Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    verdorie mex!! balen meid... :(
    idd, dan maar genieten vd verboden vruchten aankomend weekend meid!! lekker rood vlees, wijntje enz geniet er maar van, ga ik ook doen! verwacht toch pas ergens eind mei mijn ei dus kan het er nog even van nemen!! :D ja ongi is hier weer voorbij, dus we kunnen weer voor de nieuwe klusronde gaan! :D Hoop dat jouw ongi ook gauw over is, nieuwe ronde!! ;)

star, mies, hoe gaat ie?

liefs humm

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Inderdaad Hum, alles eten wat verboden is ;)! Heerlijk!
    Ook ik verwacht pas eind mei mijn ei, dus het kan nog :D!
    Vruchtbare dagen zullen volgende week beginnen, net nadat het weekendje weg voorbij is ;). Ik zei al voor de grap tegen mijn man dat we beter volgend weekend weg zouden kunnen gaan, hahaha!

Bij jou ongi over! Heerlijk,weg die duivels! Ik ben op zich 'blij' dat ze er nu zijn en niet woensdag, want dan hadden de duivels meegegaan met ons paar dagen weg. Nu niet!
    Nu zijn ze woensdag zeker weg! Kan raar lopen soms :(

Kijk jij er ook zo naar uit om even lekker weg te gaan?

X mex

3. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi!
    Ik werd vandaag door mijzelf verrast! Ik ging net naar het toilet en had zowaar wat roze afscheiding! Wie weet word ik weer eens uit mijzelf ongesteld! Ik zit nu op cd 44, dus dat zou echt geweldig zijn! Heb verder overigens geen ongiklachten, dus het zou best wel eens vals alarm kunnen zijn... ben erg benieuwd.
    Nu alleen dan het dillema of ik nu al met de pil start of dat ik nog een keer wacht tot ik vanzelf ongesteld word... Ik wil eigenlijk zo kort mogelijk de pil slikken (eigenlijk helemaal niet, maar dat is geen optie) maar ik wil ook niet straks eerst nog een kuur met progestron krijgen om een bloeding op te wekken.
    Nou ja, eerst maar eens afwachten hoe dit loopt!

Mex, helaas weer een volgende ronde! Maar, leuke vooruitzichten. Lekker genieten hoor van die paar daagjes weg!
    Hum, blij dat de ongi over is. Ook jij mag lekker gaan genieten dit weekend!
    Ik let tegenwoordig ook lekker nergens meer op hoor! Nu kan het tenminste nog ;)

liefs, star

4. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hmm, ben bang dat het bij een beetje roze afscheiding blijft...zucht.. Dit schiet echt niet op! Had gisteravond wel buikpijn, dus wieweet nog?

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hi!

Star, dat schiet dan zeker niet op.... hopelijk komen ze toch nog!

Ik kon gisteren slecht op het forum komen, jullie?

Het voordeel van ongi zijn is dat ik zo ontzettend lekker slaap :D! heerlijk! Ik kom helemaal bij na een paar rommelende weken!

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he mex,

nee, geen mnoeite gehad met op het forum komen.
    Fijn dat je zo lekker slaapt!
    Ik heb steeds het gevoel dat ik te weinig slaap. Ben de hele tijd zo moe, terwijl ik toch gemiddeld 8 u. per nacht slaap. Daarom extra lekker die vrije dagen nu! Heerlijk bijkomen!
    Ongi zet niet door, maar het rommelt allemaal wel in m'n buik en als ik er over nadenk heb ik de laatste dagen ook wel wat last van jeukende borsten.
    Het enige rare is dat ik ook al een paar dagen 's ochtends misselijk wakker word. Wou dat m'n lichaam niet zo met me aan het dollen was!

hum, hoe gaat 't met jou meid?

liefs, star

7. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    He meiden,

wat is het stil hier... Zijn jullie nu al weg?

Ik heb daarstraks even naar het zkh gebeld met mijn vraag of ik nu wel of niet alvast de pil moet gaan slikken als de ongi doorzet. (doet 't trouwens nog steeds niet.. :( )
    nu wil de gyn mij vanmiddag zien, omdat er wellicht nog andere opties zijn. Ze zegt, omdat wij pas in september starten met icsi en ik nog zo jong en vruchtbaar ben, het zonde is om de tussentijd verloren te laten gaan. Klinkt goed toch?
    Ben wel heel erg benieuwd! Helaas kan mijn man niet mee, maar nu gaat mams mee. 2 horen meer dan 1 toch ;)
    Hou jullie op de hoogte,
    x star

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    goed nieuws star!! maarre misselijk, jeukende borsten.... :confused: misschien zien ze wel wat anders meid!! weet dat die kans nihil is maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! ;) fijn zeg dat ze je eerder wil zien! ben benieuwd! :D

mex, fijn he lekker door kunnen slapen! wanneer gaan jullie weg? wij morgen... vandaag nog werken. heel veel plezier meid, geniet ervan!! :D wij hebben er zooooooooooooo zin in!!! =D>

star, jij ook fijn weekend! geniet ervan! hopelijk met heel veel goed nieuws!

liefs humm

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ps, moet tot vanavond laat werken en morgen t/m maandag zijn we dus weg. Dus ik zeg even doeggggggggggggg meiden!! succes met alles, Star ik denk en duim aan/voor je!! ;) mex, na het weekend weer bijna ei-tijd, klus-tijd!! :D tijd vliegt :confused:

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    star, spiek even tussen het werk door, hoe was het??!!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Star! Dat is goed nieuws! Super voor jullie!
    Ben ook benieuwd hoe het was?

Hum, heerlijk weg! Wij gaan vrijdag, morgen gaan we naar mijn oma, dat doen we altijd met hemelvaart en dat wil ik zolang het kan even zo houden ;)

En echt.... net als jij....zooooooo'n zin :D! Het liefste nu al ;)!

Mocht ik hier niet meer komen, veel plezier en tot volgende week!
    (maar ik denk dat ik nog wel even kom spieken voor Star!)

Liefs, mex

12. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    He lieve meiden,

Nou vanmiddag was wel een verassing hoor. Ik had niet verwacht dat ze zouden zeggen dat ik maar even langs moest komen omdat ze nog andere mogelijkheden zagen.

De gyn die ik vandaag gezien heb (andere dan de vorige keer), wilde me zien omdat ze vond dat ik nog erg jong was (en dus vruchtbaar) en dat het zonde was om tot september alleen maar af te wachten. Ze wilde dus met medicijnen proberen mijn cylcus te regelen, omdat er bij jonge vrouwen zoals ik (en ik maar denken dat ik met 27 eindelijk een beetje mee begon te tellen #-o ) best nog een kans is om spontaan zwanger te raken, ook met een sterk verminderde zaadkwaliteit. Mijn man moet dan extra vitaminen (foliumzuur, selenium en zink) slikken om de kwaliteit zo goed mogelijk te maken. Vroeg ze nog of ik dit wilde proberen? Duh, ja natuurlijk! Als het ook kan zonder spuiten, puncties etc., graag! Dus tot september gaan we dat proberen!

Ik heb een nieuwe echo gehad. Daarop was te zien dat m'n bm-slijmvlies mooi dik was, maar ook dat er nog meer eitjes waren dan de vorige keer. Ik heb dus wel pco :( . Het schijnt dat je dan veel eitjes hebt en dat de wand van de eiblaasjes dikker is, waardoor de hormonen die voor de rijping zorgen er niet goed doorheen komen.

Plan is nu om te wachten tot ongi echt doorbreekt (want dat is nog steeds niet) en dan moet ik van cd 3 t/m 7 clomid slikken en op cd 12 krijg ik dan weer een echo om te kijken hoe ver het staat met m'n eitjes, en vervolgens iedere dag terugkomen tot ei gesprongen is. Zo kunnen ze advies geven over wanneer we aan de klus moeten!

Ik probeer het nog een beetje te vatten allemaal... Waarom heeft de gyn van vorige keer dit niet voorgesteld? Aan de ene kant is dit dus allemaal super positief dat ze er nu wel mee komen. Aan de andere kant: wat nou als m'n ongi toch niet doorzet? En.. wat als het wel doorzet en ik wel een eisprong krijg, maar dan net een dag na de operatie van mijn mannetje? Dan zit ie echt niet te wachten op het maken van een beebje hoor!

Nou ja, we zullen wel zien. Ik durf er niet te veel van te verwachten, maar meer regelmaat in m'n cyclus is ook al vooruitgang toch?

Meiden,
    ik wens jullie in ieder geval veel plezier van het weekend!

liefs, star

13. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Star hier even een korte reactie vanuit de auto :D zijn nu onderweg naar ons weekend weg huisje. Meid dat zijn hoopvolle berichten! Fijn dat jullie op deze manier al zelf aan de slag kunnen! Goed weekend. Tot maandag.

Liefs humm

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    heeee meiden!

we zijn er weer! wederom weer wat pagina's verloren...

dus, maar even helemaal opnieuw: hoe gaat het met jullie?

hier alles ok, nog een weekje wachten, maar als de tijd zo voorbij blijft vliegen is het binnen no-time volgende week!

@eertje, zag nog dat je een bericht had geplaatst! wat lief dat je aan me denkt!! zag dat je alweer 25 weken bent, wauw meid, wat vliegt de tijd toch!! hoe was de 20 wk echo? voel je je een beetje ok? en weten jullie al wat het wordt? anders was ik, als alles goed was gegaan, nu ook ergens 24 weken geweest oid... tjonge! we zijn idd alweer druk aan het klussen geweest om er weer voor te gaan, vorige ronde echt weer voor het eerst, nu ronde 2 na MK. nu wachtbankje. we wachten weer geduldig af! we hebben de tijd, als er maar een beebje komt, dat is het belangrijkst! uiteraard hopen we dat het niet al te lang op zich laat wachten.

liefs humm

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

We zijn er inderdaad weer, maar ook een hoop weg!
    Zelf ben ik zo handig geweest om geen back-up te maken, al was dat dan alleen voor mijn banner. Die is nu dan ook weg, heb een nieuwe gemaakt, maar heb geen idee hoe ik die kan plaatsen?
    Iemand hier die het weet?

Gisteravond uit eten geweest met vrienden, heerlijk gegeten en erg gezellig gehad. Toen ze weggingen waren we eigenlijk nog niet uitgepraat. Zo gezellig en veel gelachen!
    Verder eigenlijk alles goed, net als Hum nog een weekje en aangezien de tijd razendsnel gaat, zal die laatste week ook wel snel gaan!

Ik betrap mezelf er alleen wel op dat ik er dit x echt helemaal niet mee bezig ben. Ik heb eerder de instelling 'zal nu ook wel niet' en let dit keer niet op van alles en nog wat.
    Vreemd genoeg lijkt me het momenteel niet veel te doen, kan niet helemaal de vinger erop leggen wat het is en hoe te omschrijven.
    Ik denk dat het komt omdat ik wel andere dingen aan mijn hoofd heb, opknappen en ook nog eens de laatste weken van het schooljaar. Nog 4 weken en dan is het zomervakantie. En dat is nog heel kort,waarin een heleboel moet gebeuren en ik veel zal moeten overwerken. Beginnend met a.s donderdag, dan is de ouderavond.

Nu heerlijk zondag, we gaan straks de stad in, omdat ik ga kijken voor een andere fiets. Gisteren al gedaan, maar nu nog bij een ander om te kijken of we daar meer inruilwaarde voor mijn oude fiets kunnen krijgen! En ze hebben daar weer net wat andere fietsen, dus vergelijken kan ook, maar ik weet wel dat het een E-bike gaat worden !

Fijne zondag meiden!

Liefs, mex

16. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nou ja.... tik ik een heel bericht, verzend ik, krijg ik in beeld dat ik teveel afbeeldingen gebruik! ik had 3 smilies gebruikt en dat mochten er niet meer dan 1 zijn! Hoe vreemd??

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ben druk bezig met banner, dus ik stalk hier even om te proberen...

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Yeah! Ik heb 'm aangemaakt als handtekening... zal wel goed zijn, hij staat er !

19. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hey Humm,

Ja blijf toch nieuwsgierig hoe het met je gaat hoor
    En geloof me....als je eenmaal voorbij de 12 weken bent gaat de tijd errug hard!!
    In het begin was ik echt bezig met dagen tellen...om zo maar weer een week vol te krijgen....en nu denk je...zoooo al weer een week verder.
    Maar op de 20 weken echo zag alles er netjes uit! Maar wat was ik daar zenuwachtig voor zeg!! Echt duimen draaien dat ze niks geks zien.
    En we hebben vorige week zaterdag nog een 4d echo laten maken...echt lachen is dat!
    Maar op elke echo is en blijft het een mannetje :)

Maar ben benieuwd hoor hoe het bij jullie gaat verlopen....hoop ook zeker dat het niet al te lang gaat duren!! Zou toch lekker zijn he
    Laat wel ff wat weten he als je je nod hebt!

Fijne zondag nog
    doei doei

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Joehoe, eindelijk gelukt alles in te stellen op dit nieuwe kl*te site. ik heb ook foto's kunnen plaatsen van mijn ovu testen volgens mij zijn ze positief we hebben vannacht geklust dus dat moet wel goed komen dacht ik zo! hoe ist verder hier?

Deel Deze Pagina