Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    oh dat is heel goed nieuws nu kun je rustig van je zwangerschap genieten...
    ja ik weet t niet...
    soms het gevoel dat ik morgen ongi ga worden maar soms denk ik nee dan voel ik namelijk weer helemaal niks...
    officeel hoor ik over 2 dagen ongi te worden dus maandag...
    maar net wat ik zeg mijn gevoel zei vandaag kon wel eens vandaag of morgen zijn want heb ook weer veel witte afscheiding en dan heb ik meestal voor mijn ongi en mijn temp is ook niet echt hoopvol..
    maar normaal als mijn temp op 36,7 zit dan wordt ik ongi maar ben t nog niet dus morgen vroeg kijken we weer wat die termo aan geeft...

en jij voel je goed of ook al echt kwaaltjes misselijk enzo of valt t allemaal mee en voel je je goed?

liefs michelle

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    goedenmorgen dames...

mijn temp was weer gestegen dus ik dacht laat ik eens een testje doen en laat daar nou 2 streepjes op staan hihihi
    ik ben zwanger!
    yes.....
    sorry voor jullie maar kan er niks aan doen en ik hoop dat jullie die fantastiche gevoel ook snel mogen hebben!

liefs michelle

3. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Michelle :confused:
    Gefeliciteerd! :D
    Super leuk voor jullie! En jij maar denken dat je ongi er aan zat te komen!
    Hoe voel je je nu... Lijkt me echt onwerkelijk als je zo'n test in je handen hebt! Was je man erbij toen je teste?
    Dus de truc is om flink griep te krijgen in de week na je ei...? haha!
    Dit had ik niet verwacht zeg, maar het is je van harte gegund.

liefs, Star

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Aylin,

fijn dat de echo helemaal goed was. Ik hoop dat je er nu wat meer van kan genieten.
    liefs, star

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ja niet anders dan anders voel ik me was wel moe maar dacht van oh zal wel komen van de griep die ik heb gehad...
    en toen ik van de week mijn trouwjurk ging passen zag ik in de spiegel dat ik hele donkere tepels had hahaah toen zei ik tegen mijn moeder volgens mijn hebben ze wat met die spiegel gedaan want had zowat zwarte tepels hahaha...

maar voor jou is t natuurlijk minder leuk om te horen dat ik zwanger ben...

maar voor de rest voel ik me goed en had t zeker niet verwacht dacht echt ongi te worden had gisteren al een tampon in gedaan en vanacht alleen maandverband voor maar is niet meer nodig!
    maar ik had die test gedaan en toen ging ik mijn dochter uit bed halen en toen ging ik de fles maken voor haar en toen keek ik op de test en ja hoor 2 strepen en nog duidelijk ook!

liefs michelle

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Michelle GEFELICITEERD meid het is je heel erg gegund!!!!!!

Ik voel me moe en nog een moe. Ook last van duizeligheid. De misselijkheid valt gelukkig mee maar heb nergens trek in. En weet avonds nooit wat we moeten eten...

Voor de rest gaat alles goed. 19 maart de eerste afspraak bij de vk en morgen bellen voor een tweede echo!

7. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey aylin ja dank je wel...
    en dat gevoel kende ik de laatste week moe moe moe en neit weten wat ik moest koken omdat ik ook geen honger had en alles stond me tegen maar ja ook daarbij dacht ik zal wel van de griep komen!

liefs michelle fijn dat jullie er zo op reageren!

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Natuurlijk meid iedereen hier gunt het elkaar!

Ik had ook echt het gevoel ongi te worden was zooo chagerijnig. Was alleen ontzettend moe maar dat kon ook komen door mijn onregelmatige nachten door het slaap gedrag van mijn dochter.

Leuk meid ik ben heel blij voor je. Ik had 3 dagen voor nod ook echt een heel duidelijke positieve test. Jeeeeeh je dochter krijgt een brusje.

Mex en Star meiden kom op he Michelle gaat wat hcg strooien en volgens mij duurt het dan niet lang meer voor jullie.

Star nog nieuws over je onderzoeken?

9. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Michelle, tuurlijk gun ik het jou wel!
    Ik heb me op dit moment neergelegd bij de situatie, kan er nu weinig mee. Dus ben gewoon blij voor je! Ik zei toch dat het niet meer lang kon duren bij je?

Aylin, wij hebben 25 mrt een afspraak op de fertiliteitspoli. We hebben dan in ieder geval een gesprek, maar ik hoop ook dat ze gelijk onderzoeken gaan doen.
    Ik hoop dat mijn cyclus gewoon eenmalig van slag was en wat mijn man betreft, weten we toch dat ze hem naar alle waarschijnlijkheid niet hier in het ziekenhuis kunnen helpen. Voor behandeling zullen we dan toch naar het Radboud of het AMC moeten, of naar België.
    Ik ga er niet meer van uit dit jaar nog zwanger te worden. Het klinkt misschien gek, maar dat geeft ook wel wat rust voor nu.

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Star wel fijn dat er tenminste actie word ondernomen en met vruchtbaarheidsbehandelingen kun je ook heel goed zwanger worden meid. Ik snap wel dat het nu wat rust creëert voor je. Soms kun je zo opgejaagd zijn door het zwanger worden. Ik hoop dat als jullie van start gaan het snel raak mag zijn.

11. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    YOEPIEEEEEE....SUPER GEFELICITEERD MICHELLE!

Echt heel fijn voor je.

Mex en star jullie zijn de volgende!

12. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    michelle zie nu pas hoe oud je bent. En je bent nog jong en al 2 kids..super hoor.

mensen vonden mij erg jong toen ik mijn eerste op mijn 23ste kreeg. Vind het juist super om nog een jonge moeder te zijn!

veel geluk met je zwangerschap!

13. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    dank je wel lady...

en ja ben 22 en dit wordt mijn 2de kindje en ben erg blij dat ik zo jong moeder mag zijn!
    met jou ook alles goed heb je nog kwaaltjes erbij gekregen?

liefs michelle

14. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey mex hoe was je dagje of weekendje weg?
    alles goed met je?

liefs michelle

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    *inbraak*

MIES WHAAAAAAAAAAAA wat geweldig meid! super hoor! :D :) :D :D :D

Gefeliciteerd!

dacht ff koekeloeren bij de meiden hier, en dan lees ik dit fantastische nieuws! joehoeeeeeeeeeeeeeee! geniet ervan meid!

dikke knuf en liefs humm

*uitbraak*

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    :confused:..... ben even weggeweest en wat zie ik!

MICHELLE ZWANGER!
    Meid, gefeliciteerd!

Ik ben helemaal verbaasd, had dit niet zo snel verwacht, aangezien je temp naar beneden ging en je cyclus korter leek te worden!
    Maar ja, dat is nu niet aan de orde he?
    Leuk!
    Ik hoop dat je je goed voelt?

Hier alles okee,maar merk dat ik helemaal niet bezig ben met klussen, testen, tempen en dus zwanger worden.
    Ik lijk op een of andere manier afstand te hebben gedaan.
    Je kan het ook zien aan mijn tempkaartje, ik heb nauwelijks getempt.

Vandaag voor het eerst wel vruchtbaar slijm, dus ik weet niet hoe ik vanavond zal zijn als mijn man in de buurt is ;)
    Tot nu toe ook nog geen ovutesten gedaan en we hebben ook nog niet geklust.... Ik had en heb er helemaal geen zin in, nog niet in ieder geval.

Star, hoe gaat het ermee? Helemaal van je ongi af? Ben je nu evengoed begonnen met een nieuwe cyclus, tempen en testen? Of doe je dat niet vanwege de medische molen? Of juist wel om te kijken of je ei vanzelf komt?

Mies, geef even je recept! ;)

Liefs, mex

17. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hahaha mex ik heb op dag 6,9,10,12 en 14 geklust dus dan kun je even bij mijn ff kijken...

maar meiden super bedankt...
    en hummie hoe gaat t nu verder met je?

liefs michelle

18. Ladymoi

Ladymoi Actief lid

24 okt 2008
    229
    0
    0
    utrecht
    Geweldig inderdaad. Moet je idd blij mee zijn.
    Met mij gaat het wel goed. Heb opzich niet zo veel kwaaltjes waardoor ik soms best wel in de stress schiet omdat ik niet zolang geleden een miskraam heb gehad. Ben niet zorgeloos zwanger zeg maar, Heb pas 12 maart een afspraak voor een echo, dan ben ik over de 12 weken, denk dat ik erna pas echt kan gaan genieten als alles goed blijkt te zijn zeg maar!
    Ik hoop dat het bij jou goed zal blijven gaan en geniet ervan meid. Je hebt wel enorme korte cyclussen zeg! haha

He Hummie hoe is ie met jou? Heb lang niets van je gehoord!
    Hopelijk gaat alles goed meid.

Groetjes dames

19. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    mex, ik ben gelukkig al weer een paar dagen van de onig af. Had alleen gisteren weer hoofdpijn en vandaag buikpijn, alsof ik weer ongi moet worden... maar even afwachten.
    Ik hou nu nog steeds wel m'n temp bij, ben wel benieuwd of ik nu wel een ei heb. Testen doe ik niet, waarom zou ik?

En mex, als je even helemaal geen zin hebt in tempen en testen dan doe je dat toch niet? Het is misschien juist wel goed om even afstand te nemen. De boog kan niet altijd gespannen zijn, toch?

liefs, star

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey!

Ik doe inderdaad rustig aan deze maand. Zelfs gisteren, vruchtbaar slijm in overvloed, maar nog geen zin om te klussen.
    Vandaag is er ook nog genoeg slijm, opvallend is dat het veel meer is dan de vorige rondes.
    Wellicht vanavond dan toch maar even klussen?

Mies, jurk gevonden! Goed zeg! leuk om te doen he?
    Ik vond de mijne meteen op de eerste dag, het was niet de eerste die ik aan had, maar toen ik 'm aanhad wel meteen de juiste.
    Je gaat dus zwanger in je jurk! Vergeet je niet om het tijdig aan te geven bij de zaak waar je je jurk hebt gekocht!?
    Waar ik de jurk vandaan had hoorde ik verhalen dat ze de jurk niet steeds gratis bleven vermaken.... belachelijk! Maar je kan het maar beter voorzijn!

Star, goed dat je nog tempt! Alleen tempen kan voldoende zijn om te kijken of er een ei is, dus ja...waarom zou je testen? Beetje stom van mij :oops:

X mex

Deel Deze Pagina