Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    mex, als je temp nog zo hoog is moet je testen hoor! Ik ben nieuwsgierig! ;)

2. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    mex, wat moest je ook al weer slikken om een regelmatiger cyclus te krijgen? teunisbloemolie?

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hm... ik ging net plassen en dacht, even tempen...37,3'C. Gisteravond was het 37,8'C. Dus ik schrok :confused:....
    Maar een avondtemp is niet echt betrouwbaar toch? Ik had een poos gezeten, lekker rust en gisteren had ik veel gedaan.
    :(::(::(:

Hihihi, lief dat je meeleeft!

Oei, wat moest je ook alweer slikken...volgens mijn teunisbloemolie ja. Maar ik heb ook gelezen over tarwekiemolie. Die laatste is voor heel veel dingen goed, is omega-6. Ik heb vandaag de halve stad afgelopen,maar nergens te krijgen!

Teunisbloem is geloof ik voor een regelmatige cyclus.

Toch maar weer even googlen... ;)

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik kan niet echt vinden welke je moet hebben, maar op de site avogel.nl kun je tarwekiemolie bestellen.

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey meiden...

star het kan indd van die pillen komen...
    en mex volgens mij ben je zwanger dus teste morgen vroeg zou ik zeggen...
    je hebt nog geen gevoel van aankomende ongi en een zeer mooie temp!
    maar ik zou zeker morgenvroeg afwachten wat je temp doet maar ik geloof echt dat je zwanger bent!
    vergeleken met de andere maanden heb je nog niet zo'n mooi kaartje...

en bij mij heb heeeeeel erg eipijn dus hij is onderweg hihi...

liefs michelle

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Star, ik hoorde gisteren in de natuurwinkel dat A.Vogel dit inderdaad heeft, alleen hadden hun niet meer in voorraad. Moest ik naar de andere kant van de stad, maar daar had ik even geen zin in.

Misschien vandaag, al denk ik dat ik vandaag weleens helemaal nergens zin in zal hebben.
    Mijn temp is gekelderd en niet zo'n beetje ook:36.7'C :(
    Ik schrok me rot, maar ja, dan weet ik wel waar ik aantoe ben.
    In mijn hoofd had ik het idee om evengoed te testen, dan weet ik het zeker,maar ik vergat mijn ochtendurine op te vangen.
    Meestal komt er later nog wel een beetje, dan kan het altijd nog.

Kijkend naar het schema, dan is mijn eigen idee juist.
    FF geeft ei aan op dag 16. Zelf denk ik dag 18, vanwege de dag erna pas een duidelijke stijging van temperatuur.
    Als je dan uitgaat van dag 18, dan is vandaag DPO14 en ja..... klopt wel hoor.
    Uitgaand van ei op dag 17, dan is het DPO15 en dat zou ook nog kunnen.
    Kortom, ik denk dat ei later was. Sterker nog, ik weet het bijna wel zeker.
    En ja, dan zijn we niet lang genoeg doorgegaan....

Pfff.... ik vind het maar een lange cyclus deze maand, bah!

Maar ja, ik zal niet klagen....dat vind ik tegenover jou niet kunnen Star.

Ben alleen nu even niet helemaal happy. Alleen een test zal uitwijzen of dat echt klopt!

Star, bij jou al wat gespot? Duivels al doorgebroken?
    Michelle...het wordt weer leuk en spannend bij jou! Eitijd, klustijd.
    Wel lekker dat je je ei voelt, voel je 'm altijd duidelijk? Of heb je, net als ik, soort ongipijn?

X mex

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oh ik schrok ook mex van je temp...
    had ik niet verwacht...
    ik denk dat ik ook mijn ei eerder heb gehad ja nog eerder pfff...
    en als ik mijn ei voel heb ik echt een hele harde onderbuik en krampen een hele zware ongi gevoel!
    maar balen voor je mex...
    ga je nog wel testen of niet?
    maar ja als je temp zo gekelderd is weet ik ook niet of ik nog ging testen!
    bij mij is t echt ongi dan,...

liefs michelle

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Mies!
    Ja, bij mij is alle keren als de temp zo enorm kelderd, echt ongi....helaas. Ik heb nog niet kunnen plassen,maar ik weet ook niet of ik wel tegen een witte test wil aankijken.

Ik weet niet zo goed hoe ik mij moet voelen. aan de ene kant voel ik me wel gewoon, maar aan de andere kant voel ik me ronduit kl*te.

Nog eerder je ei!? Op welke dag denk je dat je 'm gehad hebt dan? Jeetje zeg!
    Zo maak je wel korte cyclussen he?
    Maar ook voor jou lastig om dan je ei te vinden, wat zou het toch makkelijk zijn als het altijd op dezelfde dag is niet?

Liefs, mex

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Toch voor alle zekerheid een test gedaan, om het maar te weten: witter kan niet.
    Dus ik stap van de roze wachtbank af en neem nu echt plaats op de rode.
    Nu maar hopen dat ze snel komen.
    En dan als het goed is nieuwe ronde nieuwe kansen, al denk ik er nu niet zo over.
    Tenslotte temp ik, gebruik ovutesten, klussen om de dag en blijkbaar is dat nog niet voldoende.
    Misschien laten we de volgende ronde de boel de boel, thermometer weg, testen weg en gewoon maar wat aanklussen, misschien brengt dat meer geluk...

Liefs, mex

10. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik heb het gevoel dat die gisteren avond geknapt is...
    maar gisteren nog een test gedaan had er nog 1 in huis maar hij knalde niet eruit zeg maar dus ik weet het niet zie vanzelf wel wanneer ik ongi ga worden...
    balen mex... dat je ongi opkomst is...
    zo wordt de hoop steeds minder he je klust op het juiste moment je tempt je test en dan wil het nog niet lukken!
    ik ken je gevoel!

liefs

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dank je lieve Mies, je omschrijft hoe ik me voel.
    Zo je best doen en dan nog niets...
    handig dat je nog een test in huis had. Maar als ie al gesprongen is, knalt de test er waarschijnlijk niet meer uit hoor.
    Ach ja, gewoon klussen en dan zie je wel.
    Dat is denk ik ook mijn motto de volgende ronde!

Star, even over de tarwekiemolie.
    Ik ben eens gaan googlen en het schijnt dat het beter is om niet de capsules te nemen, maar de olie. Die moet je dus met een lepel innemen :(
    Die capsules van A.vogel zijn meer gericht op de energie, terwijl wij de olie moeten hebben voor de hormoonhuishouding.
    Toen ik verder ging surfen kwam ik 'hypo-tarwekiemolie' tegen, dat is 1e geperste tarwekiemolie:

Speciaal geselecteerde tarwekiemolie.
    Voor een optimale werking van het hormonstelsel.
    Ter verbetering van de vruchtbaarheid bij vrouwen
    Verbeterd de conditie van de baarmoeder.
    Tijdens de zwangerschap te gebruiken

Toen ik gisteren in de stad was, was ik in een winkel en deze verkocht alleen de olie, niet de capsules. Ik heb 'm laten staan, maar denk erover om 'm te halen, mits het wel voor dit doeleinde is en niet voor vitaliteit.

Of zal dat ook werken?

Liefs, mex

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey mex ik zie dat je duivels zijn doorgebroken jammer meid echt balen,...
    welke ronde ga je nu in?

liefs michelle
    ps niet de moed opgeven he!

13. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oh ja en ik heb denk ik mijn eisprong op dag 11 gehad inplaats van 13 dus dat zou betekenen dat mijn cyclus 2 dagen korter is dus 23 dagen!pfff wordt steeds korter is toch niet goed?

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey lieve Mies!
    Tja, die moed.... klein beetje was ik wel aan het opgeven hoor, vooral gisteren...
    Ik weet, er hoeft niets te zijn, maar soms spoken er allerlei vragen door mijn hoofd waarom het nog niet is gelukt. Het kan natuurlijk botte pech zijn,maar soms denk ik 'zal er iets zijn?', 'is mijn baarmoederslijmvlies weg goed?', 'kan het niet innestellen?' enz enz. Vooral die laatste vraag, juist omdat ik zeker 2x het idee heb gehad dat het was gelukt: de eerste echte ronde en deze ronde. Puur vanwege allerlei dingetjes als veel huilen, misselijkheid, hele pijnlijke borsten,zere benen, duizelig. En dat was allemaal rondom innesteling. Vandaar.

Vannacht zijn ze doorgebroken, het is nu ook al heftig.

Wij gaan nu de 6e ronde in, al snap ik soms niet helemaal hoe ik daarop kom, want mijn man denkt ronde 7. Maar ik denk dat ik de eerste niet heb meegerekend omdat dit meer proberen,rekenen en zoeken was.

Als het goed is, is jou ei al geweest. Nu weer wachten of toch nog even doorklussen ;)?
    Hou jij je aan je banner? Of is dat alleen een soort overzichtje.
    Want bij mij staat over 17 dagen eisprong. Maar dat klopt niet, zover ik weet heb ik rond dag 14,15 mijn ei.
    Banner houdt ook een lf van 14 dagen aan he? terwijl die bij mij 13 of 15 is. Bij jou toch ook iets korter?
    Maar....we klussen wel door totdat de banner aangeeft dat het zoveel dagen tot testen is hoor ;)
    Al wil ik deze ronde wel echt proberen geen testen en ook geen temp te doen. Misschien wel temp, maar dan tot 3 dagen hoge temp na ei en dan weg ermee. Die confrontatie als ie omlaag gaat...:(

X mex

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, ik was net bezig te reageren, zag ik deze!

Hm, steeds korter kan handig zijn, maar voor het rijpen van je ei kan het te kort gaan worden.
    Een ei heeft een dag of 8 nodig om goed te rijpen en dan een paar dagen tot ie springt.
    Ik weet van een vriendin dat een ei gemiddeld springt tussen dag 11 en 16. Je zit dus nog goed! Ik zou het wel even in de gaten houden.
    Ik geloof dat als de cyclus 21 dagen duurt, dat dit echt niet goed is.
    Als je het niet vertrouwt, dokter bellen he?
    Heb je je temp nog bijgehouden deze ronde?

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ja dus.... keek effe op je FF.
    Lijkt inderdaad op dag 11 mies!
    Jee meid, dan heb je amper de tijd om bij te komen na de menstruatie...

17. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi meiden,

kan iemand mij helpen herinneren waarom ik ookal weer ongesteld wilde worden? Pff, was vergeten hoe vervelend dat kan zijn :( ! Ben dus erg blij dat ik vandaag vrij ben en een dagje lekker kan bankhangen!

mex, de moed niet laten zakken hoor! Statistisch gezien wordt iedere maand de kans om zwanger te worden alleen maar groter! Maar ja.. ik weet hoe k*t het is om toch die temp weer te zien zakken en dan die :evil: Kop op hoor!
    Grappig, we lopen nu dus weer gelijk!

michelle, het gaat steeds sneller zeg bij jou! Maar mex heeft gelijk, nog wel binnen de normale lengte, dus je hebt gewoon lekker extra vaak kans om zwanger te worden!

Ik kreeg vandaag goed nieuws: Ik heb het ziekenhuis gebeld en 25 maart kunnen we terecht bij de fertiliteitspoli. Niet echt snel, maar het is toch ook al weer over een week of 4. Kunnen we in ieder geval ergens naar uit kijken! Ik zal m'n banner eens aan gaan passen.

liefs, star

18. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja hou mijn temp bij maar heb niet echt een duidelijke stijging dus ff heeft nog geen streep gezet...
    hoop wel dat ik een goed ei heb gehad als ik het van de week voelde had ik er wel duidelijk 1 maar ja je weet maar nooit he!

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hehe eindelijk is star weer ongi en je hebt weer vooruitzicht hehe...
    hoop nu voor je meid dat alles een beetje snel gaat en dat ook jij nog in 2009 zwanger mag worden!

liefs michelle

20. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    dank je lieve michelle, maar dat laatste ga ik niet van uit.. maar ik hoop het natuurlijk wel! :D

Deel Deze Pagina