Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dank je Mies!

Ikzelf heb sterk het idee dat het ergens bij een eventuele innesteling verkeerd gaat. Dit omdat ik toch al 2x het idee heb gehad dat het gelukt was en dat ik later dan anders ongi werd.
    Vooral de vorige x is daar een goed voorbeeld van.
    Tot nu toe is deze ongi heel anders dan de vorige x, toen was ik zo beroerd, zo'n pijn....
    Nu weer als 'normaal'.

We laten het even bezinken, praten er dan over en we zien wel wat we gaan doen.

Liefs, mex

2. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Oh mex,
    wat balen zeg dat het weer niet gelukt is! Je had al zo'n gevoel he?
    Ik kan het me zo voorstellen als je naar de huisarts gaat!
    Geef niet gelijk op he meis, dring aan bij je huisarts voor een verwijzing, dan krijg je tenminste duidelijkheid!
    Dikke knuffel, x star

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Tja, het is niet anders he? Vannacht wel behoorlijk ongi geweest hoor, moest er wel 3x uit om te verschonen,maar gelukkig was ik steeds op tijd :D.

Mies, wanneer had je ook alweer de afspraak bij de vk?
    En heb je gebeld vandaag?

Star, jij hebt woensdag toch de afspraak? Kom je de dagen nog een beetje door?

Liefs, mex

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik ben vandaag bij de verloskundige geweest...
    maar stelt echt niks voor hoor ze stellen een paar vragen en je bloeddruk gewicht nakijken en bloed prikken en je kunt weer gaan hihi!

ben benieuwd star nog een paar dagen en dan hoop ik dat je meer duidelijkheid gaat krijgen!

mex kom je de dagen een beetje door?

liefs michelle

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mies, de eerste stap is geweest :D. Ook al stelt het dan niet zoveel voor! Op naar de echo, dat is nu even het belangrijkste wat je gaat doen he?

Ik kom de dagen goed door hoor, het is even heftig,maar dat is morgen of vanavond alweer een stuk minder.
    Man en ik denken erover om wellicht eerst alleen even wat basaal onderzoek te doen, dus zijn zaad en mijn bloed. Dan kunnen we van daaruit kijken, wat we verder zouden kunnen doen, mits dat nodig is natuurlijk.
    Maar.... we blijven uitgaan van het positieve, zo zijn we altijd geweest, nu ook. Tenslotte staat er een jaar voor en wij zijn nu in ronde 7 aangekomen.
    En die gaan we weer met opgeheven hoofd en schouders eronder tegemoet! 'Gewoon' weer op dezelfde manier als de vorige ronde, niet teveel ovutesten, niet teveel tempen in het begin en alleen klussen als we zin hebben of de kans echt willen pakken!

Liefs, mex

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hey meiden,

ik heb vandaag echt een k*t dag gehad, was niet vooruit te branden... En dan word ik boos op mezelf dat ik me zo op zit te vreten en dat helpt dan ook weer niet... Pff. Wou dat het al woensdag was!
    En dan is m'n ei ook nog steeds niet in zicht... :rolleyes:

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Star, waardeloze dagen zijn dat he? Maar je mag het weer de schuld geven hoor, dat je niet vooruit te branden was! Het was wel lekker slecht buiten :(
    Nog 1 nachtje slapen meid, dan is het zover en ik hoop van harte dat je morgen met goed nieuws thuiskomt en dat ze je kunnen geruststellen. Al snap ik je frustraties heel goed hoor!
    Kijk, ik kan dan nog op zoek naar een ei, maar bij jou is je ei nog steeds niet geweest.... Dan mag je best gefrustreerd raken hoor!
    Ik zal morgen zeker aan je denken!

Hier alles okee, gisteren flink ongi, nu lijkt het al wat minder te worden. Nog een paar dagen, dan kunnen we weer op zoek naar een ei, een paasei dit x, hahahaha! Maar.... zoveel mogelijk op gevoel en zoveel mogelijk zonder moeten.

Liefs, mex

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meissies!

even een update van The Hummster!
    Lees hier zo af en toe nog mee wat de stand van zaken is....

Mex: wat baaaaaaaaalen meid dat de duivels wederom doorgebroken zijn, maar geef de moed niet op hoor! er staat gem. een half jaar tot een jaar voor, maar begrijp je bedenkingen wel hoor! dus alvast een onderzoekje is zeker niet verkeerd (als je 35+ bent mag je na een half jr zelf proberen al een arts raadplegen, dus doen meid!) ;) En heel goed van je dat je er meer relaxt mee bezig bent! dat werkt iig al mee hoor! :)

mies, hoe gaat ie meid? deze week echo las ik ergens? spannend hoor, weet nu hoe je daar naar uitleefd! :) hoop dat je een mooi tikkend hartje te zien krijgt!

star: ach meissie, toch nog geen ei gevonden, he verdorie! , gelukkig deze week onderzoeken! hoop echt dat ze je verder kunnen helpen! en dat ze bij je man toch echt iets van levende zaadjes weten te ontdekken. Het lijkt me echt heel heftig als er bij beiden 'mankementen' zijn. leef echt met je mee meid! KNUF!

En hier is na de MK de ongi weer op gang gekomen! ben daar erg blij mee dat mijn lichaam het weer zo snel oppakt, precies 5 weken na de MK, dus dat is heel netjes... We willen deze maand nog ff rustig aan doen en er in april weer voor gaan. Gewoon omdat dat beter voelt. Lekker nog even een maandje de 'verboden' dingetjes doen als uit eten carpacio, wijntje, kaasje enz en er daarna weer voor gaan! :D Ben er ook helemaal niet mee bezig geweest de afgelopen tijd, heel raar, sommige willen meteen weer zwanger worden, ik vind het wel fijn ff zo'n pauze. Ook wel erg prettig die rust, weet zelfs niet eens precies de dag van mijn nod en ei hihi... weet wel dat ei deze week voorbij komt. Maar die rust is echt heerlijk!

Voor iedereen die het even nodig heeft: een dikke KNUF! :D

liefs Humm

9. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hi dames,

ik zie hier veel dames (aan het begin van dit forum) met ochtend urine testen, maar dat mag toch niet? Ik las dat dat een vertekend beeld kan geven, omdat het heel erg geconcentreerd is...ik denk zelf mijn lh piek te hebben gemist, omdat ik alleen in de avond rond 18 uur kan testen en ook nog een veel drink ( 2 liter per dag), kan dat ook een vertekend beeld geven?

10. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hey meiden,

lieve hum, bedankt voor je lieve woorden!
    Goed om te lezen dat je lichaam de draad weer oppakt! Ik kan me goed voorstellen dat je nu even een pauze hebt ingelast. Geniet maar lekker van alle 'verboden' dingen: dat doe ik ook! ;) Heb je een lekkere vakantie gehad?

mex, fijn dat je ongi al weer minder wordt. Jij ook bedankt voor je lieve woorden.

pff, ben echt zenuwachtig. Was vanochtend uit mezelf al voor 6en wakker, terwijl ik pas om 12 uur op bed lag! Ben vandaag vrij, maar ben bang dat hij daardoor wel heel lang gaat duren. We hebben pas om half 3 de afspraak! Laat jullie vanavond weten hoe het geweest is.

liefs, star

11. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Britt,
    het is inderdaad de bedoeling dat je midden op de dag test en niet met ochtendurine, omdat je 's nachts geen lh aanmaakt.
    Op welke dag in je cyclus zit je. Het kan ook gewoon zijn dat je een korte lf hebt en dus pas laat in de cyclus je ei hebt. Gewoon nog even doortesten is dan het advies.
    Succes!

12. hee dames,
    willen jullie even in mijn album kijken en proberen te kijken of ik nog veel dagen moet wachten op mijn ei-sprong.

13. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    ik zou vanaf nu om de 2 dagen gaan klussen .. dan zit je altijd goed!

14. oke, dank je wel!

15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    star, hoe was het meid?!

16. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he meiden,
    nou vandaag viel gelukkig heel erg mee. We werden gezien door een artsassistent en een verpleegkundige. Ik heb een uitstrijkje en een inwendige echo gehad. Op de inwendige echo waren duidelijk m'n eierstokken en eitjes te zien. Op beide eierstokken was 1 groter rondje te zien wat een eitje of een cyste zou kunnen zijn, maar er was niets verontrustend te zien. Dit viel gelukkig heel erg mee.
    Omdat ik deze cyclus weer geen ei heb en m'n menstruatie misschien wel weer zo lang uitblijft, heb ik een recept gekregen om m'n menstruatie op te wekken zodat ik op de derde cyclusdag bloed kan laten prikken.
    M'n man krijgt volgende week een nieuw zaadonderzoek, bloedonderzoek en dna-onderzoek. Hij moet dan volgende week donderdag naar de uroloog en die week erop krijgt hij een echo.
    Op 28 april kunnen we beiden bij de gynacoloog terecht voor alle uitslagen en dan wordt er besproken wat onze mogelijkheden zijn.
    Ik ben blij dat alles nu zo snel gaat, dan weten we tenminste meer over wat de oorzaken zijn en kunnen er tenminste concreet plannen gemaakt worden om een kindje van ons samen te krijgen!
    Ik voel me nu eigenlijk wel opgelucht. Heb er een goed gevoel bij. Er gebeurt nu tenminste wat!

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o dat is snel haha....28 april weten jullie meer meid! spannend. En idd nu gebeurt er eindelijk wat, steeds een stapje verder. Hoop echt voor jullie dat er hoopvolle resultaten zijn de 28e, ik duim iig voor jullie! ;)

liefs

18. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Dank je wel hum!

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Star! Wat een goede dag en wat een goed nieuws :D
    Ik ben blij voor je! Er zit lekker vaart achter,dus dat is al heel fijn lijkt mij, omdat iedere week er 1 is.
    Hopelijk kan je vanavond lekker slapen!

Hum, leuk dat je er weer bent! Gezellig :D.
    Goed van je dat je rust hebt genomen, ik denk dat dat ook wel belangrijk is, even pas op de plaats en dan met een 'schone lei' weer verder.
    We gaan weer hard duimen ;)!

Ook leuk, een paar nieuwe namen! Wie weet blijven ze :D
    Dus...welkom einad en janice.

Xmex

20. janice79

janice79 Lid

23 mrt 2009
    65
    0
    0
    dank je wel voor je welkomst heten.. de kans op zwangerschap is hier zeer klein, maar we doen ons best ;)

Deel Deze Pagina