heel goed nieuws star!! alle kansen liggen weer open voor jullie meid! ik duim voor jullie dat het toch spontaan mag gebeuren en als dat niet lukt heb je groot gelijk om dan even tot sept te wachte, je wilt toch elke kans benutten!! nee kan het nog niet bevatten hier!!! het kwam echt als donderslag joh... had het deze ronde niet verwacht!! had vandaag een drukke werkdag waardoor ik af en toe zelfs even vergat en dan dacht ik er weer aan en begin weer helemaal te stralen haha... nu duimen dat de kleine wurm zich goed vasthoudt en over 2 weken een mooi tikkend hartje op de echo te zien is!! liefs humm
Nou meiden, weet niet wat er met mijn lichaam aan de hand is, maar normaliter had ik bij een cyclus van 28 dgn (die ik altijd had) nu me vruchtbaarste dag gehad! Helaas geeft de CB ovu test weer negatief aan! Of ik heb geen eisprong, of hij komt nog, maar vrees het ergste.... Wie zijn testen doen dit nog meer? Want heb het idee dat ze allemaal niet werken bij me? Liefs, Kim
kimzaa, je hebt de prikpil gehad, primolut, dus is het niet raar dat je cyclus nu een beetje van slag kan zijn en wellicht gewoon een paar dagen langer is deze ronde. Gewoon door blijven testen met de CB of matcare, op een dag is je ovu test ineens wel donker! geef het nog even de tijd. liefs humm @MEX waar ben je??!! mis je hier ben benieuwd hoe het met jou gaat!!
Denk je dat echt Hummie? Ik heb zoveel krampjes rechts onderin me buik. Heb ook veel last van duizeligheid... Tepels stonden laatst rechtovereind van de pijn Heb ik nog nooit gehad... Z test negatief... Jij zegt doortesten?? Heb net van MatCare besteld, zijn wat goedkoper... Morgen just for sure ff afspraak bij de HA. Weet jij hoe hij gaat checken of ik een eisprong heb gehad Ik heb namelijk een mannelijke arts en ben bang voor inwendige echo's Liefs, Kim
kim, ik sluit me aan bij hum. Gewoon nog even doortesten. hum, mex heeft ouderavond vanavond en ze verwachtte pas laat klaar te zijn. wanneer moet je naar de vk? Laat die kleine hummel goed vathouden he! he, wie gaat er nu tapas voor ons maken op het wachtbankje? x star
kim, huisarts zal wrsch. gewoon bloed laten prikken om je hormoonwaardes te bepalen. Heb nog nooit gehoord dat een h.a. een inwendige echo doet. Mocht hij het wel doen, is echt niets aan! Meis, probeer je niet zo druk te maken. Ik heb de eerste drie maanden na het stoppen met de pil echt alle mogelijke zwangerschapssyntomen gehad. En ik heb geen rare reacties op de prikpil en een primolutkuur gehad. Je zult zien, er komt echt nog wel een positieve test. Zoals ik al zei: tot dag 28 is nog normaal en je zit nu pas op dag 14. hou vol! liefs, star
Heb je ook de prikpil gehad Star? Hoelang dan? Ik heb maar 1 shot gehad... Ben je na die primolut kuur weer "normaal" ongesteld geworden? En was je cyclus langer? Oke ik ga nu met de MatCare verder testen, CB is zo duur . Liefs, Kim
hummie........................................wauw!!!!!!!!!! GEFELICITEEEEEERD Hele dikke knuffel eertje
thanx eertje!! ja fantastisch he!! hopen dat de kleine wurm zich nu goed vasthoudt! @kimzaa, star zegt, zij heeft geen primolut enz gehad en haar cyclus is al van slag, dus dat de jouwe nu niet als anders is moet je nu niet raar vinden. Je HA zal waarschijnlijk ook zeggen dat je het nog even de tijd moet geven en door moet blijven testen en idd hooguit bloed prikken voor je hormoonwaardes. er zijn zoveel meiden hier op het forum bij wie de cyclus om wat voor reden van slag is (vaak door pilgebruik) dus idd je zit nu op dag 14 of 15? nou dat is heel normaal dat je nu na die pil nog geen ei hebt... mijn 1e cyclus na pil was 36 dagen oid... en er zijn meiden hier die 3 mnd na pilstop nog niet ongi zijn, dus no worries, gewoon even met matcare door blijven testen. en die symptomen heeft bijna iedereen na pilstop, je lichaam reageert wat heftiger. Je bent niet zwanger want je test negatief, dus dat kun je uitsluiten. succes ermee. @mex, joehoeeee meid, hoe istie met je? hoor net dat je ouderavond had vandaar!! hoe was het? @hier, ja heel onwerkelijk allemaal, we kunnen het nog niet bevatten! maar proberen ook van deze tijd te genieten. hopelijk gaan die 2 wk tot de echo een beetje snel!! pas dan gaan we echt juichen!! Star, ik denk dat ik volgende wk de VK even bel voor een intake. liefs humm
Ik weet zeker dat mijn HA dat niet zal zeggen Hij weet dat me lichaam na de gewone pil stoppen normaal reageerde, maar dit bevreemd hem zegt hij. Ik belde ook gewoon om te vragen hoe of wat, maar hij zei gelijk langskomen (heb ook ze redenen hoor). Uiteraard weet ik dat er veel meiden zien die er last van hebben en dat ik niet de enige ben Wil ook niet zo overkomen, maar met alles wat ik heb gehad haha maak ik me toch wel zorgen . Lieve meiden, ik ga zo ff langs de HA, die wil gewoon ff een controle check doen! Ik laat het weten hihi Ennehh Hummie, nogmaals gefelicteerd
Hoi meiden, Kom net bij de HA vandaan en al mijn symptomen hebben te maken met ontpillen. Ik ben niet zwanger maar had ook niet anders verwacht. Ze denkt dat ik wel een eisprong heb gehad aangezien mijn teststrepen van afgelopen dagen donkerder was als die van vandaag. Ze zegt het hoeft niet dat die teststreep even donker als de controlestreep wordt! En ze zei ook, bij sommige vrouwen werken die ovulatietesten niet en bij jou zal dit het geval zijn. Ze heeft me aangeraden als ik voor 1 juli niet uit mezelf ongesteld ben geworden om terug te komen, dan gaan we een Clomid kuur starten! Over het ontpillen! Bij het ontpillen heb je allerlei kwaaltjes die lijken op een zwangerschap. Dit verklaart nu mijn tepels die recht vooruit stonden en zeer deden, mijn misselijk- en duizeligheid, mijn krampjes rechts onderin me buik.. Ze zegt je lichaam moet van die troep af, want je hebt altijd veel hormonen binnen gekregen. Ze raadt aan om rond je vruchtbare periode dus 5 dagen ervoor en 5 dagen erna gemeenschap te hebben. Ze zegt het kan om de dag, maar elke dag kan ook (het zaad verminderd niet, want laadt zich elke dag weer opnieuw op). Ook heeft ze me verteld dat vrouwen hun EISPRONG NIET kunnen voelen, maar dat dit in je hoofd zit. Of het waar is geen idee, vraag me af wat ik dan voel? Liefs, Kim
ok meid, jij kent je lichaam het beste en ik ken je achtergrond niet. Maar zoals je het verhaal tegen ons vertelde zou normaliter een arts het in eerste instantie afwachten, omdat het zoveel voorkomt dit. succes iig, en laat het weten he als je geweest bent! @de rest, Meiden was misselijk vanochtend, joehoeeeee!! (hoe blij je daarmee kan zijn!!)
Hihi HUMMIE!! HEEL BLIJ KAN JE DAARMEE ZIJN HAHA! Nou eerlijk hoop ik dat me cyclus gewoon zelf terugkomt. Weet niet of het nu al helpt om etos zwanger worden te slikken? Je hoort veel dat dat ook je menstruatie opwekt?
ok onze berichten hebben elkaar net gekruisd zie ik!! niet om lullig over te komen oid, maar dat is dus al een beetje wat wij tegen je zeiden wat je huisarts nu verklaard: ontpillen!! ik zou even helemaal niks slikken en gewoon je ongi afwachten (hopleijk niet, wellicht is er kortgeleden toch al een wondertje gecreeerd!!) ik zou je lichaam even rust geven nou, even niks slikken en geen hormonen. Net wat je HA zegt, wacht tot 1 juli, is het er dan nog niet, kun je alsnog je ongi opwekken. succes ermee meid! liefs humm ps oja enige wat je wel moet slikken is foliumzuur! maar dat doe je waarschijnlijk al!
He Hummie, We gaan hem niet meer opwekken hoor! Ze wil gewoon starten na 1 juli als me ongsteldheid niet is gekomen En dan wachten we net zolang tot moeder natuur met me eerste menstruatie komt . Daarna zouden we met een clomid kuur starten. Ik zal even toelichten dat ik voor een bepaalde leeftijd me baarmoeder moet verwijderen (preventief). Vandaar jullie zullen wel denken wat een aansteller haha... Maar ik ga nu lekker ontpillen Kan je daar wat tegen doen, want wordt gek van die krampjes Je komt ook niet negatief over hoor, je mag tegen mij zeggen wa tje wil! Maar ik sta wel onder controle he (al 2 jr) dus moest er zoiezo heen . Enneehh Hummie... Genieten van je kleine wondertje dat in je groeit! Liefs, Kim
ja bedoel uiteraard ei opwekken!! (ipv ongi) ok, wat vervelend van je BM! dan snap ik je nog meer dat je niet al te lang kan en wil wachten! succes hoor! en genieten proberen we hier zeker! in februari heb ik een MK gehad dus is het nu nog afwachten tot de echo, pas als ik een tikkend hartje heb gezien ben ik pas gerust en kan ik echt genieten! maar ik heb er een goed gevoel ver deze x, zeker nu ik vanochtend misselijk ben geweest! maar het blijft afwachten. liefs humm
Meissie, Probeer niet al teveel daarmee te zitten. Het klinkt heel stom, maar zo min mogelijk stress hebben! En als een moeder haar gevoel goed zit, zoals bij jou deze keer, zal dat ook zeer zeker zo zijn! Wel vreselijk zeg van je miskraam. Ken dat inderdaad! Rustig aan doen he ! Liefs, Kim
kim, stress en genieten zijn twee tegenpolen. Stress hebben we helemaal niet, ik ben van nature rustig van aard en kan goed relativeren en ben nuchter en vooral dat laatste maakt dat ik wel geniet maar ook op mijn hoede blijf. als je een mk hebt gehad besef je des te meer hoe belangrijk die eerste 12 weken zijn en vooral hoe belangrijk de 1e echo is, namelijk het tikkende hartje zien. Dus we genieten zeker, maar zijn op onze hoede tot de echo!! Je zegt dat je het kent een MK, heb jij er ook 1 gehad? zoja dan begrijp je als geen ander wat ik bedoel met bovenstaand verhaal. Star: hoe is het met je mannetje, al bijgekomen van de operatie? en met jou, wachten op je ongi? zit je toch gezellig op het wachtbankje naast ons!! ik wachten op de echo, jij op ongi en mex ???? en kimzaa ook wachtend. mex: hoe staat ie ervoor? voel je al wat? voor jou ook spannend nu, bijna nod!! *maakt tapas voor de meiden, en schuift weer gezellie op wachtbankje* liefs humm
Hey meiden! Ik weet niet wat ik meemaak, wat een drukte hier!! Ik heb dan ook nog niet alles gelezen omdat mijn hoofd te vol zit met 2 dagen heel veel indrukken op het werk, maar heb 1 ding zeker niet over het hoofd gezien.... HUMMIE!!!! YYIIIIHAAAAA!!! GEFELICITEERD!! Jee meid, wat ontzettend leuk voor jullie! Ik ben blij dat jullie na de MK niet maanden bezig hoeven te zijn! Jij hebt al kunnen proeven van het zwanger zijn en dan is het zo zuur als dat misgaat.... Dan lijkt mij de wens nog veel sterker worden! En vanmorgen al misselijk! En...beviel dat? Dat is een goed teken! Je bent positief genoeg, hou dat zo, maar ik begrijp dat je pas meer rust kunt hebben als je het hartje hebt zien kloppen! Kan je nu eerder voor een echo, of rond de 8 weken? Ik heb zelf nog altijd het rode gevoel, denk het ook echt wel. De krampen zijn niet te harden en mijn borsten lijken minder gevoelig te worden. Dat is meestal al een teken. tel daarbij de stress van de afgelopen 2! dagen bij op en dat werkt in mijn ogen ook niet bevordelijk. Even kort: gisteren te horen gekregen waar ik werk, maar tegelijkertijd weet ik nog weinig, want ze weten nog niet met wie. Ik heb wat opties aangekaart, werd meegenomen en uiteindelijk akkoord bevonden, maar na 2 uur teruggedraaid!! En nu hoorde ik vandaag dat er velen zijn op die open plek willen reageren, omdat ze weten dat ze met mij komen te werken. Leuk natuurlijk, dat streelt, maar de schoolleiding heeft aangegeven dat we allemaal tips mogen geven,maar hun beslissen. Vandaag een concept van personeelsplan gehad, maar we verwachtten dat dit zeker zal gaan veranderen. kortom, ze zijn lekker op tijd dit jaar...NOT! en ik weet uiteindelijk nog helemaal niets! Pff.... zware dagen, maar nu weekend. Later reageer ik even op de anderen hoor! Nieuwe meiden...welkom. Star! Knuffel! X mex