Hihihi.... 's nachts broeden op een ei! Die is goed Hummie ! Ik hoop dat ik dat dan ook doe. En inderdaad, het lijkt echt net gisteren dat je MAAR 13 hebt geschreven! Ik vind het dit x ook echt veel meer meevallen dan de vorige ronde, gelukkig! Tenminste, dat zeg ik nu, ik zou niet weten hoe ik er over een paar dagen over denk. Voor jou nog 2! Oooowwww spannend! En hoe voel je je vandaag? Nog andere dingen of nog net zo goed als gisteren Ik vind het zo stoer dat je het zo goed volhoudt! Ik werd vanmorgen vroeg wakker en omdat ik wat stijf was ben ik er even uitgegaan. Ik voelde meteen mijn borsten en was licht misselijk en duizelig. En wederom vannacht wat krampjes. Michelle, voor jou schiet het ook op, hou je het nog vol? X mex
he hummie, nog maar 2 dagen, hou je het nog vol om te wachten? Ben blij dat je je goed voelt, nu maar hopen dat het ook goed zit en dat je lekker nog 8 maanden mag broeden! hihi! he mex, hmm misselijk, klinkt als een goed teken! Ik hoop voor je dat die laatste week snel gaat! willen jullie eens naar mijn tempkaartje kijken, als mijn temp nou morgen ook 36.7 is, denk je dat ik dan m'n ei heb gehad op zaterdag, of zou hij echt nog een stuk hoger moeten zijn? Ik vertrouw steeds minder op de ovutesten, denk toch echt dat ik het van het tempen moet hebben. groetjes weer!
he mex: lees net dit berichtje pas. Mijn schoonzusje en broertje hebben een kleine van een half jaar en wij krijgen ook steeds toespelingen van heel de familie. Dan denk ik: ze moesten eens weten! Wij hebben nog niemand verteld dat we bezig zijn, en jullie?
hoop het ook voor je meid! geduldig blijven afwachten. O Ik ga woensdag een test doen. Ben nu ook wel heel benieuwd, het is steeds moelijker om vd test af te blijven. ik probeer mezelf te beheersen En jij? vrijdag? liefs
@ mex, krampjes en misselijkheid, boobs, you go girl! wie weet, oehhhh spannend, nog maar een weekje mexi! laten we duimen dat we met zijn allen hier een hummeltje hebben volgend jaar! [-o< @star kan niet helemaal wijs worden over je temp. Ik doe het zelf niet dus weet allen dat alstie omhoog gaat je ei is geweest en alstie dan nod hoger blijft het weleens raak kon zijn, maar dan houdt t op met mijn kennis over tempen... Duim voor je meid maar volgens mij hadden jullie regelmatig goed geklust toch? Ik voel me prima vandaag, geen ongigevoel, klein beetje krampjes gisteravond onderin maar anders als ongigevoel! en de rest he, me linkerboob wordt steeds harder (rechts ook wel maar minder...) mja, kan allemaal valsspelen zijn. Ik zie het wel woensdag! maarrrrr het knaagt steeds meer hoor, ben zo benieuwd! O meiden dat we maar allemaal een dikke positieve test krijgen dit jaar! [-o<
Hey dames! Leuk om zo op de hoogte te blijven EN afleiding te vinden Hummie, het valsspelen kan zo lastig zijn he? Soms lijkt het alsof alles erop lijkt dat het goed zit, wordt je ongesteld en andersom hoor ik ook zo vaak. Voor mij nu de 3e ronde, beide hiervoor waren compleet anders, dus daar kan ik niet mee vergelijken Ik was net bij de osteopaat en die zat ineens rechts onder bij mijn buik. Ik kreeg meteen het gevoel van:"doe je wel voorzichtig, je weet maar nooit!" Heb ik niet gezegd hoor! Bij ons weet alleen een vriendin van mij en een bevriend stel het,meer niet. Zeker niet mijn schoonouders, ik word nu al niet goed van schoonma, die iedere keer maar naar mijn buik staart! Star, ik heb even gekeken. Ik hou zelf ook FF bij. Ik denk zelf vrijdag 12/12. Maar ik ben ook eerlijk als ik het een moeilijke grafiek vind! Temp je iedere dag op hetzelfde tijdstip? Het is dat ik niet weet hoe ik hier mijn grafiek kan plaatsen,anders had ik dat wel even gedaan. X mex
Hummie....dag 2 is ook al bijna om! Op naar 'nog 1 dag!'. Hoe voel jij je momenteel? Ik was vanmiddag even in de stad, even snel een trui scoren. Sta ik met de kassiere te praten, schiet ik in de lach en voel ik mijn borsten toch ! ? Maar ik probeer er niet teveel bij stil te staan, ik heb ook weer krampen gehad. Ik wil niet teveel hoop bij mezelf creeeren.... Xmex
he mex, als je in ff naar sharing gaat kun je een homepage setup maken. De link die je dan krijgt kun je in je profiel plakken, net als je banner. Ben ook wel benieuwd naar jouw grafiek. Ik temp bijna iedere dag op de zelfde tijd, rond half 7, maar op zondag mag ik altijd uitslapen van mijzelf. Echt geen zin om dan de wekker te zetten. Meestal word ik dan rond 8 u wel wakker, dus nog niet zo laat. We zullen zien welke kant het op gaat... ga zo maar weer eens een ovutest doen, maar verwacht niet veel meer ervan.
@ mex, hoopgevende zere boobs! hoop doet leven, je moet juist wel hopen! maar niet teveel verwachten... hihi. jouw week vliegt ook om meid! ik nog maar 1 dag oehhhhhhh spannend! maar je hebt gelijk in wat je zegt, ik ga niet zo gauw bij de pakken neerzitten hoor tuurlijk is het een grote teleurstelling als het niet zo mag zijn nu. De symptomen zijn deze mnd wel heel hoopgevend bij mij, dat ik wel heel raar zal staan kijken als het niet zo is.... Maarja als je heel graag een wondertje wil zal je lichaam daar ook wel op reageren! @star, hoe voel jij je vandaag meid? @ hannah, doe eens een update, ben zeer benieuwd hoe het jou vergaat meid! Stond vanmiddag in de hema in zo'n soort roes weg te zwijmelen bij de babyspulletjes, volgens mij heb ik wel een kwartier zitten staren naar al die lieve kleine rompertjes en zachte babypakjes.... Och wat een mooi spul allemaal! Hoop het gauw te mogen aanschaffen! liefs humm
he hum, ik voel me vandaag prima. Geen bijzonderheden. Absoluut niets.. geen gevoelige boobs, geen krampjes, geen misselijkheid geen niets... Kan alleen maar wachten, maar zo net voor kerst en mijn vakantie gaat de tijd wel snel. Snel nog even wat inkopen doen, dingen afronden op m´n werk enzo. Jij nog maar twee nachtjes slapen meid, dan kun je testen! Alle tekenen zijn wel heel hoopvol! Ben je er al uit welke test je gaat gebruiken?
ik ken die roes trouwens, leuk he al die spulletjes! Ik heb gelukkig een nichtje die ik lekker kan verwennen! hoef me dus niet helemaal in te houden, maar zou 't liefst een eigen collectie van die lieve kleertjes aanleggen!
Hihihi, die roes die ken ik (nog) niet. Ik kan er op 1 of andere manier zo langslopen! Hum, je hebt gelijk.... wel hoop houden, niet teveel verwachten. Dat druk je beter uit dan ik Als jij zo omschrijft wat je voelt, zal het mij ook verbazen als het niet zo is. Al blijft er altijd die 'maar' he? We weten allemaal dat je lijf je enorm in de maling kan nemen. En ik weet van mezelf dat ik juist ga letten op misselijkheid en pijnlijke borsten. En ik weet dat ik mij daardoor helemaal gek kan maken. Zo kan ik in mijn hoofd al zwanger zijn, terwijl het lijf anders beslist! Zo lees ik overal dat bij die borsten vaak duidelijkere aders te zien zijn en ook meer bultjes rond de tepels. Nou, niet bij mij hoor! Hum, welke test ga je gebruiken en ga je meteen woensdag testen? X mex
en mex, is ´t gelukt met ff? hannah: ik ben benieuwd hoe 't met jou gaat, laat eens wat van je horen! liefs, star
Fijn dat je je goed voelt star! je hoeft natuurlijk ook niet wat te voelen, je moet ook nog even tot nod... zijn er genoeg die niks voelen en hartstikke zwanger zijn! ze zijn wel heel positief allemaal over kruidvat 2 voor 5 euro, doe ik die erbij (en die ik nog heb van matcare...) oehhh spannend hoor! maar ben van binnen heel rustig, zien het wel! liefs humm
spannend hoor humm! ik heb de vorige ronde een lange cyclus gehad en toen ook een keer de test van het kruidvat geprobeerd, helaas gaf hij negatief... kan dus niet zeggen of hij goed beviel. Wel makkelijk te gebruiken iig. Ik heb ook wel eens de testen van de apotheek gebruikt. Van de ene apotheek was die wel handig, de andere niet echt. Hoor iig wel goede verhalen over die van de kruidvat. Ga je alleen testen, of met je man/vriend erbij?
mexi! ja ga wel meteen woensdag testen! ga er positief vanuit dat er dan nog geen zijn tenminste hihi... kan ook echt niet langer wachten! ga die van matcare gebruiken die ik nog heb, maar lees veel negatiefs over deze dat ze erg vaag zijn dus voor de zekerheid doe ik die van kruidvat ernaast 2 voor 5 euro. jaaaaah hierna nog MAAR 1 dag! Weet wat je bedoelt, 2 maand geleden had ik mezelf in ieder geval ook zwanger bedacht, na de pilstop in aug, gaat je lijf weer zelf werken en dat voelt erg anders als met pil. Voel trouwens vanavond niks meer, borsten zijn niet meer zo gevoelig en geen zeurend gevoel onderin, gelukkig ook geen ongi gevoel! Mex, ga weer even lachen, doen de boobs nog zeer? ik had week na ei soort 'electrische steekjes'' in boobs en gevoeliger werden ze aan zijkant... bedoel je dat? of de hele boob (klinkt dat raar haha...) liefs humm
met mijn lieverd erbij! kan hij ook goed kijken mocht ik twijfelen of denkbeeldig streepjes zien, hij is gelukkig heel nuchter dus vind ik wel fijn als hij erbij is. Maar merk wel dat hij het ook spannend vind, hij vraagt steeds vaker of ik wat voel en heeft het de hele tijd over junior dit junior dat haha, de schat! maar dat doet hij al vanaf dat ik met de pil ben gestopt hihi... En jij, met hubbie erbij of niet?
nou, voorlopig dus nog even niet, maar zodra ´t zover is wel samen ja. heb ook een lekker nuchtere man... heb ik ook wel nodig tegen die tijd! en als ´t wel raak is, is ´t leuk om dat samen te kunnen delen!