heey aylin dat is goed nieuws... en mex wachten duurt zeker lang niks aan behalve als je beloond wordt met een mooie test over 9 dagen!
Hey meiden! Aylin, het is nog even wachten, maar ik hoop dat het zo 4 maart is . En dan ben je alweer bijna 8 weken! Michelle, tja...wachten duurt lang.... maar dat herken jij ook wel, iedereen wel hier denk ik. Toch wel grappig... ik wacht op roze, jij op ei. Als ik mag testen, mag jij ook testen met ovu's en ook klussen! Ik was in de stad,even foliumzuur halen en naast de foliumzuur stond de teunisbloemolie. Capsules. Ik heb ze meegenomen.Puur omdat er bij deze op de buitenkant staat dat deze zijn voor de cyclus. Ik heb namelijk andere teunisbloem, onaangebroken omdat er op staat dat het is voor stemmingswisselingen. Aylin, jij had toch ook teunisbloem gebruikt? X mex
Hallo dames Ik kwam ff checken hoe het is met jullie! Jammer michelle...ik hoopte eigenljk iemand te kunnen feliciteren....michelle volgende ronde gaat lukken......wat aylin ook zei je hebt een super regelmatige cyclus, kan niet anders dat het znel raak is....probeer anders meer te klussen zeg maar, je hebt een hele korte cyclus dus een ei is vrij kort na ongi....mss meteen na ongi beginnen met om de dag ofzo,... Mex...het duurt nog ff he....lastig zo een wachtenbankje!...hopelijk was het het wachten waard he! Dames succes Ik ko nog wel kijken!
Mex ik had tarwekiemolie capsules gebruikt. Hoorde van veel meiden dat het hun cyclus hielp reguleren en dat ze snel zwanger waren met tarwekiemolie capsules. Tarwekiem schijnt goed te zijn voor de vrouwelijke organen. Ik ben deze ronde ook met tarwekiem begonnen en had mijn ei 7 dagen eerder dan vorige cyclus en was zwanger. Ik weet natuurlijk niet of het aan die capsules heeft gelegen. Maar baad het niet dan schaad het niet. Ik voel me er nu wel goed bij het is maar 3 weken en meer dan wachten kan ik niet!
Ooo...grrrr...nu zit ik met 2 potten teunisbloemolie.... Grrr! Stom van mezelf, maar ja, zo duur is dat gelukkig niet! Tarwekiem dus. Ik had het, maar dat is achteraf gedacht, misschien beter even kunnen navragen aan de homeopaat, waar ik vanmiddag was. 3 weken, als je 3 weken ergens op moet wachten, dan is 3 weken best lang hoor. Probeer veel leuke dingen te doen, dan vliegt de tijd vast! Ladymoi, leuk dat je weer even langswipt! Gaat alles goed met jou? Hoe verloopt de zwangerschap tot nu toe? Kan je ervan genieten of wordt dat door allerlei kwaaltjes moeilijk gemaakt? Ik zit inderdaad op de wachtbank, en dat duurt soms zo lang,maar het is niet anders. Als ik deze week weer lekker heb gewerkt, dan is het alweer weekend en dan nog maar een paar dagen. Ik heb volgende wk vakantie, dus voor een eventuele test ben ik vrij.
Goedemorgen meiden! Alles goed vandaag? is het bij jullie ook zo slecht? Net als vorige maand slaap ik weer erg slecht, de dagen na mijn ei. Ik vind dat zo irritant, er is geen nacht waarin ik goed slaap.... Langzaamaan begin ik steeds meer te neigen naar , is weer een gevoel he? Dit vanwege het slapen,maar ook vanwege ongi-krampen en omdat ik denk dat ei toch later was en we niet zijn doorgegaan met klussen vanwege een verjaardag die laat was en een zieke man. Temp was vanmorgen iets lager,maar dat heb ik wel vaker. Aylin, hoe is het met de misselijkheid? Star, heb je de lijst op de bus gedaan in het weekend? Michelle, ongi voorbij? X mex
heey mex dat is niet zo fijn... maar het slecht slapen krijg je nu wel later dan vorige keer na je ei toch? en nee mijn ongi is nog niet over! wordt al wel minder... maar zal wel pas over 2 dagen helemaal over zijn dus weer 6 dagen~! liefs michelle
Pfff...6 dagen!? dat is wel lang Michelle.... Niet echt leuk! En daarom is het ook zo lastig met klussen,want je ei volgt dan al snel. je hebt amper de tijd om bij te komen Hm, dat slechte slapen is eigenlijk al snel na ei begonnen. Ik slaap inmiddels al 3 nachten slecht. Onrustig, waardeloos. Maar ja, ik weet dat dit gebeurt. Ik voel me er niet veel moeier door, sterker nog, als ik nu een nacht goed doorslaap ben ik niet te genieten, hahahaahaa....dan heb ik te goed en te vast geslapen en kan ik niet wakker worden. Het is ook nooit goed he?
hhahahaha nee mex... maar is idd wel lang ja 6 dagen want 6 dagen later komt mijn ei dus dat is altijd snel klussen en dat is soms minder leuk! aan de andere kant een korte cyclus is wel lekker als je bezig bent om zwanger te worden maar die 14 dagen wachttijd blijft iedereen houden!
Inderdaad, die 14 dagen hebben we allemaal, eigenlijk veel te lang 6 dagen ongi en 6 dagen later ei. Dat is nog best lastig klussen hoor! En lastig plannen. Vaak hoor je hoe lekker het is, een korte cyclus, maar dit lijkt mij wel een nadeel. Jullie hebben slechts 6 dagen de tijd. Wij beginnen rond dag 8/9 en hebben dan een dag of 8 de tijd. Dat is toch net even langer en kan meer 'rust' geven. Vandaag voor mij lekker een dagje thuis, het regent pijpenstelen.... Ik merk aan mezelf dat ik wel onrustiger ben deze LF. Ik deed gisteren een ovutest omdat ik krampen had, maar moet mezelf inhouden om er vandaag niet weer 1 te doen. 7 dagen is te vroeg om er wat op te kunnen zien... AAAAHHHHHH!
Mex hier is het ook honden weer! De misselijkheid is er nog met vlagen. Ik denk dat de vermoeidheid kwaal nr 1 is en daarna mijn allergie aanval. Vervelend he dat wachten voor je kan testen. Deze maand hield ik me er niet zo mee bezig. Deed eigenlijk voor de zekerheid een ovu test omdat ik veel waterige afscheiding had. Spannend....ik hoop dat je word verrast deze maand!
Thnx Aylin, dat hoop ik ook! Het is iedere keer weer een verrassing a.h einde vd cyclus, maar ikhoop nu toch echt een roze verrassing! Al moet ik zeggen dat ik vanmiddag even dacht ongi te worden, ik was er helemaal niet lekker van. Duizelig, krampen, en een raar ongi-gevoel, soort van warmtevlaag in mijn buik. Lastig te omschrijven. En ik heb sinds vanmorgen vreselijk pijnlijke bovenbenen, net of ik de griep krijg ofzo. Afwachten. Misselijkheid, bah! maar voor een goed doel he? Al kan het wel heel lastig en vervelend zijn, vooral bij je dagelijkse dingen. Maar die allergie is helemaal apart. Komt denk ik door de verandering in de hormoonhuishouding? Denk je dat het wel gaat afzakken? Heb je er veel last van? Mocht ik een dezer dagen niet veel online komen, we gaan hier rommelen met ander internet. Beide zijn we niet zo handig, dus als we zeggen een dag, dan worden het er zo 2 of meer,hahahhaa. Maar volgende week ben ik zeker online hoor, daar zorgen we gewoon voor! X mex
Hey meiden! Stil hier....! Alles goed met jullie? Ik had gisteren enorme 'griepbenen', naar gevoel. Vandaag is dat een stukje minder, maar ik heb enorme misselijkheidsaanvallen. Lastig te omschrijven,maar echt van die vlagen die komen en gaan. Vanmorgen op mijn werk zo erg dat ik maar snel 2 glazen water achterover heb geslagen, want ik dacht echt dat ik flauw ging vallen... En nu maar hopen dat dit een goed teken is X mex
Ik haal ons even omhoog, we zakken zo ver naar beneden! Waar zijn jullie? Druk aan de klus Michelle? En Aylin, hoe is het met jou? En Star, weet je al iets meer? Ik weet in ieder geval niet veel meer dan de afgelopen dagen. De ene dag is de andere niet en de ene dag heb ik meer kwaaltjes dan de andere. En waar ze bij horen? Geen idee : Ik zit inmiddels op CD 25. Mijn kortste cyclus was 28, dus het kan zomaar zijn dat ik 3 dagen voor NOD zit. Maar dat kunnen er ook nog 7 zijn Volgens FF was ei op 3 febr, CD15. Mijn LF is gemiddeld 14 dagen(laatste x 13 dagen), dus ja..... als ik zou willen, kan ik er een testje aan wagen... Maar, ik wacht zeker nog tot maandag. Ook omdat mijn gevoel helaas toch weer meer richting neigt te gaan... Ik ga werken! Liefs, mex
heey mex wat spannend... wij zijn gisteren weer aan de klus geslagen hihihi.. en ik voel niks dus ik kan ook niet zoveel vertellen... maar hoop voor je dat de duivels weg blijven en dat je maandag positief test... pff spannend hoor ik had er allang een testje tegen aan gegooit...hahahaha liefs michelle
Hey! Michelle, ik had vandaag berekend dat als ik maandag zou testen, dat ik dan ten alle tijden een paar dagen voor NOD zit. Of 1 voor NOD, of 3. Dus dat zou dan moeten kunnen. Maar..... ik verwacht dat de test wit blijft. Ik voel bar weinig en denk ook steeds dat als het wel zo zou zijn, ik nu toch wel iets zou moeten voelen als gevoelige borsten, rommelende darmen, lucht in de buik, een ballonnetje in de buik, misselijk, moeier... enz enz. Ik weet ook dat dit niet per se moet en hoeft, dat er ook genoeg voorbeelden zijn die pas rond de 6 weken merken dat ze zwanger zijn, maar toch. Op dit moment voel ik mij eigenlijk net als de vorige ronde en dat werden duivels. Jullie dus alweer aan de klus? Wanneer denk je dat je je ei kan verwachten? Al snel? Die eerste 2 weken van de cyclus, daar valt nooit zoveel over te zeggen he? Je kan moeilijk gaan vertellen wat je voelde bij het klussen . Nog leuke plannen dit weekend? X mex
heey mex... weet je waar ik mee zit normaal heb ik altijd na mijn ongi dat ik niks meer voel pas met mijn ei weer maar sinds vorige maand na het ei heb ik opgezette buik blijf bruine tepels houden opgezette buik en gevoel dikker te worden maar niet qua kilo's, en heb sinds vandaag een soort van spierpijn gevoel in mijn onderbuik en elke keer vanaf mijn ei bleef ik die steekjes houden maar heb wel een goede ongi gehad dus ja dan kan ik gewoon niet zwanger zijn lijkt me want ook mijn temp is gewoon na beneden gegaan... en blijf ook die warme wangen houden,.. en oja ook ochtendmisselijkheid heb ik ook vanaf vorige ei dus ik vindt het allemaal vaag! maar ff op jou berichtje te reageren toen ik zwanger was van michelle had ik echt helemaal nergens last van alleen mijn ongi bleef uit dus je hoeft echt niks te voelen hoor! dus het kan alle kanten op en dat is elke maand zo! pas als je temp goed zakt weet je genoeg! maar ja ik twijfel maar weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben! geen test meer gedaan hoor! misschien ga ik nu heel wat raars vragen maar als je een bbz hebt he geeft je test dan wel gewoon positief aan? ik ben benieuwd wat je hierop gaat reageren of andere dames!
Hey Michelle! Een vriendin van ons heeft een BBZ gehad en zij had inderdaad een positieve zwangerschapstest. Bij een bbz heb je zover ik weet alle tekenen van zwangerschap en in het begin verloopt dit 'normaal',maar later komen de klachten en de pijn. Heb je in de tussentijd niet nog een test gedaan? Misschien geeft dat wat meer zekerheid? Maar ik herken je verhaal wel. Niet de vorige ronde, maar die daarvoor alweer, werd ik ongi en eigenlijk heb ik, zeker tot mijn ei, allerlei kwaaltjes gehad als pijnlijke borsten,misselijkheid en een hele goede neus! Toen heb ik toch maar een test gedaan, en die was witter dan wit. Ik heb vannacht als een blok geslapen en toen ik mijn temp opnam was deze 37.1'C. Licht gestegen. Vandaag is CD 26(gerekend v.a 20/1.... anders CD27). Ik zit nu vlak voor NOD, zeker bij een cyclus van 28 dagen. En dat kan nog he? Ik dacht ei laat te hebben,maar volgens FF was deze op dag 15 en mijn LF is gemiddeld 14(vorige x13), dus als ik maandag nog niet ongi ben...wie weet waag ik dan een test en anders toch donderdag. Ik moet me wel inhouden om geen ovutest te gaan doen. Gisteren ook al, toen ben ik snel gaan plassen . Maar een ovutest is geen zw.test, dus ik probeer het niet te doen. Maar nogmaals.... ik denk zelf , wederom een gevoel.... Valentijnsdag! Ga je/gaan jullie nog wat leuks doen samen met man/vriend? Of is het net als bij ons, een 'normale' dag? X mex
Hoi meiden, Een beetje stress periode. Had wat licht roze afscheiding. Niet bij het afvegen of in mijn urine alleen van binnen zeg maar (sorry hoor). Ook wat last van lage rugpijn en krampjes (groeipijn). Gezien mijn verleden mocht ik bij de gyn langs komen en die heeft een echo gemaakt. Er was een mooi rond vruchtzakje en dooierzak te zien. En het was precies de grootte wat het moest zijn bij een zwangerschap van 5 weken. De gyn zag het positief in en vond het er goed uitzien. Dus nu even afwachten en over 2 weken heb ik weer een echo. Michelle van een bbz krijg je wel echt pijn klachten en vaak licht bloed verlies op een gegeven moment. Misschien nog een testje doen zoals mex zei..? Mex spannend meid niet iedereen heeft een positieve ovu test voor nod en zijn toch zwanger...en ik voelde deze ronde ook helemaal niks...!