Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Janice!
    ....hmm, dat klinkt minder mooi.... En meer dan je best doen kan je niet he? Laten we hopen dat we dit jaar roze mogen zien!
    Lukt het wel met de testen?

Hier alles okee, ik heb slechts 2 dagen flinke menstruatie gehad en daarna licht of spotting. Nu dus op naar mijn ei, dag 14/15/16 kan ei getikt worden, dus dan gaan we er weer voor.
    Maar... wel weer rustig aan, niet teveel testen en alleen als de zin er is!

Fijne avond!

X mex

2. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he mex,
    ideaal dat je al weer zo snel van je ongi af bent. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Bij mij beginnen de hormonen hun werk te doen: begin al weer goed depri te worden en heb buikpijn. Leek woensdag een maand wachten op uitslagen nog snel te gaan, vandaag lijkt het nog een eeuwigheid te duren! Kan me maar moeilijk tot actie bewegen, ben ook niet gaan werken... Schiet niet echt op he? Laat het maar even over me heen komen, heb de energie niet om me er tegen te verzetten... Hopelijk morgen weer een betere dag

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hmm Star...dat klinkt niet echt prettig :(
    Dat is echt het gevolg van die hormonen he? Het is dat je weet waar je het voor doet, maar leuk is het niet!
    En zo keek je nog positief tegen die maand aan, nu duurt het wachten gewoon te lang.
    Weet je, ik hoop voor je dat je snel ongi wordt, dat zou echt fijn zijn!

Mies, hoe gaat ie met je? Geniet je al?

Hier alles okee, lekker weekend, morgen eten met een vriendin, die ik al lang niet heb gezien, dus gezellig!

Fijn weekend allemaal!

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo meiden...

star wat kut voor je dat je je zo beroerd voelt maar hoop dat als een paar keer je ongi opgewekt wordt dat het je een stapje voor stapje de goede weg in gaat slaan...

met mijn gaat het zo goed dat ik me zo beroerd van de misselijkheid voel bij mies was ik nooit misselijk...
    maar nu wordt t met de dag heftiger dus....maar is voor een goed doel!

meiden fijn weekend en mex eet smakelijk en veel plezier met je vriendin!

liefs michelle

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    He meisjes!

Ik kom hier wat vrolijkheid zaaien:

VROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJKVROLIJK

Zo, hopelijk kan iedereen er weer tegenaan zo!

@star, hoop dat je ongi gauw doorbreekt meid!
    @mies, bleeeeh, misselijkheid, maar alles voor het goede doel! :D
    @mex, veel plezier vanavond met eten! lekker de carpacio nemen, dat ga je echt missen als je straks zwanger bent!

En hier, Heb er echt weer zin in volgende maand er weer voor te gaan! :D :D :D

Fijn weekend!

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he lieverds,

dank je wel voor alle opbeurende woorden!

liefs, star

7. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he meiden, hoe gaat 't met jullie? Goed weekend gehad?
    Michelle, vervelend die misselijkheid zeg! Heb je daar de hele dag last van of alleen 's ochtends?
    Mex, lekker gegeten?

Ik zit gelukkig op de helft van m'n hormoonkuur. Ben er echt zo depri van. Kan heel de dag wel janken..
    Vandaag heeft m'n mannetje weer sperma en bloed moeten inleveren, dus we zijn weer een stapje verder. Nu donderdag naar de uroloog!
    liefs, star

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey lieve meiden!

Star, gatsie meid, ik heb echt met je te doen! Als je je zo voelt, dan is niets leuk he? Dan is vaak alles teveel! Je weet wel waar je het voor doet,maar leuk is het helemaal niet.
    En als je wilt, jank maar lekker hoor! Dat kan soms opluchten.

Hier nog alles okee, ben wel erg aan het hoesten, vooral 's nachts en dus slaap ik erg slecht.
    En we hebben een nieuwe verslaving.... manlief heeft alle seizoenen van Prison Break in huis gehaald omdat hij dat wilde hebben. Eerst vond ik het niks, nu zit ik iedere avond op het puntje van mijn stoel mee te kijken.
    En ja, als ik zo intensief zit te kijken, dan droom ik er ook vaak over. We zijn nu maar om 21u gestopt, manlief vind het geloof ik niet zo leuk dat de 'prisonbreakers' bij mij langskomen 's nachts, hahahaha!

Inmiddels is het dag 9, ik vind het deze x langzaam gaan. Maar sinds gisteren al vruchtbaar slijm, en veel ook.
    Vergeleken met de vorige rondes is het vroeg dit x. Vorige 2 rondes was het dag 11 voor het eerst, nu dag 8 :confused:
    Moet ik er nu vanuit gaan dat de kans bestaat dat mijn ei eerder komt?
    Bij de andere 2 rondes was eerste 'slijm' op dag 11, ei op dag 16, 5 dagen later dus.
    Moet ik er nu rekening mee houden dat ei weleens op dag 13 kan komen dit x?
    Ik wil nog geen test gebruiken,eigenlijk pas vanaf dag 12, maar ja, nu met al dat slijm...?

Mies? Alles goed?
    Hum? hoe gaat ie bij jou?

Liefs, mex

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey meiden ik heb er de heledag last van!
    dus iets minder!
    maar star fijn dat er vooruitgang geboekt wordt lekker wanneer kreeg je de uitslag ook alweer?

en mex alle kansen proberen te pakken maar wat t belangrijkste is probeer er vooral te van blijven genieten!

ik ga slapen ben helemaal op!

doei doei fijne dag morgen en truste!

liefs michelle

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Mies...goed dat je zo zwanger bent :D. Het is misschien niet altijd even prettig, maar het is wel een goed teken!

Star, hoe gaat ie meid?
    Nog steeds last van de pillen/hormonen?

Hummie? Is het al klustijd voor jullie?

Hier alles okee. Vandaag maar eens ovutest gedaan omdat ik al de 4e dag slijm heb, maar nog negatief. Vandaag dag 11, we hebben nog niet geklust omdat ik zo hoest in bed, maar vandaag denk ik toch maar even manlief verleiden ;)

Liefs, mex

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    nee hier nog geen klustijd! eerst rond 9 april mijn wod (wel ongesteldheidsdag) en dan gaan we er weer voor! (half april dus zo'n beetje) maar dat schiet al lekker op. En tot die tijd geniet ik nog even lekker vd 'verboden vruchten' hihi.... zondag nog lekker carpacio gegeten! heerlijk! :D

Star, voel je je nog zo akelig? dikke knuf voor je meid! allemaal voor een zeer goed doel, een klein minimensje! ;)

mies, kl*te die misselijkheid, gelukkig wel op en top zwanger zo te lezen! heb je echo al gehad?

mexie! goed bezig meid, merk aan je manier van schrijven (typen!) dat je er veel meer relaxt in staat deze x, goedzo! ... gun je echt een wondertje in je buik, dus hopelijk deze ronde raak meid!

liefs humm

ps, wat een straaaaaaaaaaaaalend weer! voel me helemaal blij! :whistle:

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik sluit me helemaal bij je aan Hummie! Wat een stralend weer he? Ik word daar ook zo blij van! Met zulk weer lijkt een mens net even wat meer aan te kunnen :D!

O nee, stom van mij...het is nog geen klustijd voor je... je zou eerst je wod afwachten en dan weer ertegenaan.
    Goed hoor, dat je die rust hebt weten te pakken, ik denk dat het zo belangrijk is om even de tijd te nemen. Zo kan je er met een helder hoofd weer op een leuke manier tegenaan.

Gister man verleid ;) dus wel geklust. Nu straks nog maar even een testje doen (denk ik), maar vanavond niet aan de klus hoor.
    Wat je zegt Hummie, die 'stress' van het wanneer wel/niet, toch maar alle dagen, is wel weg. Nu om de dag en dan zien we het wel. Uiteindelijk ben ik ook niet zwanger geworden van het 'recept' iedere dag rond ei, dus dan kiezen we maar voor de 'stressloze' manier ;)

Geniet van de mooie avond!

Liefs, mex

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Net toch even een testje gedaan: positief!
    Maar ja....gisteren geklust. Dus dan toch morgen, goed zaad redt het als het goed is wel ;)

14. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hey meiden,

manlief en ik zijn vandaag naar de uroloog geweest. Wat een botte vent zeg! Eerst had hij een hele hoop vragen en vervolgens een nog al hardhandig onderzoek van de ballen en een snelle echo. Conclusies kon hij nog niet vertellen, want hij wilde een tweede zaadonderzoek. Die 2 miljoen zaadcellen uit het eerste onderzoek daar kon hij niet zo veel van zeggen, want het is maar een moment opname. Kwaliteit kan zo verschillen de ene of de andere keer. En de onderzoeken van de huisarts waren onbetrouwbaar, zo zei hij.
    Wij zaten dus met onze oren te klapperen: hoezo 2 miljoen zaadcellen :(: : had hij de uitslag van maandag dan al? En hoe was de kwaliteit dan? Was dit dan toch al goed nieuws?
    Op onze vragen wilde hij geen antwoord geven voor de tweede testuitslagen binnen waren. Het was echt nog te vroeg voor conclusies. Het leek er echter op dat er iets mis was met de zaadproductie. En daar konden we het mee doen!

Ik ben echt heel de dag heen en weer geslingerd tussen blij zijn dat er in ieder geval zaadjes gevonden zijn, onzekerheid over wat dat dan betekent en verdriet over... ja waarover eigenlijk: die stomme hormonen in m'n lijf denk ik. Heb me vandaag en morgen ziek gemeld om weer een beetje tot mijzelf te kunnen komen. Morgen laatste x hormonen, hoop dat ik me daarna weer beter ga voelen!
    Volgende week mag mijn man nog terug naar het ziekenhuis voor een echo en een nieuw zaadonderzoek en op 16 april krijgen we bij de uroloog daar de uitslag van. Dus op zich gaat het allemaal wel snel. Probeer me maar te blijven voorhouden dat 2 miljoen cellen in ieder geval iets is waar ze iets mee zullen kunnen. Weten jullie dat 2 miljoen zaadcellen is toch net de grens tussen icsi en ivf of niet? Pff, ik heb echt zo veel vragen voor 28 april bij de gyn!

Maar, hoe is 't met jullie?
    Lekker weer he? Wij hebben vanmiddag in de tuin gelegen, is dat even lekker gedachten op een rij zetten! Morgen lekker weer zo'n dag.
    Michelle, vervelend die misselijkheid... maar wel een goed teken dat je op en top zwanger bent!
    Mex, je ei is al weer in aantocht! Kun je nagaan, de vorige ronde zijn we samen begonnen en jij bent al weer toe aan je tweede ei! Ik hoop volgende week ongesteld te worden. Klusze meid!
    Hum, gezellig dat je weer meekletst! En groot gelijk dat je nog lekker even geniet voor je weer begint.

liefs, star

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hahahaha mex super las je berichtje positief me hart ging te keer dacht yes maar toen kwam ik er achter dat het voor je ei was hahahahaha
    maar meid klusse he!

en hummie ik heb a,s dinsdag 7 april echo ben wel echt op en top zwanger ja!

star alweer ongi of nog niet klaar met je kuur?

liefs michelle

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    joehoeeeeeeee meiden, weer zo'n mooie dag! :D

@star, wat een aso's/botterikken kunnen artsen toch zijn he? zo'n man beseft niet hoe ingrijpend het voor jullie is wat hij wel of juist niet zegt! maar er zijn dus om en nabij 2 miljoen zaadcellen gevonden? super joh! ik heb geen idee wat de grens is, maar hier moeten ze toch WAT mee kunnen doen?! duim voor je lieve star! ;)

@mex, positief, spannend weer he! wij hebben toen ik zwanger was ook om de dag geklust en de dag van posi ovu test niet, ochtend erna weer wel en dat was waarschijnlijk de voltreffer! (hihi....) dus klusserdeklus als het nog niet gebeurt is meid! :D fingers crossed hier voor jullie! ;)

@mies, ok 7 april, spannend meid!

hier probeer ik elke minuut tussen het werk door even te genieten vh zonnetje.... :D In het weekend wordt het iets minder maar blijft het ook aardig dus dan haal ik alle schade wel weer in!

fijne dag!

liefs humm

17. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Hallon dames,
    misschien kan iemand mij helpen.
    Ik heb gisteren voor het eerst een ovulatie test gebruikt (die van kruitvat 5 voor 10.) Nou kreeg ik gisteren twee dezelfde streepjes, dus gelijke kleur en vandaag is het test streepje donkerder dan het controlestreepje.
    Heb ik nou vanaf vandaag mijn ei of gisteren? we hebben gisteravond geklust, maar als ie vandaag pas gaat springen dan zullen we vanavond voor de zekerheid?
    Ik heb helaas geen mogelijkheid om er een foto van te maken.
    hopelijk weet iemand het zo.
    groetjes Eef
    P.s.
    Ik had ze gekocht omdat ik al het idee had dat ik een wat latere ei had, anders moet je eerder beginnen met testen

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @3kats, helaas zijn de ovu testen van kruidvat zo onbetrouwbaar dat ze zelfs bij mannen positief aangeven... Die van sensitest of matcare zijn echt betrouwbaar. (via internet bestelbaar). het is waarschijnlijk voor deze ronde te laat maar wellicht een tip voor een eventuele volgende ronde, wat hopelijk niet nodig is! :D voor nu gewoon om de dag blijven klussen, dat is het beste...

succes!

liefs humm

19. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @ Hummie
    dank je wel voor je informatie, zie je ik merk niks van mijn eisprong of evt. slijm.
    Als het nodig is de volgende ronde die van internet bestellen. we hebben wel om de dag geklust...
    groetjes

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Hummie...inderdaad! Wat is het weer een prachtig weer :D!
    Ik hoop dat je het weekend wat kunt meepikken van het zonnetje en dat het vandaag ook een beetje is gelukt!
    Wat dat betreft heb ik een mooie baan, we kunnen wat vaker met de kinderen naar buiten, heerlijk!

Hum, je geeft hoop.... gisteren had ik een positieve test, de avond ervoor hadden we geklust, gisteravond(dag van +test) niet en vanmorgen wel! (viel niet mee, ik ben echt geen ochtendklusser, man ook niet...)
    Ik heb nog niet echt iets gevoeld van een eisprong, maar wel al minder slijm. Afwachten dus en als we willen morgen nog een keer klussen.

Ben blij dat we vanmorgen wel geklust hebben, is de druk er voor vanavond af, we hebben een feestje en ik wil dan niet weg vanwege het op tijd willen klussen.

Star... wat een botte pummel zeg! Jij zit met vragen, die kan hij dan best beantwoorden. Al is het alleen maar dat hij een andere toon aanneemt om je wat gerust te stellen.
    Vaag ook van het zaad. Is het nu niets? Is er nu wel wat gevonden? Wat?
    Gelukkig kan je al vrij 'snel' weer, schrijf desnoods je vragen op, en zeg dat je die echt wilt stellen.
    Ik ga voor je duimen en hopen dat je je snel wat beter voelt.

3kats...de testen van kruidvat zijn inderdaad niet echt de beste...ik heb ze ook een keer gehad en ik had geloof ik 14 dagen een positieve test :(
    Hummie zei het al...sensitest en matcare zijn prima testen.
    Succes!

Fijn weekend allemaal!

Liefs, mex

Deel Deze Pagina