! Die zijn positief hoor Setti !! Klussen maar ! Verder alles goed, maar ik kan nog niet erg wennen aan de nieuwe site... Ik vond die ander makkelijker, maar daarover waren volgens mij de meningen verdeeld! X mex
dankje, volgens mij moet t wel goed komen vrijdagavond, zaterdagnacht en zondagavond geklust ik vind de site ook maar niets ik ben echt een hele dag bezig geweest met mijn banner en onderschrift. hoe ist verder?
Goedemorgen! Hihi Setti, dat herken ik, ik ben eigenlijk nog steeds bezig te ontdekken hoe of wat. Mijn banner heb ik maar als handtekening gedaan, ik kreeg 'm er niet anders in.... Met mij gaat het goed, heb vannacht heel erg raar en erg echt gedroomd dat ik zwanger was, nog maar net, maar het wel al kon voelen... Lekker realistisch he? Ik zit nu dag 8 op de wachtbank en voel me goed, ben er weinig mee bezig. Vandaag al helemaal niet, want als het goed is krijgen we straks te horen wie waar werkt in het nieuwe schooljaar! Spannend! voldoende geklust dus! 3 dagen achter elkaar, hebben wij deze ronde ook gedaan! Hum? Hoe is het? Star? Nog even tot de operatie toch? Hoe is het? X mex
haha hopelijk komt je droom uit! Tja er zit niets anders op dan dat wel beide zwanger zijn! hopelijk natuurlijk. ik heb wel sinds gister een drukkend gevoel op mijn onderbuik eigenlijk het zelfde gevoel als ik vorige x had na mijn ei en toen was ik zwanger. helaas heeft t maar 4.3 week geduurd dus ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat t niets is dan kan t alleen nog maar meevallen!
he meiden, goh, alweer een nieuwe site. Weer even wennen hoor! Het wordt al lekker druk op het wachtbankje. Ik ben heel benieuwd of ze mij donderdag kunnen vertellen of ik ook een ei heb gehad. Dan kan ik ook bij jullie op 't wachtbankje. Heb echt geen flauw idee op dit moment. Wou dat ik het kon voelen. Maar had de tijd van 't weekend niet om ovutesten te doen, en met tempen had ik 't ook wel even gehad. Op zich hebben we redelijk geklust, maar daar verwacht ik niet eens echt iets van. Zou het gewoon al super fijn vinden om te weten dat ik ook een eisprong kan hebben! Morgen spannende dag voor mijn mannetje! Nou ja, ik geloof dat ik meer zenuwachtig ben dan hij... liefs, star
Hi! Star, spannend! Morgen al ! Ik denk dat ik ook nerveuzer zou zijn, dus dat is wel logisch hoor! Ik zal aan jullie denken en hoop ook dat je van de week bij ons op het wachtbankje kan komen zitten! Gezellig . Setti, wanneer had je ook alweer de positieve test? Nog niet zolang geleden toch? Dat drukkende gevoel kan je ei zijn, al gesprongen, springend of aankomend. Maar... ik hoop natuurlijk dat het wat anders is!! Haha, ja, vreemde droom niet? Nu maar hopen dat in dit geval niet geldt:"de meeste dromen zijn bedrog". Dit was overigens al de 3e droom deze week, al was deze wel sterk, vooral kwa voelen. Ben ik er eindelijk eens niet bewust mee bezig, is mijn onderbewuste er wel mee bezig... Fijne avond! Liefs, mex
he meiden! mex, hopelijk komt je droom uit!! star, heel veel succes morgen met je mannetje! ik duim dat alles goed gaat en dat jullie geklus wellicht al succes heeft gehad. ben benieuwd hoe jullie ervoor staan donderdag! setti, voor jou hopelijk ook goed nieuws over een 2 weken! ik had voorgaande ronde ook gelijk na ei al dat drukkende gevoel en allerlei symptomen wat ik herkende uit vorig zwangerschap maar ben helaas toch ongi geworden toen... hopelijk pakt het voor jou wel succesvol uit. je kan er helaas nu nog niks over zeggen. hier alles ok, eind vd week nod, de tijd vliegt! we wachten het weer af! liefs humm
wat leuk een zoon!!! en zo'n 4 d echo, wauw! heb het bij mijn zus gezien, zo ontzettend mooi! zoals mijn neefje er op de echo uitzag zo zag hij er ook in het echt uit, heel mooi om te zien! fijn dat alles goed met je gaat en de 20 wk echo ok was, lijkt me idd erg spannend! en als wij ooit weer zover zijn laat ik het je weten hoor! liefs humm
Hey meiden! Star...spannende dag voor je vandaag! Hopelijk gaat alles goed en is je man vlug weer op de been! Setti, je kan nu niets anders doen dan afwachten he? Dus kom er maar gezellig bijzitten op het wachtbankje . Hummie maakt heerlijke tapas, hihihi, dat doet ze vast nog wel een keer, he Hum? Toch gek dat de dagen zo snel vliegen en dus ook deze cyclus voorbij vliegt. Ondertussen zit hier de spanning er goed in, niet wat dit betreft,maar wat werk betreft. In het onderwijs krijg je altijd een moment waarop je hoort wie waar gaat werken in het nieuwe schooljaar. En nu zijn ze laat, heel erg laat! Daarvoor of erna hoor je welke leerlingen naar welke groep gaan en dat weten we ondertussen. Alleen.... mijn naam was erin blijven staan en dat was niet de bedoeling. Ik weet nu dus iets,maar ook nog helemaal niets en echt, ik kon er moeilijk van in slaap komen gisteren en merk dat ik nu echt zenuwachtig ben. Want...klopte de groep waar ik bij stond, of wordt het toch anders?? 2 wachtbankjes dus.... 1 gezellige, leuke en 1 zenuwslopende Hihihi, kon ik nu maar een borreltje nemen ! Liefs, mex
En om het nog spannender te maken, heb ik voldoende afleiding tot vrijdagmiddag.... Ze gaan ipv vandaag, vrijdagmiddag pas bekend maken wie waar komt te werken. 5 dagen later dan ons werd beloofd!! Nou ja, en dan is het vrijdag en dan is het ook zo maandag,hihihi, dus enigzins mag ik ze wel dankbaar zijn X mex
mex, spannend meid! je krijgt vast een hele leuke groep! en idd lekker voor de afleiding, maandag is dus je nod, nou dat is al over een klein weekje! star, hoe is het geaan met manlief vandaag? hoop dat het een beetje is meegevallen! setti, succes op het wachtbankje! *maakt idd weer wat tapas klaar voor morgen, hoopt dat star er ook bij kan komen zitten* hier, ik heb er werkelijk geen flauw idee van deze ronde (wil niet meer op mijn lichaam letten!!), we wachten vrijdag of zaterdag af, dan is nod ergens. liefs humm
@hummie, idd w8en is t enige wat je kan doen! helaas! t scheelt er zijn meer meiden met wie je samen kan w8en!!!!!
dat scheelt zeker! verhaaltjes uitwisselen op de wachtbank maakt het wachten een stuk aangenamer (en de tapas ook hihi!)
setti, omdat ik allang blij dat ik op jullie kan antwoorden! samen met nog dat andere topic (over na MK enz) kan ik het nog overzien, maar de NOD topics vind ik altijd zooooooo druk! en ik heb bij dit topic en die ander echt het gevoel van saamhorigheid, lekker knus zo.
ja daar heb je wel gelijk in, op de vorige site was er nog een topic snel zwanger na mk deel 2 is alles verloren gegaan en ist nu weer deel 1 ofzo??
setti, ik zit bij: na MK gaan we er weer voor deel 2, bedoel je die? dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/83080-na-miskraam-gaan-weer-voor-deel-2-a-538.html