heey mex.. nou heb een hele makkelijke jurk maakt niet zoveel uit ze zouden hem niet veel hoeven te vermaken hoor... want ik wordt aangetrokken doormiddel van touwtjes op mijn rug dus je kan hem net zo strak trekken als je wilt hhahaahaha.... dus ik heb er spelling op dat is wel makkelijk... maar mex houd wel de moed erin om gewoon lekker te klussen he... niet denken bijna iedereen is al zwanger maar ik nog niet! jou tijd komt ook echt wel meid.... liefs michelle
heey star.. ja ik voel me opzich heel goed... alleen soms het gevoel dat ik met een hele opgeblazen buik loop net alsof je echt veelste veel hebt gegeten... en soms wat vlagen misselijk... en vreselijk moe moe moe hihi... maar dit allemaal hebben we er voor over! en jij hoe voel jij je nu? en ben benieuwd wat ze 25 maart zeggen.. ik mag 23 maart naar verloskundige en 30 maart de eerste echo! allemaal weer zo spannend! liefs michelle
Hey meiden! Michelle...hoe voel je je? Dringt het al tot je door dat je echt zwanger bent? Wel handig zo'n jurk Goed gedaan! Star, wanneer heb jij ook alweer de volgende stap in het ziekenhuis? En hoe gaat het met je temp? Het rustig aan doen lukt nog altijd , wat is dat lekker zeg. Niet teveel ermee bezig zijn en 'go with the flow!' Gisteren wel geklust, ook een testje gedaan maar die was negatief. Vandaag ook maar even een test gedaan, net, en... mijn ei komt eraan! De CB-digitaal gaf ook een smile, dus ei is onderweg. Maar ja....wat is nu wijsheid? Vanavond evengoed klussen? Of toch morgen omdat we gisteren al hebben geklust? FF geeft bij mij meestal ei op de dag van de +test.... Zelf denk ik dat om de dag echt beter is voor zaad en dan morgen nog klussen, wat zouden jullie doen? X mex
heey mex ik ben al aan t idee gewend maar komt na de echo pas zeker nog meer... maar ik zou gewoon nog een keer klussen ik heb ook 2 dagen achterelkaar voor mijn ei geklust! liefs michelle
Hey! Ja... je hebt best kans dat we vanavond nog wel eens kunnen gaan klussen . Ondanks dat ik er nu even anders mee bezig ben merk ik toch dat ik de kans eigenlijk niet wil laten liggen! Doe ik een test, is ie positief! Ja, kans grijpen dan maar he? Maar... de vorige 2 rondes had ik graag gewild dat we de dag voor de positieve test hadden geklust en nu is dat ook echt zo . Mies, heb je het al aan mensen in je omgeving verteld? x mex
Goedemorgen meiden! Gisteren niet geklust. We lagen er laat in en om de dag zou voldoende moeten zijn. Vanmorgen was mijn temp nog laag, dus ben ik 'blij' dat we niet hebben geklust, want ik denk dat laat vandaag of morgen pas mijn ei komt. En ik ken mezelf, als we gisteren hadden geklust en vandaag nog een goede ovutest, dan volgt er onrust. Want 3 dagen achter elkaar...nee, geen voorstander van. En dat hebben we al vaker gedaan, maar geen resultaat. Leuk weekend! Nog plannen? X mex
heey mex... je moet doen waar jij een goed gevoel bij hebt qua klussen.. en ja heb t wel aan bepaalde belangrijke personen voor ons gezegt... want ik rookte dus ja dat viel wel op dat ik dat nu niet meer doe! en ik heb ook wel zoiets van als het mis gaat wat ik niet hoop dan krijgen die mensen het ook te horen! enheb net nog een test gedaan die van kruidvat 2 voor 5 euro en die knalde meteen dr af dus het zit wel goed!hihi liefs michelle
Hey! Mies...super dat de test eraf knalde ! Dat is tenslotte de bedoeling he? Ik denk ook wel dat ik het aan een paar mensen zou vertellen, juist omdat als er wat zou gebeuren, dan heb je ook steun, wat zo belangrijk is. Op naar 23 maart! Grappig detail: jij gaat dan naar vk, zo rond die tijd is mijn NOD. Hopelijk brengt het geluk! Net ovutest gedaan, streep is nog duidelijk aanwezig. Iets minder dan gisteren, maar nog goed zichtbaar. LH is dus op zijn retour, maar ei is nog niet geweest. Aan de klus dus vanavond ! X mex
hoi meiden, mies, wat fijn dat de test er vandaag ook vanaf knalde! mex, al weer druk aan de klus joh! Hoop voor je dat het nu raak is! wij hebben 25 mrt de afspraak op de poli fertiliteit. Las van de week berichtjes van meiden die allemaal pijnlijke onderzoeken moesten ondergaan.. daar ben ik dus maar even mee gestopt! Dat wil ik nog niet weten! Voorlopig voel ik me lekker. Zit een stuk beter in m'n vel, ik hoop dat dat zo blijft. Deze week zelfs een heel gesprek gehad met collega's over hun kinderwens zonder achteraf heel verdrietig te zijn. Het wordt dus steeds makkelijker, maar tegen 't einde van de maand zal ik wel zenuwachtig zijn hoor! Fijn weekend!
Hi! Star, goed om te lezen dat je je goed voelt! Dat scheelt een hoop onrust he? Dan kan je vaak wat anders erover denken. Knap dat je dat gesprek hebt kunnen doen zeg! En we gaan de dagen wegkijken, dat ze zo snel mogelijk gaan. Voor jou omdat je dan naar de poli kan, voor mies omdat ze dan naar de vk kan en voor mij omdat ik dan weet wat het resultaat is van er anders in staan en er niet teveel mee bezig zijn! Gisteren wel geklust. Ik had gisteravond zo'n kramp in mijn buik dat ik denk dat ei vannacht of vandaag zal zijn(geweest). Helaas vandaag wel met knallende koppijn wakker geworden, hoop dat ik me zo wat beter ga voelen, het is mooi weer dus dan kan ik even lekker een frisse neus halen! Liefs, mex
Goedemorgen! En weer een nieuwe week ! Jullie een leuk weekend gehad? Temp was vanmorgen 36.9'C. Deze is dus echt gestegen en ei is geweest. Zelf denk ik zaterdag of zondag vroeg. Nu nog even een paar dagen tempen tot FF een kruis zet en dan stop ik weer met tempen. Het niet iedere dag tempen is mij wel bevallen. Ik heb nu alleen af en toe getempt en rond de vruchtbare dagen. En nu maar hopen dat ik de 'wachtdagen' relaxed door kan komen! Liefs, mex
Hey meiden! Ff geeft inmiddels mijn ei aan, dag 16. Mijn NOD zal hoogstwaarschijnlijk 23 maart zijn. Ff geeft deze datum als testdatum aan. Klopt dus Mies, dan ga jij voor het eerst naar de VK. Het worden nog spannende weken hier Ik NOD, mies VK en Star naar de poli! Fijne dag! Mex
he mex, sorry dat ik niet eerder op je berichtjes gereageerd heb, het is erg druk op m'n werk. Fijn dat je ei inmiddels geweest is, heb je het toch goed gevoeld. Heb je vertrouwen in jullie klusschema? Nu weer op dat rottige wachtbankje he... Ik heb juist het idee dat de tijd snel gaat, nog maar 2 weken en dan zijn we al in het ziekenhuis geweest!
Star, geeft niet hoor! We hebben het allemaal druk, dus dat begrijp ik helemaal! Inderdaad nog 2 weken en ik hoop zo dat het voor ons allemaal heel goed nieuws word! Vertrouwen in klusschema? Geen idee.... we hebben het al op alle mogelijke manieren geprobeerd: om de dag op de even dagen, om de dag op de oneven dagen, om de dag en rond ei iedere dag, op de dag van ovutest, alleen rond ovutest enzenz. En dat allemaal zonder resultaat. Dus ik wacht het wel af. We hebben om de dag gezorgd voor nieuwe zwemmers en meer hebben we niet kunnen doen. Ik wilde ook niet iedere dag als het moet, dat gaf teveel druk en dit gaf rust! Maar...er niet bij nadenken is lastig hoor, ik merk dat ik bij alles wat ik voel toch nadenk of dit komt vanwege mooi of vanwege duivel. Maar ach, zit op dpo4, dus we hebben nog even Liefs, mex
Stil hier..... Ik heb ons maar even omhoog gehaald! Star, alles goed? Mies, alles goed? Voel je je goed,gaat alles naar wens? Meiden, nog een dikke week voor ons! X mex
he mex, goed dat je ons even naar boven hebt gehaald. Hoe gaat 't met je? Ik zit nu ook al weer op dag 23 en ei is nog niet geweest, dus ook dit wordt weer een lange cyclus... :S Kwou dat het al de 25e was! Verder gaat het allemaal wel lekker. Druk weekend met veel leuke dingen. Gisteren en vanavond uit eten, morgen lekker dagje naar de sauna (nu mag het nog! ) Mies, hoe gaat het met jou? Meiden, jullie ook een goed weekend! liefs, star
Jee Star.... dus toch een lange cyclus.... Ik had zo gehoopt voor je dat door het slikken van die pillen de regelmaat terug zou komen en dat je cyclus weer 'normaal' zou zijn! Dat gun ik je zo! Ik ga nu nog sneller de tijd wegkijken, hoe sneller het volgende week is, hoe beter ! Verder gaat alles goed. Ik ben nog altijd blij dat ik niet teveel testjes heb gedaan deze maand. Volgens FF had ik deze x mijn ei een dag na de positieve test, en dat zou best kunnen. Alleen dan wel 's avonds laat of 's nachts,want in de avonduren had ik enorme krampen. Of komen de krampen als je ei al geweest is of op het moment dat ie springt? Ik heb namelijk weleens het idee dat de pijn komt omdat het ei op springen staat en als ie eenmaal springt of vlak voor het springen dat de pijn dat wel over is. Zitten jullie ook steeds minder achter de pc? Ik soms wel hoor, juist omdat ik mezelf toch niet zwanger kan googlen. Maar af en toe hier vind ik wel gezellig, ben soms benieuwd hoe het met jullie is ! Liefs, mex
jah, had ook op meer regelmaat gehoopt nu... maar daar ziet het niet naar uit! ik kan je niet helpen met je vraag over eipijn.. heb dat zelf namelijk nooit. Kan me wel voorstellen dat het zo is zoals je zegt. Ik zit de laatste tijd inderdaad minder achter de pc. Op het moment erg druk op mijn werk, maar het scheelt ook dat ik beter in m'n vel zit. Heb zelf ook niet zo veel te melden. Maar ben inderdaad natuurlijk wel benieuwd hoe het met jullie gaat! liefs,
Hihihi, heb ik ook Star! Zit goed in mijn vel, dus dan hoef ik ook niet zozeer hier op zoek naar bevestiging! Al blijf ik het wel leuk vinden om hier te komen, al vind ik het wel jammer dat het lijkt of er op dit topic steeds meer 'afhaken'.... En dan heb ik het niet over druk zijn hoor, dat herken ik wel, dan redt ik het ook even niet.