Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Star! Het is de 28ste! Eindelijk! En ook bij mij draaien de duimen voor jullie.
    Ik hoop dat je straks of morgen met goed nieuws komt!

Hum, meer dan goed klussen kan je niet doen he? Dat is het enige wat je niet weg moet laten, de testen kan wel, maar klussen is nodig om een ei te raken :)

Wat ik al verwachtte is gekomen, vruchtbaar slijm, op dag 11. Dit zal een dag of 4, 5 duren en dan heb ik mijn ei.
    Omdat ik dit de afgelopen maanden goed heb bijgehouden, weet ik dat ik zo'n 4 dagen vr.baar slijm heb en dan de dag erna springt ei, of een dag of 5 vr.baar slijm en de dag daarna ei.
    Vrijdagavond kunnen we klussen , dus het zal er net om hangen!! Ik trek manlief aan zijn 'stropdas' uit het vliegtuig!! Arme man, heeft ook nog eens een jetlag! Maar, hij weet het,hij is 'voorbereid' ;).
    Nu maar hopen dat de timing goed is, ik zal zeker even een ovutest gebruiken woe/do.

Ik stap zo op de fiets, door de regen... Ik ga even langs de dokter omdat de plekken in mijn mond steeds terugkeren :(

X mex

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey!

Ben bij dokter geweest, moet inderdaad even bloed prikken omdat ik door de lage weerstand waarschijnlijk een schimmel bij me heb.
    En ik heb meteen de stap genomen om te melden dat we bezig zijn met onze kinderwens. H.a was heel open, eerlijk en meegaand. Heeft aangegeven hoe de procedure in zijn werk gaat, maar ook eerlijk gezegd dat mijn man en ik heel goed moeten praten over wat wij willen, maar voornamelijk wat ik wil.
    De medische molen betekent namelijk beginnen met zaadonderzoek en de rest is voor de vrouw.
    Goed gesprek met haar gehad en zij gaf aan dat we nu alleen maar,als we zover zijn, even hoeven te bellen voor een afspraak om zaad in te leveren, want ze heeft met mij al een gesprek gehad, dat hoeft nu niet nog een x samen(normaal moet dit gesprek met z'n 2-en).
    Heerlijk idee dat het open ligt en we dus ten alle tijde langs kunnen komen voor zaadonderzoek! Want ja, daar begint het mee!
    Ze vroeg ook meteen naar mijn cyclus, ik heb verteld van 27-30 dagen, prima tempschema, goede oplopende ovutesten en een prima LF. En dat klonk volgens haar allemaal goed, niks om je meteen zorgen om te maken!

Kortom, ik ben niet alleen voor de plekken in mijn mond een stuk wijzer, maar ook voor eventuele verdere stappen!

Liefs, mex

3. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he meiden,

Vandaag dus eindelijk alle uitslagen gehoord bij de gyn.
    We hebben nog eens de uitslagen van het zaadonderzoek gehoord. De eerste test waren er 2 milj. zaadcellen, waarvan 21% goed beweeglijk. De tweede keer waren er maar 0,5 milj. zaadcellen en daarvan was 4% matig goed beweeglijk en de rest slechter. We hebben dus besloten om wel die operatie aan de spatader te laten doen. Eind van de week of begin volgende week moet hij voor een preoperatieve screening komen en dan wordt er een datum gepland voor de operatie.
    Dan mijn onderzoeken. M'n schildklierwerking is goed en de hormoonwaardes waren ook goed. O ja, en ik had geen chlamidia (zei ik toch!! :rolleyes: ) Er is een vermoeden dat ik te veel eicellen heb, waardoor er niet echt eentje goed tot rijping komt. Daardoor word ik dan ook niet ongesteld. Maar dit konden zo ook niet echt met zekerheid zeggen en
    ze gaan er op dit moment niets aan doen.

We zijn namelijk op de wachtlijst gezet voor icsi!! =D>

Ik kan het nog steeds niet echt geloven, maar blijkbaar zijn daar genoeg zaadjes voor!
    De wachtlijst is een maand of 2. Over 2 maanden is als het goed is ook het dna onderzoek afgerond, dus dan kunnen we gelijk terecht voor de eerste afspraak.
    We hebben nu op 25 juni een informatiebijeenkomst. Daarna krijgen we een afspraak met de assistent. Ik leer dan o.a. om zelf hormonen te spuiten en twee weken later moeten we dan voor een nieuw gesprek bij de gyn komen. In de zomer is er een stop, dus waarschijnlijk krijgen we in september onze eerste poging! :D
    Helaas moet ik van te voren wel weer de pil gaan slikken om te weten waar ik in m'n cyclus zit... :( Daar baal ik wel van, want had me echt voorgenomen om nooit meer aan die troep te beginnen! Maar ja, het alternatief van die hormonen die ik de vorige keer had, dat wil ik helemaal nooit meer meemaken. Ik zal dus wel moeten ;)
    Al met al is het een hele opluchting, maar toch wel emotioneel hoor! Dat zullen denk ik wel spanningen zijn die er uit komen.

Ben wel blij dat ik nu even een paar maanden rust heb. Pff al die emoties!
    Hoop dat m'n mannetje snel geopereerd kan worden en dat hij er niet al te veel last van heeft.

Lief dat jullie allemaal zo meeleven!
    Mex, ik hoop dat je man nog op tijd thuis is om je eitje te tikken! En, over die jetleg zou ik me niet al te veel zorgen maken hoor. Welke man wil nou niet na een week thuis komen bij een gewillige vrouw? haha :)
    Hum, ben benieuwd hoor deze ronde. Als je genoeg geklust hebt, dan maakt het ook niet meer zoveel uit of je ei nou op dag 16 of 17 was toch? Nou, daar zit je dan weer op het wachtbankje!

Gaan jullie nog iets leuks doen met koninginnedag? Wij vieren konininnenacht hier in 't dorp en donderdag gaan we de hele dag de stad in. Ik hoop echt dat het mooi weer wordt!

liefs, star

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Oh mex,

lees nu pas je berichtje van bij de huisarts. Ik werd tijdens het schrijven van mijn berichtje onderbroken door een vriendin die even langs kwam.
    Fijn dat je huisarts zo meegaand was en dat je nu op elk gewenst moment een zaad onderzoek kan laten doen. Je weet nu in ieder geval dat, mocht je eraan toe zijn, je zo kan beginnen in de mmm. Ik hoop dat het een beetje een opluchting is dat je huisarts nu weet waar je mee zit en dat ze jullie wil helpen.
    Wel vervelend dat je man nu in het buitenland zit en je niet gelijk met hem erover kan praten, of zit je daar nu niet zo mee?
    Goed van je dat je het in ieder geval bespreekbaar hebt gemaakt meis!

liefs, star

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o star, wat een hoopvolle berichten meid!! als de spatader weg is krioelt het vast vd gezonde zwemmers meid! :D wat is precies icsi? heb er vaak van gehoord maar weet niet exact wat het inhoudt... idd wel goed om te wete n waar je nu staat en even pauze. het begin van een kindje is hierbij gemaakt meid! jullie kunnen er over niet al te lange tijd ook echt voor gaan! fjn voor jullie! :D :D :D *KNUF*

mex, goed dat je het hebt aangekaart, geeft toch rust dat je het kan aangeven wanneer je wilt. en idd: je man zal het echt niet erg vinden om je op die manier te verwelkomen!! :)

Hier, het maakt niet uit wanneer ei komt of is gekomen idd, want klussen doen we toch wel! :D eerlijk gezegd denk ik dat ei dit x later was, want had gister en vandaag dat zeurende gevoel onderin en dat heb ik altijd vlak voor eisprong... ;)

fijne avond meiden! ik ben moe en chagerijnig maar duik zo weer de zaak in, moet nog werken.... pfff normaal met veel plezier maar nu ff niet!! dus zet zo maar weer een lach op mijn gezicht en gaan met die banaan! 8)

liefs humm

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hai hum,

ja hoopvol he!
    icsi lijkt op ivf, het verschil is dat bij ivf er eitjes en zaadjes bij elkaar worden geplaatst in een petrischaaltje en dat er dan wordt gehoopt op een bevruchting. Bij icsi worden de zaadcellen met een naald in de eicellen gebracht. Ze worden dus extra geholpen. Dit wordt gedaan als er bij herhaling geen succes wordt geboekt met ivf of als er, zoals bij ons het geval, erg weinig zaadcellen zijn van goede kwaliteit waardoor de kans op bevruchting met ivf te klein is. Het verschil zit hem dus in wat er in het laboratorium gebeurt. De rest van de procedure verloopt hetzelfde als bij ivf.
    kus, star

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ok star, helemaal duidelijk! spannend joh, je krijgt dus iig een bevrucht eitje terug in je BM en dan hopen dat ie goed innestelt en blijft zitten!! ga nu al heel hard voor je duimen meid ook al duurt het nog een tijdje... ;) geniet eerst nog maar lekker saampjes, straks zitten jullie er middenin! gelukkig gaat de tijd lekker snel in de zomer en voor je het beseft is het al september meid!
    liefs

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi meiden!!

al in de oranje stemming?! :D

mex, hoe gaat ie met de plekjes in je mond? of moet je eerst wachten op bloeduitslag... Hoe staat het met je ei? heb je al een ovu test gedaan?

Star, al het nieuws een beetje op een rijtje kunnen zetten van gister? hebben jullie al een operatie datum voor de spatader? fijn dat er nu werk van gemaakt wordt he, elke x een stapje dichterbij een wondertje!! ;)

Mies, ga je nog iets leuks doen met koninginne dag? hoop dat de misselijkheid minder/weg is meid!

Nou hier is het weer ff anders dan anders.... normaal altijd op 16e of 17e dag ei van cyclus, nu voel ik de gebruikelijke zeurende ovupijn vandaag het heftigst dus zal morgen wel pas ei hebben, op dag 21 van cyclus!! of hij is toch eeerder geweest maar dan onopgemerkt en heb ik nu een of andere rare zeurende pijn onderin...maar denk een later eitje! ;) we blijven gezellig door klussen en hopen ergens een eitje getikt te hebben! :D en anders gaan we de volgende maand/ronde vrolijk opnieuw een poging wagen hoor! :D

fijne queens day meiden!!! :D

liefs humm

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Goedemorgen meiden!

Zo, koninginnedag... voor mij een rare dag dit jr want ik ben alleen en denk ook niet veel te gaan doen.
    Ik heb momenteel weer wat last van mijn nek en rug, ben de afgelopen 2 dagen druk geweest dus misschien maar even goed, een dagje rust.
    En ik zit teveel achter de pc :(...

Star meid, geeft al dat nieuws wat rust? In ieder geval wel fijn dat je nu meer weet, ook wat er daadwerkelijk gaat gebeuren en dat je de aankomende maanden even de boel kunt verwerken en een plekje geven, dat is misschien wel een mooi voordeel van de wachtlijst.
    Er is dus hoop, ICSI! Spannend :D

Hum, je lijf kan rare dingen doen he? Ook de dagen na je ei kan je kramp of een zeurderig gevoel hebben. Ik heb vaak gedacht dat het ongigevoel wat ik meestal rond eisprong heb, ook daadwerkelijk de eisprong is, maar het blijkt dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Dat gevoel kan ook een paar dagen na ei komen.
    Het is dus even afwachten, ik hoop voor je dat je ei niet al te laat springt of is gesprongen, om een mooie cyclus van een dag of 30 te hebben.
    Hoeveel dagen had jij ook alweer gemiddeld?

Ik heb inmiddels wel vruchtbaar slijm gespot, vandaag dag 3, dus het is hier nog even spannend ;). Morgenavond is mijn man weer thuis, we zullen zien of de timing goed is :D!
    Gisteren wel voor alle zekerheid een ovutest gedaan, negatief, vandaag doe ik er ook nog 1. Normaal doe ik ze nauwelijks meer, dan is man in de buurt met vr.br slijm, maar nu wil ik het gewoon weten!

Meiden, maak er een leuke dag van!!
    Liefs, mex

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meiden!

zit hier op een onmogelijk tijdstip maar was zo wakker geworden dat ik maar ff een kopje thee ben gaan drinken en even achter de pc ben gekropen....

Heb overduidelijk gister ergens mijn ei gehad, nu gespannen borsten en wakker s'nachts! had nog helemaal niet op borsten gelet maar die zijn altijd pas gespannen na ei dus helaas wel een langere cyclus dit x om wat voor reden dan ook... zit nu op dag 22 (vrijdag) mijn lf is ongeveer 15 dus ergens over 2 weken weekend van 16 mei heb ik dan mijn nod en niet ergens 10 mei.... We hebben goed ons best gedaan dus wachten vrolijk af of er een zewmmertje bijzat die mijn ei gezellig vind! :D

Mex, heb je nog een ovu test gedaan? waarschijnlijk is manlief dus op tijd terug voor je om te klussen, joehoeeeeeeeee!! duim voor jou dat er een voltreffer aankomt meid! [-o< Ben je nog weggeweest met k-dag?

Star, heb jij nog iets leuks gedaan met k-dag? en deel je trouwens jullie zwangerworden wens met anderen (ouder enz?) of houden jullie het voor jezelf? Ik kan begrijpen nu jullie straks het medische circuit ingaan dat je dit graag deelt met ouders, zus/broer enz.

mies, hoe gaat ie? hopelijk kunnen genieten van het mooie weer! 8)

Nou wij waren dus in adoorn met k-dag.... het was echt verschrikkelijk! We stonden te wachten op de koninklijke fam in de bus toen het nieuws zich razendsnel verspreidde onze kant op. Het was zo'n mooie ochtend en dan door zo'n verschrikkelijk idioot wordt alles afgelast!!! wat een verdriet en chaos zeg... en die arme mensen die er rechtstreeks door getroffen zijn pffff, 5 doden!! :cry: we zijn eerst even het nieuws gaan kijken en toen weer ff terug de stad in. alle bandjes en optredens waren afgelast en er hing een behoorlijk beladen sfeer.... maar toch even met de vrienden genoten vh zonnetje en even bij elkaar zijn om het er over te hebben was wel fijn. Zit er nu ook nog steeds hele tijd aan te denken, bah wat een idioot!! van mij mag die idioot eerst lijden in het ziekenhuis en dan levenslang de cel in hoor! :x

ben vandaag lekker vrij! ga dus lekker uitslapen en bijkomen van alles wat er gister gebeurt is!

fijne dag meiden!

liefs humm

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hum.. je was er vroeg bij vandaag ;)
    Maar wel heel erg begrijpelijk, als je weet wat voor een dag je hebt meegemaakt gisteren.
    Hoe bizar was dat zeg? Hoe gek moet je zijn om dat te doen?
    Ik zat tv te kijken toen ik het live zag gebeuren. Mijn woorden:" he?? Wat doet die gek nou?"
    Om vervolgens ademloos de situatie te volgen met tranen in mijn ogen.
    En die knakker ontkomt ook nog eens aan zijn straf, door er tussenuit te piepen...
    Ik ben benieuwd of we er ooit achter komen wat de reden is geweest.

Ik heb gisteren inderdaad een ovutest gedaan, vandaag ook nog ,maar beiden zijn nog negatief!
    Ik denk dat morgen de positieve test volgt, dus nu even de twijfel wat we zullen doen.
    Manlief heeft een enorme jetlag, heeft een nacht doorgehaald en tuurlijk, hij wil echt wel,maar is ook heel moe.
    En aangezien de test nog niet positief is.... Even twijfel om het tot morgen uit te stellen.

Jou cyclus is nu een eindje langer he? Ik voel ook altijd aan mijn borsten dat mijn ei is geweest, dan zijn ze gespannen en gevoeliger.
    Waarschijnlijk zal onze nod bij elkaar liggen, ik verwacht ei op dag 15 of 16, LF van 14 of 15 dagen, dus ook in het weekend van 16 mei!
    Voor jou het spannende wachtbankje! Nog een paar dagen, kom ik bij je zitten, okee?

X mex

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meiden,

mex, alweer een ovutest gedaan? ik zou klussen als jullie er plezier in hebben en puf voor hebben! na je posi ovu test duurt het iig nog 24 tot 48 uur voordat ei springt dus ben je een dag later/later op de dag er ook nog op tijd bij toch? Wel leuk dat we nu gelijk op gaan!! gezellie saampjes op het wachtbankje :D Fijn dat je mannetje toch nog op tijd thuis is!! heeft ie al een beetje bij kunnen slapen?

*neemt weer plaats op het wachtbankje en maakt alvast lekkere tapashapjes voor als mex erbij komt zitten*

Star, mies hoe gaat ie?

liefs humm

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

We hebben in ieder geval een poging kunnen wagen gisteravond :D!
    Maar.... we hebben beiden het idee dat mijn ei al geweest is :confused:, omdat de ovutest gisterenochtend redelijk was en 's middags lichter.
    meestal als ik denk een twijfeltest te hebben, pak ik de digitale erbij van CB,maar ik dacht dat dit nog niet nodig was.
    Daarbij heb ik geen vruchtbaar slijm meer, dus ik denk al geweest, maar.... dat wijst een testje straks wel uit!
    En als dat dan wel zo is,dan is het zo he? We wisten dat het er deze ronde om zou hangen.

Pfff, ben vanmorgen wel strontmisselijk mijn bed uitgekomen! Mijn man zei al voor de gein:"Nu al??"
    Maar ik heb de afgelopen dagen even erom gedacht, heb een sapvastkuurtje gedaan, maar at 's avonds wel. Niet veel en licht. Behalve gisteravond, toen risotto met een carpacciorolletje (mocht nog ;) ) Nu denk ik zelf dat dit vlees even te heftig is geweest voor de darmen(ik eet weinig rood vlees) en nu ben ik dus niet helemaal lekker....
    En dat terwijl ik straks naar de kapper moet. Moet! Want het kan echt niet meer...

Hum, maar je wel lekkere tapas zonder rood vlees ;)?? Jummie, ik ben dol op tapas! Zo lekker, vaak teveel, maar zo lekker! Ik ga weleens met vriendinnen tapas eten in de stad, dan zitten we zo een uur of 4, aan een stuk door te kletsen en af en toe een hapje!
    Ik laat je snel weten of ik op het wachtbankje erbij kom, morgen, maandag? Of toch misschien straks al!

Fijne dag vandaag en niet te hard werken!

X mex

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    wat vreemd van die ovu test mex!? ben benieuwd wat ie vandaag dan doet.... gelukkig nog wel kunnen klussen dus! nou geen vlees meer eten he meid, lekker laten staan! die misselijkheid, je zou er bijna wat van denken hihi....ik hoop dat je over een paar weken misselijk bent omdat je zwanger bent (en dan mag het ookm snel weer verdwijnen!)

*zit zelf al te genieten vd tapas in het zonnetje, wacht tot mex erbij komt*

liefs

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi, ik kom over een paar dagen Hum!
    Ik moet beter naar mezelf luisteren en niet teveel twijfelen. De test van vandaag is een stuk donkerder, nog niet helemaal +,maar dat laat niet lang op zich wachten.
    Ik denk echt later vandaag en dan binnen 48u een eisprong.
    Ook ik heb, net als jij, dus een langere cyclus dan de vorige ronde, die was slechts 27 dagen, het gaat nu zeker rond de 31/32 dagen zitten....

Niet te bruin worden in het zonnetje he? En laat wat tapas voor mij over!

*eet geen vlees meer, ga een plekje in mijn maag vrij houden voor tapas*

16. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hmmm, tapas! Mag ik jullie gezelschaphouden op het wachtbankje? :D
    Mex, ben benieuwd naar je ovutest van vandaag. Duim voor je dat jullie nog op tijd waren en dat deze ronde niet verloren is! [-o< hoop dat de misselijkheid weer snel weg is.
    Hum, nu maar afwachten of er een zaadje het erg gezellig heeft met jou eitje!
    Ik gun het jullie allebei!

hum, om een antwoord te geven op je vraag. Wij hebben op het moment dat we de tweede uitslag hadden bij de huisarts al onze ouders en mijn broertje ingelicht. En later ook vrienden van ons die nu zwanger zijn (ik hield 't niet meer met vragen als: goh, heb je zin om mee te gaan naar de 9 maanden beurs?) En uiteindelijk hebben we het onze werkgevers ook moeten vertellen, want ja al die vrije uurtjes voor onderzoeken en natuurlijk mijn hormoondepressie... dan moet je wel een verklaring geven.
    Het is wel fijn hoor, dat er nu een paar mensen zijn die het weten. Dan hoef je tenminste niet alles met z'n tweeën te verwerken.

Fijn weekend lieverds!

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Star, kom er maar gezellig bijzitten hoor! Hoe meer zielen,hoe meer vreugd!
    Hum, maak je wat extra's? Of heb je al teveel gemaakt ;)
    Niet dat ik veel trek heb vandaag,maar meestal is het zo dat als ik eenmaal begin, ik geen eind meer ken :(

Hmm... ik denk dat deze ronde nog niet verloren is, volgens mij moet ei nog komen en weet je... het zal me niets verbazen als ik mij daarom niet helemaal happy voel. Eisprong-malaise!

Hihihi, goeie.... wij het gezellig op de wachtbank, een zaadje en een eitje het gezellig bij Hummie!

Star, goed dat er toch mensen zijn die het weten. Dat is wellicht wat makkelijker, want dan kan je er over praten en hoef je er niet steeds omheen te draaien!

X mex

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    joehoeeeeeee meiden, ben ik weer! heb een enorme voorraad tapas hapjes gemaakt, dus tast toe.... :D star, schuif gezellig aan hoor! ;)

star, lijkt me idd wel fijn om het nieuws te kunnen delen met ouders ed, op je werk kunnen ze nu ook rekening houden met je, anders krijg je idd vragen en opmerkingen dat je 'alweer' weg moet!

*is aan het uitbuiken van alle tapas hapjes die ze al verorberd heeft* :sick:

Fijne avond!

liefs humm

ps mex, niet teveel vd tapas snaaien als je nog moet klussen he?! enne tip: in de spaanse gehaktballetjes zit knoflook, ook niet bevorderlijk als je nog moet klussen! [-X

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahahahaha.... dan moet mijn man er ook maar even bijkomen en een paar ballen mee-eten ;)!
    lekkrrr hoor! Jummie Jummie!
    Hier in de stad hebben we trouwens meerdere tapasrestaurants,,maar daar zit zoveel verschil in. De ene heeft kant en klare hapjes en warmt het alleen nog op en doet het in leuke schaaltjes, maar zit altijd vol, de andere maakt het vers en is superlekker maar daar is het nooit zo heel erg druk. Bij jullie?
    Dus ik kies voor de verse hapjes van Hummie :D
    Goed idee van je, dat leidt ons wat af van die soms lange wachtdagen.

Leuke ticker trouwens!

Pfff.... ik heb wel een vol gevoel hoor :(, dat wordt niet teveel meer snaaien vanavond!

Liefs, mex

20. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    :thumup: goed gedaan hum, erg lekker jouw tapas hapjes!
    Vanochtend voor het eerst in eeuwen wentelteefjes gegeten, ook erg lekker!! Morgen dus maar weer een balans dag haha :)

Zo gek, ik droomde vanacht dat ik ongesteld werd.. :-s Nou, wie weet?
    hmm, is het dan trouwens verstandig om nu een witte broek aan te hebben? In 't begin van de week had ik wel het gevoel dat ongi naderde, maar nu helemaal niet meer. Zou ook wel erg vreemd zijn... zit nu pas op 28 dagen :rolleyes:

Vanmiddag lekker shoppen, hoop dat de regen een beetje weg trekt. Nu nog even een uurtje wat werken .. :D

liefs, star

Deel Deze Pagina