wel los en dan weten we ook genoeg! liefs michelle
Ik zit na 4 dagen dpo nu op 0.6'C boven de coverline. Dit is tijdens alle cyclussen die ik temp, dit is de 3e die ik temp, nog niet voorgekomen, het is niet meer dan 0.4'C geweest. Misschien dat dit ermee te maken heeft...
Mies, lastig he? Het is soms zo verwarrend allemaal... Het enige wat je kan doen is afwachten, je lijf geeft je binnen nu en 2 dagen het antwoord. Hm, zelf denk ik dat het labiel zijn nog niet kan komen van een bevruchting/innesteling, omdat de innesteling nog niet heeft kunnen plaatsvinden. Nog 10 dagen, als je het zo zegt is het niets, maar het is ook nog anderhalve week Ik heb dan wel vakantie, een voordeel!
klinkt spannend te worden meis ik heb wel een goed gevoel voor je! en ik blijf hoor houden voor je! jij bent 1 maand langer bezig dan mij! en dit wordt jullie eerste toch? ze zeggen ook dat de eerste meestal sneller lukt dan de 2de dus die gedachten hou ik ook in mijn achterhoofd want bij de eerste was ik de 3de maand al zwanger! en nu pff ga zowat denken dat ze met keizersnee of spiraaltje wat kapot hebben gemaakt van binnen maar dit zit tussen mijn oren hoor! mijn tijd komt ook nog wel! liefs michelle
hihi, gelijk gepost! Mies, niet denken dat ze wat stuk hebben gemaakt hoor, die kans is zo klein! En wat een spiraaltje kan doen, weet ik niet,maar volgens mij is die kans ook klein! En echt, je zegt het zelf! Jou tijd, en de mijne, komt nog wel !
Ik denk het niet! Dat durf ik niet En daarbij... afhankelijk van mijn LF, die best constant is, en kijkend naar FF, kan ik op 19/2 testen. En dat vind ik best bijzonder, want dat is de geboortedag van mijn opa, op wie ik dol was! En stiekem hoop ik natuurlijk dat het juist op die dag positief is, want dan weet ik gewoon dat er meer is tussen hemel en aarde. En is 'het cirkeltje rond'. Dus ik wil, afhankelijk van hoe het verloopt natuurlijk, de 19e testen
goedemorgen meiden! Hoe gaat het met jullie? Mies, hebben de duivels doorgezet? Of nog altijd spotting? Aylin, ik las net even een ander topic. Maak je je niet al teveel zorgen? Ik moet zeggen, je hebt wel hele duidelijke testen hoor! En als je het niet vertrouwt, kan je ook altijd morgen even de h.a bellen, misschien willen ze wel even een bloedtestje doen. Hier weinig nieuws, echt wachtbank. Ik ben vanmorgen iets minder labiel dan gisteren,maar de dag is nog lang! Deze cyclus loopt heel anders dan de vorige. Vorige had ik tot nu toe geen klachten, nu wel meer. Fijne dag!
heey mex... de duivels hebben vanmorgen echt doorgezet vanacht nog spotting maar wel rode spotting dus ja hihi op na een nieuwe ronde... en ben benieuwd wat je gaat testen klinkt wel hoopvol! liefs mies
Hey Mies, Bah! Dit vind ik niet leuk voor je! Ik hoop dat het een beetje met je gaat! heb jij dat nou ook dat je er dan niets van snapt? Je doet zo je best,maar dan toch de duivels. Soms, als je kijkt op de ff-kaartjes, dan snap ik niet hoe meiden het voor elkaar krijgen door slechts 1x te klussen. Maar ja, daar tegenover staat dat er ook meiden zijn die vanaf einde menstruatie tot ei bijna iedere dag klussen. Het is net dat ene zaadje wat het ei moet zien te vinden en te tikken he? Hier gaat het af en aan. Ik kan nog geen innesteling gehad hebben, dus er valt niets te voelen,maar na gisteren...zo labiel. Heb ik vandaag niet zo erg meer hoor, wel last van zware borsten en vanmiddag een poos last van gasvorming gehad en een borrelende buik. Maar dat zal vast komen van andere dingen eten. Ikzelf had vanmiddag even het gevoel van 'nee', maar voor iets voelen is en blijft het te vroeg. Mies, jij op naar je ei...ik op naar NOD. Die vallen bijna gelijk met elkaar! X mex
ja precies ik naar ei weer en jij naar nod... en dan positief testen! maar er zijn sommige vrouwen die het al meteen voelen vanaf ei hoor...en het gevoel hebben dat het wel eens raak kan wezen... en het kunnen al symptonen zijn maar ze kunnen je ook voor de gek houden ja... nu gaan we ook weer om de dag klussen maar ook even die dag na eisprong! n ga deze ronde niet testen want heb elke keer ei op dag 13 dus gaan we zonder proberen met lukt ook niet dus ahahaha voel wel dat we er steeds minder mee bezig gaan zijn... niet dat we het minder willen hoor willen alleen maar meer!hahaha maar deze ronde heb ik geen symptonen gehad alleen rond ei dat mijn ei eraan kwam maar ook nu ik ongi ben geen symptonen alleen wat ik het vreemde vindt.. ik heb wel al een hele poos al een aardige harde onderbuik en gisteren voelde ik een ei onder in mijn buik en toen ging ik denken van misschien ben ik wel gewoon zwanger want dat lees je wel eens vaker wel zwanger test negatief en wel ongi dus! normaal kom ik als ik ongi wordt ook 2,5 kilo aan nu ook niet blijf gewoon hangen op het zelfde gewicht! liefs michelle
Zo zie je maar weer dat een lichaam doet wat ie wil en dat niets hetzelfde blijft! Wat je zegt over minder ermee bezig zijn herken ik wel, dat hebben wij ook. Door die testen en de temp weet ik nu een beetje hoe of wat rond eisprong en kunnen we er rustiger mee omgaan. Ik weet dat ik niet al vanaf dag 8 hoef te testen,maar veel later. Maar de wens is er niet minder om hoor, die lijkt steeds groter te worden! Tja, voor mij op naar NOD. Ik hoop ook op een mooie positieve test,maar dat bepaalt mijn lichaam. En daar ga ik de aankomende 2 weken heel goed voor zorgen! X mex
Hoi meiden, Ik heb vandaag een hang dagje gehad ben moe en heb weinig fut. Mijn dochter kan nog niet zelf lopen en is een flinke en grote meid 10 kilo schoon aan de haak en bijna 80 cm. Zelf ben ik 1.63 en 48 kilo dus mijn rug heeft het zwaar hihi.. @Mex thanks meid maar door 2 missed abortions ben ik best een beetje angstig geworden snap je. Ik ben vanaf 2006 ieder jaar zwanger geweest inclusief deze zwangerschap. En heb maar 1 dochter er aan over gehouden. Alle zwangerschappen zijn spontaan ontstaan behalve deze dan Jij op het wachtbankje moeilijk he afwachten..niet mijn sterkste kant. Deze ronde rekende ik nergens op heb ook weinig gevoeld. Achter af ging er natuurlijk bij sommige kwaaltjes wel een lampje branden. Maar heb er toen niet veel aandacht aan besteed. Michelle meid jammer maar volgende ronde is de jouwe! Met zon regelmatige cyclus moet het snel raak zijn!
Aylin, ik kan me het voorstellen hoor dat je je zorgen maakt. Je hebt niet zomaar wat meegemaakt. Hoe gaat het nu dan? Heb je met iemand een afspraak gemaakt om je voor nu even gerust te stellen? Dat is met 'gepland' zwanger worden wel een beetje een nadeel vind ik ..... omdat we gepland bezig zijn, weet je wanneer je kan testen en dus weet je ook al vroeg of je zwanger bent. En dan is het tot die 'veilige' 3 maanden, nog best lang! Michelle, kom je de duivelse dagen een beetje goed door? Vanmorgen was mijn temp nog 37.0'C. Het gekke is, omdat ik weet dat na een dag of 8 een dip kan komen, dat ik daar nu zo op let. Maar ja....kan. Hoeft niet per se. Ik heb nog geen 'ja' of 'nee' gevoel, ik zit dus lekker op het bankje af te wachten. X mex
heey mex... je hoeft niet perse een dip te krijgen hoor maar je kaartje is wel mooi constant... ik kom prima mijn rode dage door.. mag nu wel weer stoppen! haahaah liefs michelle
Goedemorgen meiden, Hier voor het eerst misselijk vanmorgen. Bij de zwangerschap van Aylin had ik hier ook niet zoveel last van. Verder gaat alles goed heb enorm last van kleine bultjes op mijn lichaam en van mijn hooikoorts...Ja idd midden in de winter. Had ik bij zwangerschap van Aylin ook. Mijn allergie begint enorm op te spelen als ik zwanger ben. @Mex idd ik ben nooit gepland zwanger geraakt dit is de eerste keer. Dus bij andere zwangerschappen testte ik pas bij ruim 5 weken overtijd positief. En nu al 3 dagen voor nod. Dus het wachten duurt lang. Gelukkig werd tegen mij gezegd na de curettage dat ik al met 7 weken voor een eerste echo mocht komen. Ga straks denk ik even bellen. @Michelle ik hoop het echt voor je gaat vast goed komen! @Star alles goed meid?
Aylin, dat doe je goed: bellen! Echt hoor, als is het maar om een geruststelling te hebben/krijgen. Dan kom je het misschien wat makkelijker door. 3 dagen voor NOD, dat is vroeg he? Dan is het wachten lang hoor. Vergeleken met het wachtbankje is dat nog veel erger denk ik. En misselijk....bah! Maar....ook een goed teken he? Betekent dat er echt wat aan het groeien is in je lichaam ! Mies, hihihi....kan niet snel genoeg voorbij zijn he? De rode dagen! Dan kan je weer aan de bak, weer aan de klus. Op naar je ei Mijn tempkaartje is inderdaad mooi constant,dat vind ik zelf ook. Al weet ik ook dat het helemaal niets zegt, want ik heb wel vaker constante kaartjes,maar aan het einde kelderde de temp keihard naar beneden.... Ik ga hopen dat dit deze keer eens NIET gebeurd!
Ik had net zo'n kramp in mijn buik dat ik bijna dacht dat mijn ei kwam . Maar even een ovutest gedaan, maar die was nega. Alleen niet zo nega als ik een eerdere ronde op dag 21 van de cyclus heb gehad. Toen was de test echt helemaal wit, nu is er een redelijk duidelijk streepje te zien. Pff.... ik denk dat het wachten deze ronde moeilijk gaat worden
Nou meiden ik heb een afspraak 4 maart voor een echo bij de gyn. Dus over 3 weekjes. Ik ben dan bijna 8 weken. Mexicang moeilijk he het afwachten hopelijk word je geduld beloond!