Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Aan het werk of aan het genieten van het prachtige weer?

wij wilden vanavond gaan BBQ-en,maar het waait flink hier aan de kust en in de tuin is de wind eigenlijk net even te hard om de bbq op te stoken.

Verder alles goed met jullie?

Star? Ongi voorbij?
    Hum? Zijn de duivels doorgebroken?
    Mies, kom je de dagen goed door of toch last van zwangerschapskwaaltjes?

Fijne dagen!
    X mex

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    .... er is echt een heel stuk post weg hier he?....

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ja er is wat weggevallen, naja we gaan vrolijk door!!

Hier zijn de duivels doorgebroken vandaag! eindelijk na 3 dagen koppijn pfff 8) dat betekend nieuwe frisse ronde, we gaan er weer voor, joehoeeeeeeeeeeeeee!! :D :D :D (na de duivels dan hihi..... :D )

@star, hoe gaat ie meid!?
    @mies, nog missselijk meid? en lekker aan het genieten van je mooie echo? heb je het al verteld aan mensen?
    @mex, hoe gaat ie op het wachtbankje? wij zijn ook altijd vh bbq hoor met mooi weer! volgende x beter dan maar... hier geen vrij, gewoon werkdag (kan het zelf plannen) wel net heerlijk stuk gewandeld met hondje en frisse neus gehaald! :D

zalig pasen meiden, geniet lekker vh weekend! succes met eieren zoeken!

liefs humm

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he meiden,

er mist echt een hoop post zeg.
    Hum: nieuwe ronde begonnen!! Heel veel succes weer deze ronde!
    Mex: jammer dat je niet kon bbq-en, maar er komen vast nog wel meer mooie dagen!
    Hou je het een beetje vol op het wachtbankje? Wannneer zou je kunnen testen?

Bij ons is vandaag de tuin (voorheen zandbak genaamd) bestraat. Oh, en het is echt mooi geworden. Morgen lekker plantjes kopen. :D
    Ongi is helaas nog steeds niet voorbij. Normaal zou het nu toch wel op z'n end moeten zijn, maar ik vloei nog steeds behoorlijk... :( Gelukkig geen buikpijn meer :D

Meiden: fijn weekend allemaal!
    liefs, Star

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Hum! Wat goed dat de nieuwe ronde, nieuwe kansen weer begonnen zijn :D!
    Wat klinkt dat toch eigenlijk gek niet, blij zijn om ongesteld te worden!!
    Maar ja, ik weet van mezelf ook dat bij het niet gelukt zijn, hoe eerder ongi hoe beter, dan kan je verder.

Star, je hebt een lange ongi dit x he? Gaat het nog even duren? Omdat je nog zo vloeit.... bah! Kan dat komen van de pillen?
    Leuk dat de tuin opknapt :D! Heerlijk is dat he? En dan ook nog het zonnetje erbij, voelt bij mij soms als een beetje vakantie!

Ik hou het nog goed vol op het wachtbankje! Juist door de afstand die ik ervan heb kunnen nemen, kom ik deze dagen ook beter door. En daarbij weet ik, we hebben weinig kunnen klussen omdat ineens ei eerder kwam en omdat ik ziek ben geweest, dus hou ik rekening met een WOD.
    Tel daarbij de groeiende krampen EN de enorme geirriteerdheid bij op en dan weet ik eigenlijk genoeg. Dat wordt WOD. Leuk? Nee, dat zeker niet. Ondanks dat ik weet dat de kans klein is, leuk is anders. Maar ik denk dat dit meer te maken heeft met het feit dat we de volgende ronde moeten laten gaan omdat mijn man dan weg is voor zaken.
    Mocht die kleine kans wel goed uitpakken, dan kan ik in principe vrijdag testen. Maar dan ben ik op kamp, dus dat doe ik dan niet.
    Dan zou ik het woensdag of donderdag nog kunnen doen, dan zit ik even voor NOD, maar ik ben geen voorstander van vroeg testen. En als het dan wit is, ga ik teleurgesteld op kamp.
    Dus.... bij geen duivels 1 van deze dagen, dan volgende week zaterdag.
    Nog een weekje dus, maar die kom ik zo door, morgen weg, maandag weg, dinsdag thuis, woe,do,vr werk en veel afleiding!

Ik duik maar eens onder de douche, kroop hier weer achter...:oops:

Fijne dag lieve meiden!
    X mex

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he meiden,
    gisteren plantjes en bomen gekocht, vandaag druk bezig geweest met planten enz.
    De voortuin is nu helemaal klaar, ben er echt heel blij mee!
    Volgende week maken we de achtertuin af. Ik moet nog plantjes halen en de vijvers moeten nog afgemaakt worden. Maar wat een verschil, nu al. Kan daar echt van genieten :D
    Gelukkig maar, want zoals ik me een week geleden voelde, was echt niet leuk! Nou alleen die rotduivels nog de deur uit!
    Hoe gaat 't verder met jullie?
    liefs, star

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Star, klinkt leuk, gezellig en o zo mooi :D Lekker gevoel geeft dat he? Even flink bezig zijn met huis en tuin! Mijn man heeft de afgelopen dagen ook veel in de tuin gewerkt, alles weer schoon en opgeruimd, wat nieuwe plantjes erin et voila! Bijna nieuw ;)
    Morgen gaan we even met half NL een woonboulevard bezoeken omdat we een nieuwe bank willen. En als die dan eenmaal besteld is, dan moeten we wel een stukadoor regelen die de muren komt doen, want eerst de muren, dan de rest pas nieuw.

Met mij verder alles okee. Ik heb maar weinig last van "o, zal dit dan toch een zwangerschaps-iets zijn?',sterker nog, ik heb op af en toe wat krampjes en wat gevoelige borsten na, helemaal nergens last van. Dus.... ik maak me al op voor de duivels, en dus ronde nummer 8.

Liefs, mex

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Goed weekend gehad allemaal?
    Ik heb een rustig weekend gehad, maar dat moet ook wel, vanwege kamp. Heb mijn rust hard nodig ;).
    Niet dat ik lekker slaap, het is weer eens zover.... de onrustige slaap na ei en richting NOD.

Ik verwacht een WOD, dit vanwege de ongikrampen die gisteren wel hevig waren, vanwege een lichte uitbraak in mijn gezicht en vanwege het ontbreken van ieder 'zou-ik-zwanger-zijn-kwaaltje'.
    Ik hoop het natuurlijk niet, maar ga er wel rekening mee houden.
    Ik heb in mijn temp ook geen verloop gezien wat zou kunnen duiden op.

Zolang er geen bloed is, weet ik, is een goed teken, maar ik ken onderhand mijn lijf goed genoeg om, na 7 rondes er beter op letten, de signalen te herkennen.

Grappig, die banner.... 6 dagen. En dan staat ie op een cyclus van 28 dagen!
    Als ik er 4 dagen van maak, dan denk ik dat ik een cyclus van 26 dagen heb!! Dan weet ik niet wat me overkomt, maar vraag me af hoe dat dan kan komen.
    Van de Borage-olie, die ik al voor de zwangerschapswens in huis had en weer eens ben gaan innemen? Van de 'etos, zwanger worden' capsules, die ik nu heb ipv alleen foliumzuur?
    Geen idee, eerst maar eens afwachten wat er deze week gaat gebeuren!!

Mies? Hoe is ie?
    Hum? genoten van het zonnetje? Nu kon het eindelijk, toch?
    Star...zijn ze nu eindelijk eens weg, die duivels?

Liefs, mex

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    meiden!!

een heerlijk pasen hier achter de rug! :D goed genoten vh mooie weer! =D> ennnnnnnnnnnn, bijna de :evil: weg, dus bijna klustime!! :D

star, fijn je tuin weer in orde, wat kan een mens daar blij van worden he, zo'n fleurig opgeknapte tuin! :D zijn de :evil: nu wel weg? tjonge wat duurde dat lang deze ronde, zal vast door de medicijnen komen toch?

mex, goed dat je uitgerust hebt afgelopen weekend, op kamp met koters lijkt me er idd flink inhakken en heb je al je energie bij nodig. Hopelijk geen ongi tijdens kamp, dat lijkt me niet prettig. Meid, die krampjes die je nu voelt zegt niks joh, kan ook bij een evt zw.schap horen, dus tot die tijd blijven we lekker duimen voor je! geen bloed geeft moed he?!!! :D

mies, nog bleeeegh?! misselijk of alweer iets beter geworden ondertussen?

liefs humm

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, klopt Hum.... AL mijn energie.... echt, het is serieus ontzettend leuk, maar het is ook zwaar. Je kan het zien als een werkdag van 36u zonder pauze :S
    Omdat de kids klein zijn en verstandelijk beperkt, gaan we slechts 1 nachtje. Dat juist vind ik xtra zwaar. Als je er een dag meer zou zijn, zoals de oudere kinderen doen, dan kan je er zeg maar 'settelen en aclamatiseren'
    Maar.... we gaan het leuk krijgen hoor, met of zonder :evil:!!

:D weer bijna klustime voor je :D
    De voorpret alleen al kan erg leuk zijn he?
    Enjoy!!

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo meiden...

hier is alles nog steeds het zelfde nog steeds misselijk!!
    en kan groente nog steeds niet eten bah bah moeilijk om te kiezen wat je dan moet koken steeds!!want ohhh die kooklucht bah!!
    vandaag zijn we in ondertrouw gegaan!!dus weer een stukje verder naar de bruiloft!!

mex hoop dat je ongi weg blijft en dat je een leuke kamp dagen hebt!!

hum voor jou ook weer bijna klustijd en hoop voor je dat je snel weer van de daken mag schreeuwen dat je zwanger bent en hoop dat het dan wel goed blijft gaan!!

star fijn dat je ongi ook weer bijna voorbij is en je tuintje er weer mooi bij ligt!!
    wanneer gingen ze ook alweer verdere onderzoeken doen???

nou meiden geniet maar weer van de mooie dag doe ik ook en morgen wordt het 25 graden mmmm lekker hoor!!!

groetjes michelle

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo meiden...

hier is alles nog steeds het zelfde nog steeds misselijk!!
    ook mijn borsten doen nog heel zeer maar het hoort erallemaal bij nu weet ik zeker dat alles goed zit!!
    bij michelle was ik alleen heel erg moe voor de rest had ik echt nergens last van!!
    en kan groente nog steeds niet eten bah bah moeilijk om te kiezen wat je dan moet koken steeds!!want ohhh die kooklucht bah!!
    vandaag zijn we in ondertrouw gegaan!!dus weer een stukje verder naar de bruiloft!!

mex hoop dat je ongi weg blijft en dat je een leuke kamp dagen hebt!!

hum voor jou ook weer bijna klustijd en hoop voor je dat je snel weer van de daken mag schreeuwen dat je zwanger bent en hoop dat het dan wel goed blijft gaan!!

star fijn dat je ongi ook weer bijna voorbij is en je tuintje er weer mooi bij ligt!!
    wanneer gingen ze ook alweer verdere onderzoeken doen???

nou meiden geniet maar weer van de mooie dag doe ik ook en morgen wordt het 25 graden mmmm lekker hoor!!!

groetjes michelle

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mies....Gefeliciteerd met je ondertrouw!! Weer een stapje dichterbij he?
    Leuk :D!
    En 10 weken zwanger alweer :confused:!! Jemig zeg, wat vliegt de tijd!
    Vriendin van mij kon ook niet tegen kooklucht, alleen het woord al en ze werd zo goed als misselijk. Ging wel over bij haar, wie weet ook bij jou!

Andere vriendin is nu bijna 42 weken zwanger. Deze week wordt de kleine echt gehaald als het nog niet uit zichzelf is gekomen. Het ziet er naar uit dat de kleine niet uit zichzelf komt, dus dat wordt helaas halen....

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    mies, gefeliciteerd met je ondertrouw! wanneer was ook alweer de grote datum? wat naar dat je zo misselijk bent... hopelijk verdwijnt het gauw meid! bij de meesten wordt het na 11, 12 weeken zw.schap minder, hoop niet dat je 1 vd ongelukkigen bent die er 9 maanden mee loopt! :( gebruik je nu naast je voeding vitaminesupplementen oid, want toch wel belangrijk dat je voldoende vitamientjes enz binnenkrijgt.

mex, mijn zus liep ook op 42,4 week en het kindje is gelukkig toch uitzichzelf gekomen. wel heb je va 2 weken overtijd om de dag controle vh hartje ed. maar spannend, duurt iig niet lang meer!! :D eigenlijk vind ik het te gek dat ze mensen hier tot 3 weken overtijd laten dragen bij een kindje wat bv al erg groot is, waarom risico's lopen denk ik dan!! :x

nou ga weer aan het werk zo! fijne avond.

liefs humm

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou Hum, ik sluit me bij je aan, want ik vind dat ook van de zotte!!
    Een oud-klasgenootje van mij en een collega hebben allebei een kindje gedragen van +42 weken. Alles ging prima, tot op een dag voor de 42 weken en ineens.... geen hartje meer!
    Ik weet,vreselijk om hier te melden, maar ik blijf dat in mijn hoofd houden als ze iemand zo lang laten doorlopen!
    Weet je, het kindje is klaar, wat is de meerwaarde van het langer laten zitten?

Zowieso heb ik in mijn omgeving bij zus, schoonzus en vriendin spookverhalen over het ziekenhuis hier in de stad. Zo lieten ze mijn zus met een torenhoge bloeddruk rustig liggen, terwijl moeder en kind kritiek lagen. Als mijn zwager niet had ingegrepen en mijn zus had zelf de bevalling moeten doen, was 1 van de 2 er zeker niet meer geweest, met de grootste kans op mijn zus. Brrr.... ik hoop zwanger te mogen raken en te bevallen van een prachtig kindje, alleen dat ziekenhuis... maar ja, niet teveel bij stil staan he?

16. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Goeiemorgen!

Nou, de duivels zijn eindelijk verdwenen hoor! Pff, dat heeft lang geduurd!
    Ik heb besloten deze ronde niet meer te temperaturen. Voor ik daarmee startte (in september) was m'n cyclus wel redelijk regelmatig. Wie weet helpt 't?? Bovendien hebben ze in het ziekenhuis er niet naar gevraagd! Vind het wel even lekker zo :)

Mies, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik hoop voor je dat dat snel voorbij is!
    Mex, succes op kamp!!
    Hum, succes weer met klussen! Leuk hoor, weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik hoop voor je dat je weer snel zwanger bent en dat het dan gewoon goed blijft gaan!
    Ik kan echt niet wachten tot wij ook onze stappen kunnen nemen opweg naar een kindje!
    Morgen hebben we een afspraak bij de uroloog. Ik hoop dat hij dan wat meer vertelt over de zaadkwaliteit en wat dat betekent voor onze kansen en mogelijkheden. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Vooral omdat die vent de vorige keer ook zo bot was!
    Maar ja, we zullen zien!
    Woensdag is normaal gesproken m'n vrije dag, maar vandaag moet ik werken. Echt balen met dat mooie weer! Ik hoop dat ik op tijd naar huis kan ;)

Ik hoop dat jullie er wel een beetje van kunnen genieten!

liefs, star

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Star! Joepieee!! Eindelijk zijn die duivels weg!
    En ja, waarom zou je nog tempen? Ik snap dat je dit even achterwege laat. Misschien ook wel even lekker zo, toch?
    En morgen een spannende dag! Alvast veel succes :D. Laat je niet op je kop zitten door die man. Stel je vragen die je hebt, daar heb je recht op hoor!
    En mocht het nu zo zijn dat die man weer zo bot doet en je voelt je er niet prettig bij, dan heb je het recht op een andere arts, waar je dan ook om mag vragen.

Ik kijk iedere dinsdag het programma 'missers' en daarin zit een kno-arts die ook consumentenarts is, en hij geeft zo vaak aan dat we recht hebben op de juiste zorg en als dat bij de ene niet lukt, dan is een ander altijd een optie.
    Tja, makkelijker gezegd dan gedaan, dat wel.

Ik zie jullie heel even niet meer, ik denk vrijdagavond of anders zaterdag dat ik hier weer even langswip. Ik hoop dat ik hier eindelijk eens mooi nieuws kan schrijven, nog een paar dagen, dan weet ik meer. IK hoop roze, ik verwacht rood....puur vanwege het minimale klusschema en omdat ik ziek ben geweest.

Liefs,mex

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @star, o wat fijn dat de :evil: eindelijk wegzijn! morgen uroloog, hopelijk weer een stapje in goede richting meid! en wat mex al zegt als hij morgen nou weer zo bot doet, een andere arts vragen hoor! wel belangrijk dat je met zoiets intiems iemand voor je hebt waar je je prettig bij voelt. succes morgen. Laat je weten wat er uitkomt?

@mex, nou heel veel plezier! ik duim en hoop echt voor je dat je met mooi nieuws hier zaterdag terugkomt! :D :D

en hier, wij kunnen alvast 'oefenen' voor ei echt komt! de duivels zijn weer vertrokken! volgend weekend ergens verwacht ik ei en dan serieus aan de klusserij haha!!

liefs humm

19. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he hallo, hoe is het hier?

Wij zijn vandaag naar de uroloog geweest. Eigenlijk is het me heel erg meegevallen. Hij was nu niet zo bot en nam de tijd om onze vragen te beantwoorden.
    Bij het tweede zaadonderzoek waren minder zaadjes gevonden dan bij het eerste. Er waren er nu een half milj. (vorige x 2 milj.) En de kwaliteit was niet goed, er waren veel langzame en misvormde zaadjes. De oorzaak van het verminderde aantal zaadjes kon hij niet zeggen, dat komt wellicht nog uit het dna-onderzoek, maar dat hoeft ook niet. Het kan er ook mee te maken hebben dat de ballen wat kleiner zijn dan normaal. Wat wel gevonden was, is een spatader. Hierdoor is de kwaliteit van het zaad minder. (heb hier weleens iets over gelezen, heeft met verhoogde temp. te maken ofzo)
    Nu kunnen ze op twee manieren die spatader weghalen en uit onderzoek is gebleken dat dat vaak de zaadkwaliteit verbeterd.
    We hebben afgesproken om eerst mijn onderzoeken af te wachten en dan eerst alles met de gyn. te bespreken.
    Op dit moment is de kans op een natuurlijke zwangerschap echt minimaal, maar ik vond het toch al hoopgevend dat er wel zaadjes worden aangemaakt en dat er iets gedaan kan worden om de kwaliteit te verbeteren. Mijn man vond het geloof ik wel tegenvallen, maar hij wil evt. wel geopereerd worden. Alles voor een kindje!
    Nu maar hopen dat het bij mij over 2 weken ook meevalt!

liefs, star

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o star, tjonge meid, leef echt met jullie mee!! er lopen op dit forum zoveel meiden te 'zeuren' dat ze moeten wachten op nod en ei enz, maar zij hebben tenminste een normale cyclus en bij de man werkt alles ed.... vind dat je heel positief tegen het geheel aankijkt, en gun jullie dan ook echt dit jaar een zwangerschap meid!! **HUG** hopelijk werkt de operatie bij je man en heeft ie daarna miljoenen gezonde zwemmers! fijn ook dat die arts nu wel de tijd voor jullie nam, zo hoort het ook! ;) nu jij aan een goede eisprong, en dan kunnen jullie aan de slag! danwel via de medische weg, maar er komt ook voor jullie vast een gezond lief beebje meid! :D wat voor onderzoeken uitslag krijg je ook alweer 28 april?

Ben heel benieuwd naar Mex wat ze zaterdag te melden heeft, hoop positief nieuws! spannend hoor....

mies, hoe gaat ie?

hier gaan we weer 'oefenen' voor het echte werk volgende week! :D We hopen gauw weer een wondertje te creeeren!

liefs humm

Deel Deze Pagina