Aylin...dat was voor jou vast even zenuwslopend! Goed dat je al snel voor een echo kon, en dat alles goed was! Ben je gerustgesteld? Of ben je dat pas als je het hartje hoort kloppen? Spannend is het inderdaad hier, maar ik reken nergens op hoor... Onder het mom van 'dan valt het alleen maar mee!', maar ik weet wel beter, als de duivels langskomen, dan vind ik het niet leuk!
Ik ben wel voor een deel gerustgesteld. Het zit op de goede plek en voor de duur van de zwangerschap zag het er goed uit. Precies zoals het hoort. Als ik een echo heb met een kloppend hartje kan ik denk ik pas echt blij zijn. Gezien wat ik heb meegemaakt is dat heel logisch. Dit is mijn vierde zwangerschap en heb 1 gezonde dochter. Al het wachten is slopend voor je nod, als je zwanger bent de eerste 12 weken ga zo maar door! Meid ik duim voor je!
Aylin, dat lijkt mij ook logisch hoor! Je hebt heel wat meegemaakt, dat is niet niks en gaat niet in je koude kleren zitten. Hopelijk vliegt de tijd en hoor je een prachtig hartje Maar voor nu zag alles er mooi uit, dat heb je alvast binnen! Tja, zwanger worden, zwanger zijn. Het gaat vooral gepaard met veel wachten,wachten en hopen!
Goedemorgen meiden! Hebben jullie een leuk weekend? Het regent hier helaas en het ziet er niet naar uit dat het droog wordt. Toch gaan we straks even naar buiten frisse neus halen. Mijn nachten zijn weer a la vorige ronde , niet zo extreem erg,maar wel weer wat onrustig. Daarbij had ik gisteren enorme ongi krampen, dus ik ga nu toch echt rekening houden met de . Gisteravond was de kramp zo erg dat ik naar de wc ging om te controleren. Temp was vanmorgen nog okee,maar dat zegt niets. Ik weet namelijk dat het bij mij zo kan kelderen. Afwachten....
hoi meiden, wat een spanning hier zeg! mex, ga je morgen testen, ben erg benieuwd voor je! Aylin, jij hebt ook een spannende tijd achter de rug zeg. Ik blijf voor je duimen dat het gewoon goed gaat. Ik hoop dat de echo je gerust heeft gesteld. Michelle, al weer bijna je ei zeg.. dat gaat snel! Ik heb echt een rot week achter de rug. Ik hoef nu nog maar een dag die pillen te slikken en zie echt ongelooflijk uit naar mijn ongi. Heb echt continu een opgeblazen gevoel en ben nog meer aangekomen. Weeg normaal rond de 62 en weeg er nu al 65,5. Ik pas niet eens meer al m'n broeken! Als het goed is wordt ik donderdag ongesteld, heb donderdag en vrijdag dan ook maar vrij genomen, voor het geval dat! Dit weekend ook van een goede vriendin gehoord dat ze 12 weken zwanger is. Heel leuk voor ze, maar op de vraag of ik meeging naar de 9maanden beurs heb ik toch echt nee gezegd! Moet er nu echt niet aan denken om op een beurs vol zwangeren te lopen! Had 't bijna verteld, maar heb me in kunnen houden. Wil haar geluk ook niet verpesten. Heb dus een baal weekend gehad... vandaag daarom echt helemaal niets gedaan! Had toch al heel slecht geslapen, dus we hebben samen heel de dag op de bank gehangen, filmpjes gekeken. liefs, star
Goedemorgen meiden! Na een nacht goed slapen was mijn temp weer met 0.1'C gedaald. Op FF is inmiddels een dalende lijn te zien. Ik ben daarna meteen gaan plassen en heb geen test gedaan. Aan de temp en mijn gevoel is te merken dat ik binnen nu en een paar dagen de duivels kan verwachten. Ik zag het dus niet zitten om een test te doen, ik had geen zin om tegen een witte test aan te kijken Star, wat een week zeg! En ik hoop dat de duivels bij jou heel snel doorbreken! Daar ben je wel aan toe denk ik zomaar! Je bent aardig wat aangekomen,maar als het goed is raak je die kilo's kwijt als je ongesteld gaat worden! Zitten je broeken ook weer lekker .... mee naar de 9 maanden beurs?! Van je vriendin natuurlijk lief bedoeld, maar om nou mee te gaan? Nee, zou ik ook niet doen hoor! Wat knap dat je je mond hebt kunnen houden! Ik hoop dat deze week goed begint en dat het snel allemaal wat beter gaat! Liefs, mex
ik heb voorgenomen om deze ronde niet te testen want ik voel dat mijn ei eraan gaat komen dus zal vast wel weer op dag 13 heb nog wel 1 test dus denk ik dat ik die op dag12 doe! ik probeer me gewoon met me aankomende bruiloft bezig te houden en dan zie ik wel wanneer ik niet ongesteld wordt of wel! maar mex 0,1 is niet veel hoor als het zakt maar als je twijfelt moet je het niet doen! liefs michelle
Wanneer is de grote dag? Juni toch? Of Juli? Zo leuk, alle voorbereidingen, jurk, feest of niet, diner enz enz. Weten jullie al of je er een groot feest van maakt of niet? Wij zijn vorig jaar getrouwd en hoe meer de dag eraan komt dat we een jaar getrouwd zijn, hoe meer ik eraan denk! Wij gaan, als we 1 jaar getrouwd zijn, weer een nachtje of 2 slapen in het hotel waar we na de bruiloft een aantal dagen doorgebracht hebben. Ik heb er nu al zin in . Veel plezier met alle voorbereidingen! Goed voornemen om niet te testen! Mocht het nodig zijn, dan ben ik ook niet van plan om de aankomende ronde te gaan testen. Maar we blijven wel hier komen toch? Ik vind het wel leuk om elkaar op de hoogte te houden hoor! 0,1'C is inderdaad niet veel, maar de bijkomende klachten wijzen op naderende menstruatie. Ik heb barstende buikpijn, dus ga ervanuit dat het deze ronde wederom niet gelukt is... Liefs, mex
oh dat is minder mex... wij gaan 12 juni trouwen met alles erop en eraan dus feest en dinner en alles hihi mijn dochtertje en zoontje van mijn allerbeste vriendin zijn bruidskindjes heb dr al helemaal zin in! ik heb ook stekenende pijn vanwege mijn ei dus ik voel hem zeer duidelijk dat die eraan gaat komen... wanneer verwacht jij je nod officeel?
Spannend! Echt, ik wilde nooit trouwen,maar ik heb het zo leuk gevonden! Het schiet ook al op Michelle, voor je het weet is het zover! En alles erop en eraan, dat betekent dat je een hoop moet regelen! Vind je dat ook zo leuk? Wat schattig dat de kindjes bruidskindjes zijn . Mijn schoonzus en zwager trouwden toen hun zoontje 3 was, dat was zo ontzettend leuk! En? Lukt het al met je jurk? Mijn officiele NOD volgens FF is donderdag 19/2. Ff geeft als testdatum morgen aan en dan donderdag nog een roze blokje, dus ik denk dat dit dan de NOD is. Die hou ik ook maar aan. Vandaag is CD 30, DPO 14 en vanmorgen was mijn temp weer 37.0'C. Ik heb barstende krampen, vannacht werd ik er een paar x van wakker. Afwachten nu. Vorige x had ik een LF van 13dgn, daarvoor een LF van 15dgn. Ik slaap wel al 2 nachten goed, dat is wel fijn Nog leuke plannen vandaag? Star...gaat het een beetje? Is de ongi al in aantocht? Liefs, mex
ja ik vindt het wel leuk al dat regelen.. en 25 feb ga ik jurken passen! heb er ook al veel zin in om mijn aanstaande man het ja woord te mogen geven! tot nu toe is je temp erg hoopvol als je dat ziet vergeleken met je vorige rondes... mijn ei is nog niet geweest maar denk dat ik die donderdag heb weet het haast wel zeker! en star al ongi? hoop voor je dat je dan meteen die aangekomen kilo's kwijt ben als ik ongi moet worden dan kom ik ook altijd 2 kilo aan en na mijn ongi is het er weer af! liefs michelle
Oooowww..... de 25ste je jurk passen ! Echt, dat vond ik allemaal ZO ontzettend leuk! Ik weet niet hoe jij dat zal ervaren, maar ik vond mezelf toen zo mooi en zo bijzonder! Ik zou het zo weer willen doen Hmm...hij hangt op zolder, hihihi! Donderdag je ei, dat schiet al op! Mochten hier duivels komen, dan verwacht ik ze wellicht ook donderdag. Grappig. Bij jou begint het dan net, bij mij eindigt het dan weer. Zijn jullie druk aan de klus of merk je dan je door de bruiloft het even aan de kant kan zetten? X mex
nee hoor we zijn zeer druk aan de klus! gisteren en eergisteren en donderdag dus we klussen aardig hahaah... maar wat ik al zei normaal was ik er heel erg mee bezig en als we dan klaar waren dacht ik oh misschien maakt deze kwak me wel zwanger maar daar denk ik nu niet aan geniet er gewoon van en zie het vanzelf wel! maar wel grappig jij eind cyclus en ik ei hahaah liefs
Hihihi, ja, zo kan je per ronde anders denken he? Maar inderdaad goed aan de klus, mooi om de dag en ook nog zonder ovutesten! Ik ben trots op je Nu ik nog! Al heb ik deze ronde ook bijna geen ovutest gebruikt, wat geeft dat een rust zeg. Ik lees regelmatig dat tempen onrust geeft en de testen niet, maar bij mij is het precies andersom. Ik vind tempen wel fijn. Behalve dan aan het einde van de cyclus, dan is het wel spannend, maar ja, dat hoort er ook een beetje bij nietwaar? Wij gaan binnenkort een weekendje weg, even er tussenuit. Lekker even samen, even weg van het huishouden en alles, dat kan soms zo lekker zijn. Eigenlijk zouden we dat vaker moeten doen,maar ja...het groeit niet op onze rug he?
hoi meiden, nee ben nog niet ongi, maar m'n buik puilt wel uit hoor! woog vanochtend 65,9! Ben al helemaal bang dat mensen gaan denken dat ik zwanger ben, zo'n buik heb ik normaal nooit! Heb gisteren de laatste medicijnen geslikt, verwacht morgen of donderdag het begin van de duivels, net als jij mex. Al hoop ik dat ze bij jou weg blijven! Geef ze maar aan mij! Michelle, wat leuk dat je gaat trouwen zeg! Dat wist ik helemaal niet. Wij zijn nu bijna 2 jaar getrouwd. Geniet inderdaad van alle voorbereidingen, want alle voorpret is net zo leuk als de dag zelf! Ben je trouwens niet bang dat je straks niet meer in je jurk past als je zwanger mag raken? liefs, star
kijk trouwens 'ns even naar mijn tempkaartje (ja, doe ik nog steeds, je weet maar nooit of ze er om vragen.) FF geeft een eisprong aan. Dat kan toch helemaal niet als je progestreen slikt? (die eerste tempstijging was trouwens omdat ik ziek was)
Heel verhaal...post ie 'm niet.... Star, ik moest er stiekem even om lachen hoor, niet lullig bedoeld,maar het is toch van de zotte....zo heb je een eeuwigheid geen eisprong op ff, zo neem je medicatie en voila! Apart. Maar denk dat het misschien wel kan komen van medicijnen. Een tempstijging na eisprong wordt veroorzaakt doordat er meer van het hormoon progesteron wordt aangemaakt. Dat slik je nu toch? Hier weinig nieuws. Dag 31(bij cyclusbegin op 19 jan) of dag 30(bij 20jan) en temp was 37.0'C. Verder voel ik me wel goed. Heb op homepage van FF even een chartoverlay gezet, kunnen jullie ook eens kijken naar mijn kaartjes. X mex
oh ja mex, daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan! zou dus kunnen! lomp Ga je morgenochtend testen? Ik heb nog geen tekenen van een naderende ongi gemerkt... alleen soms wat zeurende buikpijn, maar dat heb ik al weken... dus ik hoop dat het morgen komt!
Ik hoop ook voor je dat het snel komt! Al hoop ik voor mij van niet! Maar dat is afwachten nietwaar? Morgen testen is afhankelijk van de temp die ik morgenochtend heb. Maar eerlijk... ik weet niet of ik durf! Ben toch wel angstig voor teleurstelling... Enneh Star...is niet lomp hoor, echt niet. Het is dat ik het eens heb gelezen .