hey meiden! ben nog steeds aan het uitbuiken van het teveel tapas eten! Star, wie weet heb je een voorspellende droom gehad en moet je je broek omwisselen voor een andere ! Zou wel apart zijn als je ongi nu of een dezer dagen komt he? Zou ook wel fijn zijn ! Wij wilden ook gaan shoppen, het is hier koopzondag, maar hoop ook dat de regen wegtrekt, want we wilden ook even in de stad een ijsje eten! Kan evengoed hoor, maar ijs smaakt lekkerder als de zon schijnt. En hier is het om te gillen.... De ovutest zei ! smile! Pfff zeg, en dat terwijl we er nog over hebben gedacht om mijn man zijn reis om te zetten naar een week later! Dan pas waren we 'te laat'. Kortom, hier een 'late' eisprong, want het is nu dag 16 en dus eisprong op dag 16/17 of 18. Maar ja.... wat nu??? We hebben vrijdag en gisteren al geklust. Een reizende man heeft zo zijn voordelen . Is vanavond wijsheid? Met het oog op het zaad? Of morgenochtend? Al hebben we dan 'weinig' tijd, want we gaan al heel vroeg weg om een huis te bezichtigen ! Hmm...of daarna.... Al ben ik dan wel een muts, ik ben iemand die niet bewust voor een klus het bed in duikt, zeker niet op klaarlichte dag Hum? nog aan het uitbuiken? Star, shop ze! Misschien kom ik je nog tegen ! Liefs, mex
star, hopelijk een voorspellende droom en wordt je aankomende week ongi!! voel je iets van krampjes oid? shop ze! mex, ik weet nog dat we toen ik zwanger geworden ben op de dag vd posi ovu test NIET geklust hebben (omdat ik me beroerd voelde) en de ochtend daarna geklust hebben, en paar dagen erna ook nog. denk dat de ochtend na mijn posi ovu test raak geschoten is (omdat we dag ervoor niet geklust hadden was kwaliteit van zaad ook beter). ik persoonlijk zou bij tijd en zin morgenochtend klussen en vandaag overslaan, idd voor kwaliteit zaad beter... Voor de rest lekker op zijn beloop laten, is er geen tijd en zin morgenochtend dan kun je alsnog later doen en is er vanavond wel zin dan zo... het moet wel leuk blijven idd en geen 'moetje' worden. zo is het bij ons ook gegaan altijd en ik ben echt van mening als je er allebei relaxt mee bezig bent dat het dan veel eerder lukt dan de 'geplande ' klusrondjes. en gezond leven en goed in je vel zitten speelt ook zeker mee. hopelijk schieten jullie raak meid! hier alles ok, we gaan lekker genieten vd zondag. Stuk lopen met hondje en ons dan innestelen op de bank met een goede film oid. Heerlijk zo'n dag dat niks hoeft! liefs humm
Ja, die dagen zijn het lekkerst he? Dat niets hoeft! Wij hangen ook wat, misschien zo nog wel even naar buiten,maar verder niets. De stad slaan we over. Wat dat betreft is een hond een goede bewegingsmotivatie, want je moet eruit om te wandelen! Vorige ronde hebben we ook de dag na de pos test geklust, 6u 's morgens... Eigenlijk hebben we,sinds ik nauwelijks meer ovutesten doe, geen gevoel van verplicht klussen, of gepland klussen. En dat voelt veel beter. Ik kreeg namelijk steeds meer tegenzin... Na 4 of 5 rondes was ik die testen zat, net als het tempen, dus dat hebben we zo goed als weggelaten. Alleen nog een test als er twijfel is. En door dat weg te laten, zijn wij een stuk relaxter en is het klussen ook niet meer 'volgens planning'. Tuurlijk, soms zit het wel in het achterhoofd, maar het is nu alleen maar leuk, en geen zin is geen zin. Alleen heeft die relaxte instelling nog geen positief resultaat opgeleverd! Dat wordt weleens tijd ! Ik merk vanavond wel hoe mijn zin is als ik in bed lig,hihihi, dan zien we het wel! Ik heb nu al zo'n instelling van 'om de dag heeft ook niet geholpen, om de 2 dagen ook niet, iedere dag ook niet, dus gewoon doen waar we zin in hebben!' Daar heb je helemaal gelijk in! Star, je witte broek nog aan? En hoe was het in de stad? Hier is het nu wel droog, ik hoop bij jou ook!
haihai, nou, heb m'n witte broek gewoon aan kunnen houden hoor Was gezellig in de stad, we hebben gelukkig droog weer gehad Heb alleen een hempje en een ketting gekocht. Moet ff rustig aan doen, deze maand niet zo veel gewerkt, dus ook niet zo veel centjes mex, ik zou gewoon klussen als jullie daar zin in hebben Dus jullie gaan morgen een huis bezichtigen! Spannend, veel plezier! hum, leuke film gekeken? Wij hebben gisteren taken gekeken. Echt een aanrader! liefs, star
hoi hoi!! star, fijn dat je lekker hebt kunnen shoppen zonder regen! ach ook al heb je niet zo veel, wel even lekker eruit geweest! hebben jullie al een datum voor operatie spatader van je man? mex, idd meid, dat is de goede instelling, lekker relaxt ermee bezig zijn! het komt wanneer het tijd is hoor, hopelijk gauw! Mex hebben jullie verhuisplannen?! Hier, we hebben toch geen film gekeken, na wandeling lekker op de bank geploft en ik moest nog een en ander op computer afmaken, dus lekker met laptop tegen vriendlief aangekropen en zo zitten we nog steeds... lekker theeleuten en bankhangen! nog 2 weken op het wachtbankje, wel 2 weken lekker druk dus zal wel voorbijvliegen gelukkig! geniet nog lekker vd avond! liefs humm
Hey meiden! Star, je hebt dus mooi droog weer gehad in de stad? Gelukkig, want dat winkelt leuker ! Het zal me niets verbazen als je bij mij in de buurt woont hoor: vlakbij kust en stad! Hahahaha...typisch een mex-opmerking, Nederland is wel groter dan alleen hier.... Oowww... Nou ja, ik woon in Noord-Holland. Hum, heerlijk niet, bankhangen! En dan is een laptop ideaal . Kan je toch tegen je man aanhangen en evengoed wat werk wegwerken! Wij hebben gisteren niet geklust. Ik heb deze maand een ziek-zwak-misselijk maand... Lage weerstand en gisteren had ik de hele dag last van maag en darmen en enorm moe. Eenmaal in bed was het bij iedere beweging net alsof ik een kilo bakstenen meesleepte in mijn buik, dus we hebben het zo gelaten. Vrijdag en zaterdag al geklust, dus er is zaad aanwezig . (als het goed is). Vandaag voel ik me al wat beter, dus misschien later vandaag aan de klus. Manlief is thuis, maar moet wel werken, dus dan gaat waarschijnlijk het licht vanavond vroeg uit en dan denk ik dat het langzamerhand wachtbank-tijd wordt! Hum, we hebben geen directe verhuisplannen, af en toe kijken we eens of we iets zien. We zijn al geweest. Mooie plek, mooi huis, enorme tuin, maar.... een oud huis. Veel hout, slechte elekticiteit, slechte isolatie en er moet een hoop gebeuren. Dus komt er bovenop de vraagprijs denk dik een ton. En ja, dan is de vraag... willen we dat? We hebben een goed huis, een mooi huis en in dit huis zitten echt wel potenties om te verbouwen, opbouwen, enz. Als we dat willen, moet eerst die knoop worden doorgehakt. Op dit moment voelt het voor mij meer verbouwen, maar ik laat het even bezinken! Moeten jullie werken vandaag? Fijne dag! X mex
mex, hoe kom je erbij dat ik bij de kust in de buurt woon? Ik zou wel willen woon in Brabant, hebben we wel water, maar geen zee helaas! vandaag gewoon gewerkt, morgen ook. Kan ik fijn wat inhalen van de afgelopen weken. manlief is vandaaag gebeld door het ziekenhuis. de uroloog is pas volgende week weer aanwezig en ze moeten eerst met hem overleggen voor de operatie ingepland kan worden. Verwacht dus dat het nog wel even duurt. Verder niets te melden. groetjes weer!
hahahahahahah.... eh.... dan ben ik helemaal compleet in de war!! Jee zeg, wie is dat dan? Hahahahhaa.... SORRY!! Star. iets langer wachten voor de operatie dus....Hoop dat jullie snel ingepland kunnen worden als hij terug is! Ik moet denk ik even mijn banner aanpassen. Ik zit wel op dag 18,maar kan niet al over 11 dagen testen. Gisteren nog geklust, denk dat mijn ei gisteren was, maar normaal heb ik altijd wel krampen, nu dus niet he? Als je denkt dat je het wel een beetje kan voelen, dan is het er niet! Afwachten dus maar weer, ik kan wat ei betreft volgens mij wel plaats nemen op het bankje! Gezellig! En Hum, jij bent de eerste, want ik denk dat NOD rond 20 mei zal zijn, iets later dus! Fijne dag meiden!
hoi!! star, nog even afwachten dus! Ook al word er van alles in actie gezet om jullie te helpen, deze periode zal vast voorbij kruipen nu jullie dit allemaal weten he?! was het maar vast sept zul je wel denken.... Voor je het weet zijn jullie ook een wondertje aan het creeeren meid! het eerste begin is er iig!! Nog geen ongi? mex, ik heb werkelijk geen flauw idee of ei echt later is geweest bij mij hoor, dat vermoed ik gezien mijn symptomen (borsten en zeurende ovupijntjes). Hij kan evengoed natuurlijk wel eerder geweest zijn zonder dat ik het doorhad... Zet gewoon mijn banner op het langst, we zien het wel! ga me nergens op focussen. Na de MK ben ik gelukkig lang niet zo erg met zwanger worden bezig als ervoor. we laten het lekker op zijn beloop, onze tijd komt ook een keer!! succes op het wachtbankje! liefs humm
Ja, dat heb ik ook...geen flauw idee wanneer ei was, behalve een indicatie vanwege de ovutest, maar verder.... zou best vandaag ook nog kunnen zijn, ik weet het niet. In ieder geval loopt deze ronde wel heel anders dan we hadden verwacht, want we waren ervan uitgegaan dat we deze ronde niet konden benutten vanwege de reis van mijn man. Maar volgens mij hebben we hem ten volste kunnen benutten jij ook nog succes op de bank! Van het weekend weer tapas eten?
...toch lastig dat die banners niet zo ingesteld kunnen worden dat je de LF kan aanpassen.... Die banners gaan standaard uit van een LF van 14 dagen.
he, eindelijk zitten we eens in het zelfde schuitje: Ik heb ook géén idee wanneer m'n ei was!! haha Nog geen ongi tekenen. Al probeer ik me daar maar niet meer druk om te maken. De eerstvolgende keer dat ik ongesteld word ga ik waarschijnlijk toch weer de pil slikken, dus... Op zich vind ik het op het moment wel even lekker om tot september te moeten wachten. Dan kan ik (emotioneel gezien) even lekker bijkomen. Ook al gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan denk, de spanning is er nu even vanaf. Nu eerst maar genieten van onze laatste zomer met z'n tweetjes! (hoop ik!!) liefs, star
Hihihi Star, inderdaad... allen in hetzelfde schuitje! Ik snap wel dat je nu na een hele roerige tijd even de tijd kunt gaan nemen om bij te komen, om op te laden voor wat komen gaat. Het is niet niks wat jij en je man achter de rug hebben. Even minder spanning kan een mens goed doen! Ik heb weinig te melden, behalve dat we gisteren nog wel hebben geklust. we hebben er zin in deze maand Jee, ik dacht van de week ineens hoe 'intiem' dit contact eigenlijk is. Jullie weten mijn grootste geheim, mijn vruchtbare dagen en mijn klusschema! Hihihi en dat terwijl ikjullie niet eens persoonlijk ken ! Liefs, mex
mex, jullie hebben zo goed geklust, ik duim voor je dat er een voltreffer tussen zat! Ja gek eigenlijk he, dat je aan wildvreemden soms nog meer vertelt dan aan je beste vrienden, maar wat fijn dat het kan! Ik weet echt niet waar ik de afgelopen maanden was geweest zonder jullie steun en opbeurende woorden! hum, hoe is 't met jou? michelle, hoe gaat 't met de zwangerschap? Wanneer gingen jullie nou ook al weer trouwen, dat komt ook al dichterbij he! kus, star
Star, graag gedaan hoor ! Zo ervaar ik het ook! Ik hoop dat je nog vaak langs blijft komen hier ! Kus terug!
joehoe meiden! ja idd erg fijn hier lief en leed te delen! *KNUF voor jullie* en wat ik zo fijn vind aan 'ons' topic is dat we maar met een paar meiden zijn, en alles zo overzichtelijk blijft!! samen met een ander topic (meiden die weer proberen zwanger te worden na MK) is dit het enige waar ik mee klets op het forum... ben allang blij dat ik af en toe op iedereen kan reageren en dat het echt persoonlijk blijft! en hier, ben druk met werk, dus de tijd vliegt voorbij gelukkig! voel wel van alles, maar ga er niet bij stilstaan... weet nu wat mijn symptomen zijn bij zwanger zijn, en wil me daar pas op gaan richten na nod. Tot die tijd heeft het helemaal geen zin om te denken bij wat je voelt... als er eind volgende week geen ongi komt dan zien we wel weer verder!! hoop natuurlijk wel dat het raak is maar anders volgende ronde vrolijk weer door hoor! liefs humm
hello ladies Zware dag, ben echt helemaal niet lekker, zo belachelijk moe... Ik sukkel de laatste tijd wel erg veel hoor, om gek van te worden. Ik heb nooit wat! Maar ja, dat kan ik nu niet meer zeggen En o ja Hum, ik voel inmiddels ook van alles, sinds vandaag eigenlijk en denk dan maar "het zal wel, ik kan nog niets voelen!" En wat je al zegt, het heeft geen zin om erbij na te denken, het lijf doet wat ie wil en daar kan geen gedachten iets anders van maken. Merk je dat jij nu wel meer denkt van "hee,dat lijkt op toen?", of dat je er bewuster van bent? Of juist niet? Mij zal het, vanwege mijn gekwakkel, niets verbazen als het rood uitpakt, want tenslotte ben ik nu geen lekkere leefomgeving voor een heel klein eitje wat een veilige haven zoekt! Nog 1 dagje, dan weekend! gaan we nog leuke dingen doen op ons gezamelijke wachtbankje? O ja, vind ik ook Hum, dat het hier overzichtelijk blijft met meiden! Niet dan anderen niet welkom zijn, maar ik kijk weleens op het NOD forum, nou, dan word ik gillend gek ! Liefs!
ja MOEDERdag dit weekend, o hoop zo dat wij hier volgend jaar met moederdag typen: weten jullie nog dat we bezig waren vorig jaar met zwanger worden? en kijk ons nu eens, allemaal trotse moeders!! Maar mex, idd ik weet nu wat ik moet voelen als ik zwanger ben, en heb na de mk twee x een ongi afgewacht en voelde toen idd ook niks na ei... en nu deze x?? ja wil er dus niet teveel over uitweiden maar voel wel weer wat dezelfde typische symptomen. we zien het wel, eerst maar es nod afwachten! sterkte met je gekwakkel meid, dat zegt niks trouwens hoor, kan evengoed wel raak zijn, ei en zaadcel zijn al veel eerder gevormd!! star hoe gaat ie? liefs humm
Tja, dat is waar Hum! Maar ik zeg maar zo, een goede beginbasis is het niet! De huisarts was vandaag wel heel meegaand, heeft mij ook echt op het hart gedrukt dat mijn lage weerstand waarschijnlijk de veroorzaker is, maar ja..... wanneer is die weerstand weer eens terug??? Ik weet, ik moet vit c slikken,maar na ei en klus durf ik nooit zo iets te slikken. Hoe doe jij/jullie dat? Hoe zou jij daarin staan? Hum, volgend weekend is jou NOD toch? Het zou toch wat zijn als het meteen raak is??!! Maar wat je zegt, je kan er nog weinig over zeggen. Alleen een test geeft uitsluitsel! Ik ga mijn bed in. lekker op tijd, maar heb het nodig! X mex
hoi hoi!! Een nieuwe goede morgenn!! steeds een dag dichterbij onze zwangerschap meiden!! mex, ja het is wel een feit dat je lekker in je lijf moet zitten, en gezond leven ed om zwanger te worden... een wat langer durende verminderde weerstand kan in je nadeel zijn. Maar in mijn directe omgeving heb ik het zien gebeuren hoor dat iemand na een dik jaar kwakkelen toch spontaan zwanger is geworden, dus het kan zomaar raak zijn!! Toch wel vaak als je het zwanger worden van je afzet, dan gebeurt het ineens! Star, hoe bevalt het even niet met zwanger worden bezig zijn? lekker relaxt zo? ik weet nog dat toen wij de afgelopen 2 maanden ff pauze hadden ingelast ze echt voorbij vlogen, niet normaal, dus voor jou vast heel snel baby-making-time!! En nu lekker genieten met zijn twee! Hier nog maar een weekje tot nod! gaat mooi vlot, druk weekend, dus die is ook zo voorbij!! Fijne dag meiden! liefs hum