Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoi meiden,

Nou mijn temp is vandaag gedaalt naar 36.9 (denk dus dat ik een eisprong heb gehad) aangezien me buik gisteren zeer deed :x???

Heb gisteren ook geklust (heeft dit nog wel nut) bedoel kan ik nog zwanger worden na een eisprong :(???

Verder nu geen last meer van me buik, maar moet ik nu dus nog klussen? Overigens was mijn ovu test niet zo donker als de controle streep (maar dat is ie blijkbaar nooit bij me) hoor van meerdere meiden dat ie niet even donker moet worden.

Zie mijn grafiek (de andere heb ik verwijderd i.v.m. onjuist tijdstip).

http://www.fertilityfriend.com/home/282197

Ik hoor graag of mijn geklus van gisteren nog wel zin had??

@ Hummie, hoe is het met je? Al last van ochtendmisselijkheid haha..

@ Star, dank je voor al je hulp :)!

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Kim... omdat je 2 dagen ervoor 'waterig slijm' hebt genoteerd, denk ik dat je ei of geweest is, of eraan komt.
    Je temp is 36.9, dat kan een dip zijn, nu goed op hetzelfde tijdstip blijven tempen en dan ga je binnenkort merken wanneer ie echt geweest is.
    Klus van gisteren is goed hoor! Fertility Friend zegt ook: doorgaan met klussen tot je zeker weet dat ei geweest is: geen vr.baar slijm, 3 dagen tempstijging.

Star, ik begrijp goed wat je bedoelt, natuurlijk is dat moeilijk!
    Weet je, toen ik las dat Hum zwanger is, was ik door het dolle,maar dacht ook :"jee, hoe doet ze dat??" ;)
    Snap je? Ik niet, zij wel!
    Ik denk dat het niet meer dan logisch is dat je dit denkt. Dat mag hoor, daar is niets mis mee!

Ik heb via deze site iemand leren kennen met wie ik persoonlijk mail, zij wil ook zo graag,maar is nog niet gelukt.
    Ik merkte aan mezelf dat ik terughoudend was in het melden van mijn nieuws, want ik weet als geen ander dat het pijnlijk kan zijn!

Hum...ik slaap hartstikke slecht! tenminste... ik val goed in slaap en dan word ik rond 4,5u wakker en dan lig ik maar te draaien!
    Terwijl ik wel merk dat ik wat moe ben.
    Maar.... ik doe sinds zaterdag eigenlijk geen moer, werk woensdag weer, rommel alleen wat in huis of buiten, dus ja, op een gegeven moment ben ik wel uitgeslapen he?

Ik merk aan mezelf dat ik nog voorzichtig blij ben, mede omdat ik ook nog weinig merk. Mijn (.)(.) doen eigenlijk geen pijn, heel soms voel ik ze even, heb geen wisselende stemmingen, af en toe eens een trekkerig gevoel, en soms misselijk. Maar soms ook helemaal niets! Vooral 's avonds merk ik niets.
    Ik zei gisteren tegen mijn man dat ik sinds we bezig zijn toch wel probeerde te letten op signaaltjes van 'wel' of 'niet', maar er geen touw aan vast kon knopen. En nu is het een duidelijke 'wel' en nog kan ik er geen touw aan vastknopen,want hee...ik ben zwanger! Dus behoor ik toch zo moe te zijn? Dan hoor ik toch kotsmisselijk te zijn? Dan hoor ik toch enorme pijnlijke borsten te hebben? Dat staat toch overal?! Echt zo van "ik snap er niets van!"

hahaha Hum, wilde dromen :D! Ben benieuwd waar ze over gaan hoor!! Kan je man het al bevatten? Voor hun is het toch wat lastiger he? Vrouwen kunnen het merken, mannen zien alleen de test!
    Goed trouwens dat je eerder een echo krijgt, niet meer dan logisch ook! Kom je onder behandeling van een VK of van een gyn?
    Werk ze, hopelijk vliegt de tijd!

Ik ga eten, heb honger!

Liefs, mex

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoe is het mogelijk!!! weer een heel verhaal getikt, ben ik in de tussentijd er gewoon uitgegooid en op het moment van bericht plaatsen, U BENT NIET INGELOGD :x:x:x oehhhhhhhhh met die hormonen erbij kan ik dat nu niet hebben hoor!!

nou ff in het kort dan:

mex, ben bij vk nu gewoon onder controle, door de mk toen bij gyn terechtgekomen, en nu 1e echo weer bij gyn. ;) mannetje kan het nog niete bevatten haha, waarschijnlijk pas met de echo :D en dat je nog weinig voelt is heel normaal. sommigen voelen de 1e weken helemaal niets. kijk maar eens bij topic 1e symptomen bij zwanger! ;) bij ong 6 wk kun je last krijgen van misselijkheid en dat kan met 12 wk ook weer over zijn, dat verschilt per persoon.

kim, nu is je temp weer lager? wat mex al zegt, kan een tempdip zijn. doe je ook ovu testen? door te blijven tempen op hetzlfde tijdstip krijg je hopelijk gauw meer inzicht. vergeet niet te klussen :D (bij tijd en zin is om de dag perfect). succes!

meiden, even nog over dat zij wel, ik niet-gevoel, ik snap het hoor, zeker voor meiden als star, die toch best wat tegenslagen heeft! maar blijf altijd positief denken meid! ik ben nu ook 9 mnd verder met een MK ertussen (en geloof me die was me veel liever bespaard gebleven) en gelukkig weer zwanger!! :) maar ik heb in de tussentijd ook veel zwangeren om me heen gehad en er zijn beebjes geboren, maar heb toch altijd dat positieve gevoel over me gehad van, onze tijd komt ook om een wondertje in ons armen te mogen sluiten!! ik denk dat je dat altijd voor ogen moet houden, altijd proberen dat positieve gevoel houden ipv 'doemdenken'. Het is belangrijk dat je lekker in je lijf zit en positief denk helpt daarbij. zelfs tijdens en na de MK kwamen er mensen ons vrolijk vertellen dat ze zwanger waren en dacht ik: ok het mocht nu niet zo zijn, maar het komt goed op een dag, ook bij ons! ;)

Fijne dag meiden!

liefs humm

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hum, ik geef je helemaal gelijk! Positief denken en goed in je vel zitten! Okee, dat laatste was bij mij tot voor 2 weken geleden zo goed als onmogelijk door die verrotte virale infectie, maar volgens mij heeft de homeopaat die verbannen :D.
    Maar.... ik zat vandaag wel even in de categorie doemdenken... Ik merkte dat ik zoveel onrust had, me zo onzeker voelde en maar op van alles lette, dat ik net, samen met mijn man die thuis is, besloot om nog een test te doen.
    Zijn woorden:"ik vind dat spannend, maar denk dat het voor jou gevoel echt beter is!"
    Dus heb ik zonder te twijfelen een test gepakt, er een paar druppels uitgeperst, pipetje gepakt, hup, 4 druppels erin en wachten maar. Het zat er net in toen ik zei dat ik de tijd erbij wilde ;), en toen man wegliep zei ik erachteraan: "laat maar! Daar is ie al!"
    Pfff..... Duidelijker dan 48uur geleden(hahahaha, sorry, maar ik word een beetje kriebelig van mezelf....hahahah) en sneller dan het licht!

Ik leg het mezelf ook op, maar meiden, willen jullie dat ook even doen: ik mag en wil niet voortdurend googlen en twijfelen, dus ik leg mezelf een google- en twijfelverbod op en ga op het mooie roze positieve bankje zitten :D!

X mex (die weer wat tot rust is gekomen!)

O ja, mijn moeder belde net, de eerste 4 minuten wist ik niets te zeggen, en merkte dat mijn onderlip trilde, ZO graag wilde ik het vertellen!

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    *breekt héél even op de discussie in om Mexicang van harte te feliciteren met haar zwangerschap*

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    mex, moelijk is dat he om moeders of zussen of beste vriendinnen nu tegen te komen he??!! mijn moeder is op vakantie en wou nog even gezellig langskomen voor die tijd, heb het gauw afgeblazen en gezegd dat we na die tijd maar even gezellig moeten afspreken want ik kan echt niet liegen (en zij weet vd MK en dat we ermee bezig zijn) ik wil nu echt wachten tot we een goede echo hebben gehad! maar ik kan het wel vd daken schreeuwen, heel vervelend dat dat nu nog niet kan!! 8)

meid je moet doen waar je je goed bij voelt maar je bent zwanger, ik zou niet meer testen hoor, daar wordt je alleen maar gek van!! :( mijn vk zei de vorige x, een lijntje hoeft niet perse donkerder te worden, als hij vaag is en blijft maakt dat niks uit, dan ben je gewoon zwanger. het is niet zo hoe donkerder, hoe zwangerder! zelfs de dag voor mijn MK de vorige had ik een knalpositieve test en de volgende dag is het toch misgegaan. Ik zeg dit alleen om je duidelijk te maken dat je jezelf op deze manier heel onzeker maakt. Vertrouw op je lichaam! de kans dat het misgaat is echt heel klein! :) Je hebt hartstikke mooie positieve testen joh!! ;)

Starrie!! gaat het thais nog door morgen?! ik verheug me er nu al op!!! :D

liefs humm

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Meiden,

Goedenavond!

Heb net een ovu test gedaan en er was nog maar 1 streepje! Blijkbaar had ik gisteren echt me ei!

Dus maar goed dat we nog geklust hebben, wel apart dat hij zo laat komt. Word ik dan ook later ongesteld?

Heb het gevoel dat ik niet zwanger ben deze ronde, maar kom op genoeg rondes te gaan hihi!!!

3 augustus lekker een weekie vakantie!!! Precies in de vruchtbare periode en nee heb er geen rekening mee gehouden!!!

Ooo meiden, wat zal dat moeilijk zijn je mond te moeten houden tegen je dierbaren :D Wel een wonder hoor dat er zo een kleintje in je groeit :D

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    #1548 Desmo, 16 jun 2009
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
    Hallo meiden, ik lees hier af en toe mee en heb nu zelf ineens een dringende vraag.

Vandaag is mijn NOD, best spannend want tot nu toe nog geen duivel te bekennen. Omdat ik al zo lang bezig ben kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb ik net een OVU-test gedaan. Ik begreep altijd dat je die ook als verkapte zwangerschapstest kan gebruiken.
    Nu zie ik dus een streep :$ Niet vet, maar wel duidelijk een streep.

Is dit normaal bij ovu-testen, zie je daar altijd wel iets van een streepje op? Of ga ik een slapeloze nacht tegemoet? :(
    Oh ja, het is een test van Mat-Care.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is normaal dat je 2 strepen ziet :) Heb het zelf ook, alleen als de teststreep lichter is, is hij negatief.

Een ovu test is geldig als zwangerschapstest als de beide teststrepen knallen qua kleur, dus ook echt positief zijn!

Koop morgen anders ff een kv z tets :) van 4.95 :) Die zijn vrij gevoelig :)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

BEDOEL HEEL LICHT 2e SSTREEPJE, amper leesbaar dussssss hihi

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ok, bedankt voor je snelle reactie :)

De tweede streep is helaas een stuk lichter, dus zal mijn gevoel waarschijnlijk waar zijn en komen de duivels alsnog.
    Zwangerschapstest heb ik in huis maar die bewaar ik nog heel even (lees: een dag :D )

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kan ook zijn dat je lichaam nog geen HCG aanmaakt :) Zou nog even 3 dagen wachten :p Dan moet het wat duidelijker zijn en idd anders morgen ochtend let op met ochtendurine testen!

Succes en laat je het weten?

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Des!!! Wat leuk jou hier te treffen :D!
    Gezellig ;)
    Maar je vraag.... heb je een foto van je ovutest?
    Kan ik het even zien.
    Ik ben het namelijk niet helemaal eens met Kimzaa, omdat mijn ervaring met ovutesten is, dat ze niet altijd een tweede streep geven.

Als je lichaam LH aanmaakt, kleurt de teststreep steeds iets donkerder. op het moment dat de test 2 duidelijke strepen heeft, dus de teststreep om en nabij dezelfde kleur als de controlestreep, dan piekt je LH en komt je ei eraan.
    Na je ei, neemt je LH af en zal ook de teststreep afnemen. Bij mij zelfs tot wit.
    Afgelopen zaterdag echter, was deze weer bijna hetzelfde als de controlestreep. Zie album.

Ovutesten kunnen niet alleen het LH meten, maar ook HCG, dit heeft te maken met de moleculen van beide hormonen.
    Een HCGtest kan echter NOOIT LH meten.

Vandaar dat ik even benieuwd ben naar je test, je kan eventueel ook even in mijn album kijken!

Even hier een grote blunder van mijn kant melden:
    heb vrijdag nieuwe, dure fiets gekocht. Kan ik er toch niet aan wennen!!!! Ik word helemaal gek op dat ding, blijf 'm instellen.
    Met als gevolg...janken!!!
    Man zegt dat ik morgen winkel moet bellen, probleem uitleggen en vragen of ze deze week mijn oude fiets nog even willen achterhouden. Als ze die nog hebben...:(
    Handig he?

Des, ik ben benieuwd!!
    Liefs, mex

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hey Mex :D
    Tsja dat ben ik weer he, heb die test gelijk weggedonderd :)
    En goed onderin de prullenbak zodat vriendje hem niet zou vinden hahaha. Ga hem er dus niet meer uitvissen nu.

Ga zo naar bed en heel hard voor mezelf duimen dat het vannacht rustig blijft. En als dat zo is, morgen een echte test.

Laat het wel weten, goed of slecht ;)

Enne, handige actie met die fiets! Inderdaad gewoon bellen en vragen of je desnoods iets anders mag proberen. Let je wel op dat er een kinderzitje op kan :)

Knuf

15. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he meissies,

hoe gaat 't hier?

Hum, ben op 't moment ook wel positief hoor. Zit goed in me vel en net op kraamvisite geweest en gewoon lekker met die kleine hummel kunnen kroelen, zonder steekjes te voelen. Kon zelfs adrem reageren op de vraag wanneer er bij ons een kleintje kwam :)

Mijn man heeft vanavond thaise nasi gemaakt. Er is nog een beetje over en ik heb ook nog wat loempia's. Iemand zin?

Mex, wat fijn dat je even een paar dagen vrij bent geweest, kun je het nieuws nog een beetje verwerken EN bijkomen van die spannende week vorige week.
    Kan me voorstellen dat je wat onzeker wordt als je niet zo veel kwaaltjes hebt, maar wat hum zegt, dat kan echt nog komen. Of niet... en bij jij een van die lucky girls die fluitend door de zwangerschap gaat!

Kim, hoop voor je dat ei geweest is!

Desmo, spannende dag morgen!

liefs, star

16. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    heey meiden ik breek even in...
    had een tijdje niet meer op de site gekeken en dacht net laat ik dat eens even doen en wat zie ik :$ 2 zwangere hihihi echt tof...
    dus bij deze mex en hummie gefeliciteerd en ga er zeker van genieten meiden!!:):)
    en hum is aardig snel gegaan toch|??
    en mex zie dat jou tijd ook vanzelf komt alleen kon ik me voorstellen dat je je allemaal dingen ging afvragen zou ik ook gedaan hebben hoor...

even een verhaaltje over mij..
    wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad en we krijgen weer een meisje hihihihihi en gelukkig was alles goed en zat alles er op en dr aan!!
    leuk he...
    ik hoop dat jullie dat ook mogen en kunnen zeggen over 15 weken!!
    en afgelopen vrijdag ben ik getrouwd!!
    ik ben nog steeds af en toe misselijk en dames als jullie daarvan nog steeds niks merken bij mij begon het ook pas met 10 weken ongeveer!!
    en bij de eerste was ik totaal niet misselijk en nu wel
    en allebij een meisje
    dus van die zwangerschapssymptonen kun je niks op aan want we dachten echt dat we een jongen zouden krijgen hihihi
    maar met dit nieuws zijn we ook super blij hoor!!

zo weer een update van mij ga ik nu douche en slapen!!
    is al weer een veelste lang verhaal hihihi

maar meiden geniet er maar goed van
    en voor de andere dames ook jullie tijd komt eraan!!

groetjes michelle:D

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Mies! Wat leuk dat je even langskomt :D!
    GEFELICITEERD MET JE HUWELIJK!! Ik wist nog wel dat je in Juni zou trouwen, de 12e dus!
    En super dat alles goed gaat met je!

Ik ben benieuwd naar Des!

*bhurk*.... ik werd vanmorgen misselijk wakker, zit nu met lange tanden te ontbijten en ga over een half uurtje naar mijn werk,heb het zweet op mijn rug staan,heb het warm en heb knalrode wangen!

Wel goed geslapen vannacht!

Fijne dag vandaag!

Liefs,mex

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

Nou helaas, vanmorgen test gedaan want nog geen duivels. Helaas ook geen streepje :(

Vriendje zei nog dat het nog niks wil zeggen maar ik ken mijn lichaam zo langzamerhand wel.
    Dus maandverband om gedaan en de anti-kramppillen in mijn tas. Ik ben er wel helemaal klaar voor ...

Heb mijn banner maar even weggehaald.

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    mogge meiden!!

@desmo, oehhhhh, spannend, ben wel heel benieuwd meid!! want ik heb na mijn ei (vlak voor nod wel te verstaan) nooit een 2e lijntje gehad hoor bij matcare, misschien heeeeeeeel bijna niet zichtbaar, maar zoals jij het beschrijft is het 2e lijntje goed zichtbaar dus dat kan idd dat je ovu test toch hcg heeft gesignaleerd meid! en toen ik vorige x zwanger was heb ik ook ooit eens een ovu test gedaan, na nod, en toen was er duidelijk een 2e lijntje hoor! :):):)

@mex, hahah muts met je fiets!!! :D he ben je misselijk meid?! goed teken!! hopelijk wordt het niet al te erg...

@mies, ooooh wat leuk voor je een meisje!!!! zusje voor michelle!! kun je het al goed zien, heb je een mooi buikie? fijn weer even van je te horen meid!! Gefeliciteerd met je huwelijk nog! mooie dag gehad? :)

@star, goed dat je positief bent! ik prepareer me vast op het bankje vor het thais!! :D

Hier alles ok! :)

liefs humm

20. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    desmo, onze berichten hebben elkaar net gekruist!!

aaaah meis, wat vervelend!! :( had goede hoop voor je....

Toch nog maar even afwachten!

liefs humm

Deel Deze Pagina