Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hey!
    Star! Je bent ongesteld :D! Joehoeee! ;)
    Doen we gezellig samen een dagje bankhangen!
    En nu maar hopen dat we echt samen opgaan, dat je cyclus zich herpakt!

En ook een afspraak, 25 maart. Lijkt nog ver weg, maar voor je het weet is het zover. En dan maar hopen dat ze een heleboel voor jullie kunnen doen! Vast wel hoor, daar heb ik vertrouwen in :D

2. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    mex, heb je ook een pb gestuurd

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Star, kom je de ongidagen een beetje door?

Ik had gisteren een vreselijke dag :( Dag begon prima, weinig klachten, maar rond 12.30u kreeg ik enorme pijn. Wat bewegen, proberen te zitten,maar het werd alleen maar erger.
    Ik kon alleen nog maar op de wc zitten, van voor naar achter wiegend en werd beroerd van de pijn. Uiteindelijk zelfs overgegeven.
    Zo rond 14.15u was het ergste voorbij en ben ik,nadat ik mijn man had gebeld, mijn bed in gerold om bij te komen.
    Niet geslapen, alleen maar bijkomen.
    Rond 16.00u er weer uit en zo om 16.30/17.00 was ik er weer en had nergens last meer van, zelfs geen krampen.
    :(::(: heel vreemd,maar ik denk dat de innesteling niet gelukt is en dat het weer heel vroeg mis is gegaan.

Michelle, mag je al op het wachtbankje?
    Alhoewel, wachtbankje? Jij hebt genoeg te doen vanwege de bruiloft ;)!

X mex

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    mex, wat een vervelende ervaring zeg... klinkt echt niet prettig! Vandaar dat ik je vrijdagmiddag niet meer gehoord heb. Ik maakte me al zorgen!
    Bij mij valt het gelukkig wel mee. Had vrijdag geen prettige dag, voor mijn doen veel bloedverlies, maar nu is het weer gewoon zoals altijd. Nu maar hopen dat het niet ellenlang door blijft gaan, maar meestal duurt het bij mij wel een dag of 6, dus ik heb nog even te gaan.

hoe is het nu met jullie?

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Jee star...6 dagen! :confused: Das lang!
    Ik ben er meestal na 3,4 dagen vanaf.
    Vandaag is dag 3 en het is nog licht. Ik heb vrijdag het ergst gehad, zaterdag wel helemaal kapot en merk er vandaag ook nog wel wat van :(
    Verder alles prima, net even lekker wezen uitwaaien, maar daar dachten meer mensen over dus even ergens zitten kon niet!
    Hier geen carnaval(westen), bij jullie wel?

X mex

6. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik heb net een ovu test gedaan en de streepjes zijn nu duidelijk te lezen. In de testruimte staat ie en in de controle dus het zijn er nu echt twee, twee dagen terug was er maar een streepje goed te zien/
    Ik heb wel in vruchtbare dagen geklust, maar mijn eisprong komt er dus aan en klopt het ook met de calcu.

We gaan nu maar afwachten........
    En nu ga ik niet eerder testen hoor, ik ga proberen vol te houden.
    liefs Sun

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hey dames lig met de griep op bed...dus dan weten jullie waar ik ben kan het ligt van de pc niet verdrageb dus vandaar zo'n kort egoistisch berichtje sorry sorry

xxxxxxx

8. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    michelle, beterschap meid!

mex, 6 dagen is wel te doen hoor. De laatste twee dagen stelt het niet zo veel meer voor!
    Hier is 't volop carnaval, maar ben dit jaar niet zo in de stemming. manlief gaat wel helemaal uit z'n dak. Ik laat 'm maar. Straks mag tie een hele poos niet drinken waarschijnlijk.
    Als tie maar niet m'n hele wc onderkotst, dan vind ik 't allemaal prima!
    Ik ga morgen gewoon weer aan 't werk dus.
    x star

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Sunshine, succes met wachten! En dat volhouden met testen, pff...dat is bijna nog het ergste!
    En nu maar hopen dat het klussen letterlijk zijn vruchten afwerpt!

Star, hier leeft carnaval amper,en als het al leeft is het inderdaad een groot zuipfeest.
    Ben benieuwd of je man stomdronken is thuisgekomen...

Hier is ongi bijna voorbij, een nieuwe ronde kan gaan beginnen.
    we beginnen alleen niet zo erg vroeg dit x, heeft ook geen nut gehad, dus dan maar iets later.

hebben jullie dat ook, dat als je 'verplicht' klust, je even rust wilt als je ei geweest is?
    Ik heb dat wel, maar dat betekent ook dat het zaad even 'stil' staat. Is dat wel goed?

10. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he mex,

nee m'n man had gelukkig niet zo veel gedronken. Hij was ook nog eens op tijd thuis (rond half 12). Ik hoop dat dat vanavond ook zo is ;)
    Fijn dat je ongi al bijna voorbij is, wou dat ik hetzelfde kon zeggen!
    Ja klussen, dat doen wij niet meer... Dat is het enige voordeel van weten dat je op de natuurlijke manier geen kinderen kunt krijgen. We hoeven niet meer te klussen. Wij vrijen alleen nog maar, en alleen als we er zin in hebben. Echt fijn!
    Zeker met mijn vorige cyclus hebben we heel lang gedacht: nu zal m'n ei wel bijna komen, dus nog even volhouden om de dag. Dat gaat je op een gegeven moment echt tegenstaan ja. Dus kan me heel goed voorstellen mex dat je de periode na je ei minder zin hebt. Het lijkt me dat als je op tijd voor je ei weer begint met klussen, dat het dan echt geen kwaad kan als het zaad even stil staat hoor!

Michelle, voel je je al weer wat beter meid?

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Michelle...sorry.... vergeet helemaal beterschap tegen je te zeggen :oops:...Bij deze lieve Mies!
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Kijk star, je man mag blijven ;) Keurig op tijd thuis!
    Hij mistte je vast! De mijne is als ik niet meega ook altijd vroeg thuis, omdat ie dan bij me wil zijn!

Wij willen deze maand ook proberen niet teveel met de 'verplichting' om te gaan, maar 'go with the flow' zeg maar.
    En dan zien we wel.
    Tenslotte heeft 5 maanden ovutesten, tempen en verplicht klussen ook niet geleid tot zwangerschap, dus dan maar even een andere instelling!

X mex

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo dames...

ik ben weer aardig aan het opknappen voel me nog niet fit maar vanacht geen koorts meer gehad dus dat is weer een plus punt...
    heb nog wel heel erg hoofdpijn..
    en zou het kunnen dat je later in je cyclus na je ei nog vruchtbaar slijm krijgt?

hoe is het met jullie verder?
    star nog ongi? ik ben ook meestal 6 dagen ongi..
    en mex alweer op naar je ei?

liefs michelle

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Mies...wat fijn dat je iets opknapt! Geen koorts scheelt al een heleboel he?
    Het kan inderdaad zo zijn dat je na ei nog wat vruchtbaar slijm hebt, dus later in de cyclus, maar meestal is het dan niet vruchtbaar meer, dacht ik .
    ik zou dan voor alle zekerheid wel even kijken met een testje.

Ik zit 'alweer' op dag 5 van de cyclus, en ik voel me deze dagen altijd beter dan als ik op de wachtbank zit.
    Ei zal nog wel even duren, pas volgende week, maar ik ben er nog steeds niet uit of ik wel of niet zal testen.
    Als ik dat doe,dan wel later in de cyclus en als ik twijfel.

Zoals ik al eerder zei, al dat getest en getemp heeft nog niets opgeleverd, dus misschien helpt het als we dat eens achterwege laten ;).

Liefs, mex

14. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey meiden het is aardig stil hier...

hoe is het met jullie?
    mijn griep en koorts is weer teruggekeerd dus zal ik wel niet goed genoeg uitgeziekt hebben..
    gisteren mijn trouwjurk gevonden...
    dus ik ben al bijna klaar moet alleen nog een hoepel even ergens weten te scoren!
    maar goed...

mex ben je alweer volop aan de klus?
    en star ongi al voorbij?

liefs michelle

15. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    oh michelle, wat leuk dat je je jurk gevonden hebt! Speciaal gevoel is dat he, als je zo in je jurk staat en denkt: dit is 'm!
    Jammer dat je nog steeds niet uitgeziekt bent... Nu maar even echt goed uitzieken hoor! Veel beterschap!
    Mex, hoe gaat 't met jou?

Mijn ongi zit er gelukkig weer op. Voel me gelukkig wel wat beter dan daarvoor. Ik begon (mede door de hormonen denk ik) echt wat depri te worden en ik voelde me zo opgeblazen! Helaas is er maar een kilo af gegaan, dus die andere 2 zal ik zelf moeten doen. Maar dat komt wel goed ;)
    liefs, Star

16. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey dames ik vermoed dat ik vandaag of morgen ongi ga worden zowel qua gevoel als mijn temp zou dit aangeven...
    ik wordt hier erg onzeker van omdat ik dan echt naar de hele korte cyclus zou gaan zit nu op dag 22...
    dus zou betekenen een cyclus van 22 of 23 dagen is wel heel erg kort...

wat zouden jullie doen in mijn geval als je vandaag of morgen ongi ging worden een dokter in gaan schakelen?
    want ze worden echt steeds korter!

en hoe is het met jullie dames?

liefs michelle

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

even kort, we gaan weg en komen morgenavond weer terug!
    Hier alles ok,nog geen ei gespot.
    Zit wat minder hier, omdat ik last heb van mijn arm :(

Mies, het wordt steeds korter he? Ik zou, als je het niet vertrouwt, ermee naar de dokter gaan. Je zit nu op CD22, als je morgen ongi wordt, met LF van 13, dan zou je op dag 10 al je ei hebben.
    En dat vind ik vroeg. Ei heeft 8 dgn nodig om te rijpen, kan nog net,maar het wordt steeds korter....

Ik ga nu snel, tot later meiden!

Fijn weekend!

X mex

18. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi michelle, je cyclussen worden wel heel kort he! Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Je hebt wel behoorlijk koorts gehad en dat kan natuurlijk ook invloed hebben. Misschien nog een maandje afwachten?
    Hoe voel je je nu?

Hier is alles ok. Merk dat ik de afgelopen week minder somber was en niet meer heel de dag bezig ben met het voorlopig geen kinderen kunnen krijgen. Voel me ook steeds minder opgeblazen en dik... Gelukkig!

Meiden fijn weekend!

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik voel me goed alleen hoofdpijn en dat is standaard voor de ongi...
    wel heel sloom en moe steeds maar dat zal nog wel van de griep van van de week komen..

mex geniet van je dagje weg!
    en star minder opgeblazen gevoel is zeer fijn anders voel je je eigen ook zo dik,,
    daar heb ik nu last van!hihi

liefs michelle

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Hier even een berichtje van mij. Hoe gaat het met jullie..?

Wij hebben gister een echo gehad en alles was goed. Het hartje klopte en de beeb was precies de grootte van 7 weken en 1 dag. Ik had zo de zenuwen voor de echo maar gelukkig was alles goed.

Deel Deze Pagina