MEX BEN JE ZWANGER MEID!!!!!!!!!!!??????????????????? joehoeeeeeeeeeeeeeeeee zit hier met tranen in mijn ogen meid!!!! ben heel blij voor je, ongelooflijk!!!!!!!!! vertel, vertel!!!!!!!!!!!!!
oja: gefeliciteerd!!!!! (heb nu al een beetje last van emo buien hahaha) o lieve mex, wat leuk!!!!!!!!!!!
HAhahahahaha Hum!! Ik was en ben ook zo blij voor jou, juist omdat jij al heb mogen proeven! Dat smaakt dan naar meer he? Weet je, ik heb geen idee of het nu nog voor NOD is, of op. Niet na, dat denk ik niet. En dan al zo duidelijk! Mijn man:"een test liegt toch niet he?" of: "naar welke streep moet ik kijken?" (hij keek naar de controlestreep en zei: jee,die is duidelijk! Hahahaha!) En vandaag zien we veel vrienden, hopelijk zien ze het niet aan mijn grijns! En echt Hum.... die borsten, zijn weer gevoelig! En ook nog wel kramp hoor, dat kan erbij horen toch? En o ja.... ik dacht puisten all over, mijn man:"ja, je had en hebt ook helemaal geen pukkeltjes!" Eh.... Pff, ik ga even wat doen, er komt niets zinnigs uit mijn handen! 1 ding: ik maak me totaal niet meer druk om volgend schooljaar en met wie ik kom te werken. Die stress is in 1 klap helemaal weg ! Dikke knuffel van mij, mex
ach lieverd wat fijn voor je allemaal!! apart dat je lichaam je idd zo voor gek kan houden he? wij hadden (euh eigenlijk alleen ik!) het niet verwacht deze ronde, ook er niet zoveel mee bezig geweest (klussen wel, maar gedachten niet ) en zo patsboem raak hahaha, mooi is dat he? mijn huid is nu (al na ei) voor het eerst ook echt van slag, hoort er allemaal bij! en die krampen komt omdat je BM begint te werken, lijkt een beetje op ongi krampen he? Heb het nu (nog) niet, vorige x wel. Mijn borsten worden ook met de dag gevoleiger en ik kan de aders al beter zien. Zo speciaal allemaal wat er nu al allemaal in je lijf veranderd! Lieve mex, geniet toch lekker vandaag, laat de boel lekker de boel (of doe alleen het noodzakelijke) ga het vieren met je mannetje!! super hoor meid, en wat ontztettend leuk dat we saampjes op gaan!! kunnen we mooi 'kwaaltjes' uitwisselen!! *KNUF* Star, hoe gaat ie??!! hopelijk kun je je gauw bij ons voegen! *KNUF* liefs humm
Lieve Hummie, Ik bedoelde het niet verkeerd hoor Ik weet alles van een miskraam, want heb er ook 1 gehad op me 18e en dat is alles behalve fijn. Heb daar nog steeds verdriet van Ik moet zeggen dat ik bang ben als ik zwanger raak dat het nogmaals verkeerd gaat. Dus ik snap jou met op je hoede zijn zeker. F update: Ik lag gisteravond om 19.00 uur op bed en kwam er vanochtend 11.00 uur uit echt schandalig en heb dit nooit! Ben gewoon bek en bekaf Heb rechts een soort van zeurderig gevoel in me buik. Een gevoel dat mijn menstruatie toch eerder gaat doorbreken. Mijn NOD is pas 26 juni, maar vrees dat het nu al gaat komen. Aan de ene kant ben ik daar wel blij mee, want mijn menstrautie is 29 mei opgewekt, dus dan zou dit me eerste echte "zelf" menstruatie zijn! Dus ook weer een eitje volgens mij. Aan de andere kant hoop ik dat mijn cyclus wel normaal blijf en dat ik dus niet zoals vele vrouwen hebben na 51 dgn weer menstrueren... Ik word gelukkig wel in de gaten gehouden! Hummie, toen jij ontdekte dat je zwanger was, had je toen van tevoren in je lichaam allemaal dingen gevoeld? Mijn temp is was gisteren 38.2 en vandaag 37.6.... Overigens heb ik nu wit slijmm... Kan ik dan nu vruchtbaar zijn?
kimzaa, ik snap dat je het niet vervelend bedoelde hoor! wat naar ook van jouw mk destijds meid! over je vruchtbaar slijm (vruchtbaar slijm is helder en "draderig"): dat is een goed teken, dan kan je je ei elk moment verwachten, lekker blijven doortesten met de ovu's!! ik temp niet maar weet wel dat je temp voor ei lager is dan na ei, dus je temp doet een beetje raar. Temp je wel s'ochtends meteen na opstaan en elke x op hetzelfde tijdstip? want dat is wel belangrijk en van invloed op je temp. die krampjes onderin waarvan je denkt dat het je naderende ongi is, kan natuurlijk ook een naderende eisprong zijn. Ik zou even door blijven testen met de ovutesten, dan weet je gauw meer! liefs humm
Hey meiden! Kimzaa...nog welkom hier ! Hopelijk snap je snel wat je lichaam allemaal met je doet! Hum heeft al veel aan je uitgelegd, ik sluit me bij haar aan! Hum, wat jij zegt, had ik ook.... wel bezig met klussen, maar verder niet teveel en dan pats-boem...raak! Ik schreef hier al eerder dat ik voldoende afleiding had,en dat heeft wel geholpen. Hum, heb jij op nod getest of ervoor? Ik weet het van mezelf niet zo heel goed, omdat voorgaande rondes varieerden van 27 tot 31 dagen met een LF van 12 tot 15 dagen. Vandaag: 28, LF12. Ik ben er trouwens wel nuchter onder, maar begrijp aan jou dat het snel kan gaan met de hormonen . Want Hum, kan het echt zo snel gaan.... ik lijk al bepaalde dingen anders te proeven At vanmiddag brood met rookkaas, ben ik dol op, heb het er nu vanaf gehaald omdat ik het niet te eten vond! En de koek bij schoonma liet ik ook staan.... Of is dat typisch een geval van 'tussen de oren' ? Mijn man is helemaal ondersteboven en kan het werkelijk niet geloven: "hoe kan dat nou?" hahahahaha...."ja, schat...HOE kan dat nou??" Niet te hard werken he Hum, het is warm! Star, hoe gaat het met jou en je man? Is ie al goed opgeknapt na de operatie? Ik hoop zo dat je snel bij ons komt! En we blijven tapas eten he? Liefs, mex
he mama mexie! haha leuk dat je man zo blij is!! de mijne kan het niet bevatten en zegt elke x, ik moet het echt op de echo zien geloof ik, want zo onwerkelijk allemaal! voor een man is het echt heel raar, wij voelen van alles maar zij niet! Leuk he om al die kleine symptomen al te voelen en te merken, kan er zo blij van worden! mijn nod was ergens vandaag (of gister) geloof ik, dus heb 2 dagen voor nod getest. had bij vandaag iig een kruisje gezet om het niet vergeten haha, de tijd ging zo snel deze x!! o meid, ben helemaal happy!! ook met jouw nieuws en uiteraard dat we nu samen zwanger zijn!! Nu star nog!!! enne, vandaag ben ik vrij dus ik ben heerlijk aan het genieten van het weer!! fijn weekend meiden! *maakt nog wat extra tapas want merkt dat mex en hum nu al voor twee eten * Liefs humm PS mex maak jij eens als de sodemieter een mooie zwangerschapsbanner!!!!
HAHAHAHAHAHA....Laat me nou niet zo lachen, dat voel ik!!! Ik kom tapas eten bij je, kunnen we even samen lekker kneuteren Fijn dat je vrij was, dat is ook weleens lekker he? Ik vind die werkweek van mij ook zalig, 3 dagen werken is eigenlijk luxe niet? *gaat op verzoek van een zwangerschapsbanner maken* X mex
Hoi Hummie, dank je wel voor je reactie. Zit dus verdorie weer met een dillema. Nee heb gisteren wat later getest (had de thermometer pas om 17.15 uur gehaald). Maar goed vanochtend wel getest en ga het morgen weer doen! Ik start natuurlijk midden in een cyclus, maar goed lekker dom! Ik heb ook vandaag de CB digitaal ovu gedaan (laatste test die ik had). Negatief Dus ik heb er maar ff een matcare achteraan gedaan en die streepjes zaten verdomd bij elkaar in de buurt. Ik kan niet uitleggen hoe blij ik was Maar heb denk toch een ei? Volgens mij waren ze zelfs 2 dezelfde kleuren, dus mannetje en ik gaan vanaf toch nog maar ff klussen. Dat kan toch nog wel? Bedoel dan heb ik pas binnen 24 tot 36 uur me eisprong? dat zou betekenen dat ik ook later ongesteld wordt of? Liefs
mex, you go girl!! goedzo met je banner!! kimzaa, ja als de streepjes allebei even donker zijn dan komt je ei idd 24 tot 48 uur maar het beste is als er al zaadjes 'op de loer ' liggen, dus klusserdeklus meid!!! zou morgen of overmorgen ook zeker nog even door blijven klussen als er tijd en plezier in zit! succes meid!! Starrie!!!! waar ben je? hoes met je mannetje? en hoe zit het bij jou, over een week je nod toch ook ergens? liefs humm
Hihi Hummie, heb ik toch nog een eitje haha. Me hubbie roept steeds, je bent al zwanger blabla... Die denkt dat alles snel gaat Maar goed, we gaan gewoon klussen Dank je wel voor je wijze advies! En alle andere meiden die zwanger zijn!! GEFELICITEERD GENIET ERVAN!! Liefs, Kim
Hey! Kimzaa... is niet zo dom hoor, midden in een cyclus. Okee, de eerste ronde is niet handig,maar daarna...ach, dat deed ik ook, omdat mijn ei vanaf dag 12 kon komen, begon ik ergens op dag 10 pas te tempen en soms ook te testen! Succes!! Je zit al op dag 17 en ik hoop dat de tijd razendsnel gaat! Hum, lekker geslapen? Ik als een blok! Wel een korte nacht, 00.30 naar bed, 07.30 moest ik wel erg nodig plassen, man wakker gemaakt en weer getest! Met ochtendurine en YYYIIIIIHAAAAAA!!! Ze waren sneller dan het licht !! ROZE! Star, waar ben je lieverd? Fijne zondag meiden!! Liefs, mex
joehoe meissies!! ja mex, ik ben gister ook vroeg afgetaaid naar bed, 22.00 uur op zaterdagavond is voor ons erg vroeg, aangezien we doordeweeks er al niet eerder inliggen dan 23.00 uur... geslapen hier ook als een blok!! heerlijk is dat he, ff zo'n nachtje bijtanken!! heb gedroomd dat ik net bevallen was haha, kraamvisite was er gelijk (ouders en zus) het was een meisje en ze lachte meteen haha... nou waar je bent met je hoofd he?! heb de afgelopen dagen de meest wilde dromen! zullen de hormonen wel zijn... Ik heb 1 test gedaan donderdag en ik laat het daar ff bij. Vorige x heb ik ook meerdere testen gedaan, maar toen was ik zo gefocust op het donkerder worden van het lijntje, dat wil ik nu niet. gewoon genieten van dit moment en over een week ofzo weer eens een testje doen. Ach, zolang je symptomen blijft voelen zit het wel goed, probeer ik maar te denken. fijne dag meiden!! liefs humm
WHAAAH! Mex, ook al zwanger!! Meis, van harte gefeliciteerd, het is je zo van harte gegund. Ik dacht vanochtend nog, het zou mooi zijn als 't bij mex ook eens raak is, want ondertussen is zo ook al zo'n tijd bezig. Zeg, ik hoop dat het besmettelijk is!!! Want ik ben zo jaloers! Ik ben helemaal vergeten tegen jullie te vertellen dat wij een weekendje weg gingen. Dus: sorry We zijn vrijdagavond naar Guus Meeuwis in 't Philipsstadion geweest. Gelukkig hebben we onze staanplaatsen kunnen ruilen voor zitplaatsen, want mijn mannetje kon nog niet lang genoeg staan. Was echt superleuk. Maar volgend jaar hopen we wel weer te kunnen staan, nog leuker. (Tenzij ik een dikke buik heb natuurlijk ) We hadden een hotelletje in Geldrop en zijn gisteren naar Maastricht gegaan. Erg leuke stad, maar op zich niet zo slim van ons om nou net naar die stad te gaan met de rolstoel.. Maar goed, heb een goede workout gehad, haha . En gisteravond lekker gegeten bij een Thais restaurant in Asten, mmm!! Zal ik voor jullie op het wachtbankje ook eens thais koken? Tapas is natuurlijk ook erg lekker, maar afwisseling is ook wel eens lekker Ow, wat zeg ik nou Jullie zitten natuurlijk niet meer op het wachtbankje, haha Nou ja, je moet toch eten he? @ hier gaat 't verder wel goed. Mannetje is nog wel aan 't herstellen van operatie, maar slikt al geen pijnstillers meer. Ikzelf voel me ook goed. Borsten doen minder pijn.. geen idee wat dat betekent. Haar wil nog steeds niet echt mex . En verder wacht ik gewoon lekker ongi af. Je kan 't je misschien niet voorstellen, maar ik ben gewoon al gelukkig met een gewone cyclus. Onze tijd komt echt nog wel! Ben wel benieuwd wanneer de ongi komt. Ik heb zelf het idee maandagavond of dinsdagochtend m'n ei gehad te hebben, dus op cd 18/19. Mijn laatste lf was 18 dagen (ergens in oktober ofzo) Dus heb met mezelf afgesproken tot vrijdag over een week te wachten. Ik had vrijdag geloof ik een heel klein beetje roze afscheiding. Je gaat dan stiekum toch wel denken: zou dit van een innesteling kunnen zijn? Maar probeer dit weer snel te vergeten Lieverds, genieten jullie een beetje? Ik zou ook keigelukkig zijn als ik 's ochtends misselijk wakker werd hum, is een goed teken Kim, goh, vervelende dat je nu al weet dat je bm er uit moet. Kan me voorstellen dat dat toch extra druk op alles legt. Fijn dat je huisarts zo met je meedenkt. Hoop dat hij je ook wat heeft kunnen geruststellen. liefs vanuit het regenachtige zuiden (bleh) star
hello! Star, wat heb jij een leuk weekend!! Gaaf zeg, volgens mij is dat echt beregezellig, een concert van Guus Meeuwis! En wat een mazzel dat jullie die kaarten konden omruilen! Ik hoop voor je dat je ei is geweest! En dat de rest zijn werk doet! Ik heb ook roze afscheiding gehad he? En dat was ik nog niet eerder tegengekomen. regen??? Jee...hier schijnt de zon volop! Hum, waar het hoofd vol van is! Hihihi! En echt, dat als een blok slapen kan zo lekker zijn! Jullie liggen er door de week best laat in, komt dat door je werk? Alhoewel...laat.... het is aardig aan de tijd. Wij gaan meestal tussen 22u-22.30 omdat mijn man om 6u al op moet. Hahaha, trouwens, mijn man doet 'raar': "niets meer op de trap laten liggen, straks val je!" of "voel je je al anders?" (x10 op een dag...) Op dat laatste: niet echt, had gisteren last van borsten, vandaag niet echt, meer van trekkerig gevoel in buik. Ik denk dat ik verder ook niet zal testen, heb er nu in totaal 3 (gisteren 1, vanmorgen 2 tegelijk) en die zijn zo duidelijk, dat ik mij net als jou Hum, niet wil gaan richten op "is ie donkerder?" Ik ga eens proberen een foto hier te plaatsen. Het heeft even geduurd om ze op de pc te krijgen, de camera had kuren! Lang leve mijn man ! Liefs, mex