Wel streepjes maar wanneer komt nu mijn ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luckymama, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Desmo, ahhh jammer meissei! Maar misschien maakt je lichaam nog niet genoeg HCG hormoon aan he ;) Ben benieuwd... Als je over een paar dagen nog geen NOD hebt, test je dan weer opnieuw???

@ Hummie, mijn ovu test geeft altijd een tweede lijntje aan? Ik heb ook Matcare??? Hoe voel je je vandaag :p Al last van ochtend misselijkheid :)

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    hoi meis, er is op een ovu test altijd wel een heel vaag 2e lijntje te zien omdat je altijd iets lh hormoon bij je draagt, maar voor je nod is deze vaak bijna niet zichtbaar, iig geen duidelijke zoals desmo beschrijft! ;) vandaar dat ik erg nieuwsgierig was!! ik had alleen een duidelijk 2e lijn op mijn ovu toen ik zwanger was (dat was na nod)

hier alles ok, niet misselijk. Hoe gaat het met jou, hoe was je temp?

liefs

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Hummie, ja gaat wel buikkrampjes had ik vanochtend. Nu nergens last meer van, en op het moment dat ik het typ voel ik links weer een steekje. Temp was vanochtend 37 graden :) Weet niet of dit positief is?

Nu is het wel zo dat mijn 2e streep ook al 2 weken goed duidelijk zichtbaar is, vandaar me antwoord naar Dees ;).

Wanneer ga je voor een echo??? Wel fijn dat je nu nergens last van hebt :p Maar wcht maar haha wat niet is kan nog komen :p

Liefs

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    kim, duim voor je dat het raak is meid! :)

Ik heb net de bevestiging gekregen vd gyn en heb 29 juni een afspraak voor de 1e echo, kijken naar hartactie!! kijk er uiteraard erg naar uit! ik hoop dat die 1.5 week voorbij vliegen!

mex, hoe gaat het met de misselijkheid, nog steeds?

star, ik ben helemaal klaar voor het thaise eten, mmmmm!!! :D

liefs humm

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Zo, ik heb heerlijk gewerkt vandaag, even wat afleiding! Kon ik wel gebruiken ;)

Des....*%$#^!!!! Godsamme zeg, dit was niet de afspraak!
    Weet je wanneer je ei was? En welke test heb je gedaan? (welk merk?) Potver, ik hoop voor je dat het anders is, maar ik weet ook, jij kent je lijf het beste en daarom van mijn kant dan ook geen aanmoedigende woorden als "geen bloe.... enz"

Vanmorgen had ik het niet lekker,werd na een goede nacht op tijd wakker en lag toch te draaien.... eruit, douchen,haren, eten. Met tegenzin en zweten! Niet normaal, heet had ik het.
    Op mijn werk een prima dag, af en toe dat ik even niet lekker werd,maar verder prima.
    Grappig om te merken, iedereen maakt zich druk om einde schooljaar en volgend jaar. Ik tot voor kort ook, maar nu dus helemaal niet meer.
    Vandaag op een rustig plekje de vk gebeld, daar kan ik 6 juli heen voor een intake en 3 augustus heb ik de echo.
    Hum, wanneer heb jij ook alweer je intake?
    En heb je goed geslapen vannacht? Vertel eens? Wat heb je gedroomd vannacht ;)?? Spannend? Vreemd?

Ik onthoud altijd erg goed dromen, nu dus helemaal niet.

Tja...die fiets! Wat een stunt niet? Ik vind dit echt erg, maar ja, het kan gebeuren. Ik ben vanmiddag teruggeweest, ze hebben geprobeerd 'm anders in te stellen en morgen ga ik terug om met degene die 'm verkocht heeft te praten.
    Degene die ik net sprak heeft mijn oude fiets weggezet, deze is nog niet verkocht en hij houdt die fiets achter tot wij eruit zijn wat we ermee gaan doen.
    tenslotte is het niet de bedoeling dat ik pijn krijg van een fiets!

Kimzaa, temp was 37'C? hoeveelste dag na ei? Als je temp 3 dagen na ei hoog blijft,is je ei geweest.
    En dan is het, afhankelijk van je LF(fase na ei), afwachten wat er gebeurd! Dit duurt toch echt meestal een dag of 14, voor die tijd zegt temp niets over wel of niet gelukt.

Fijne dag nog!

Liefs, mex

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dank je wel Hummie, maar geloof er niks van dat het raak is.... Ik heb van die dingen die lijken op menstruatieachtige pijn, maar volgens vele meiden hoort dit erbij :)! Ach we zien het wel en anders, nieuwe ronde nieuwe kansen :D

Wat fijn zeg dat je de 29e terecht kan :) Ben heel benieuwd :) Dan ben je 7 weken toch?

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Mex, hahah onthoud jij dromen :p Zal nu wel door al die gierende hormonen komen dat je ze niet onthoud :p

Het is nu de 2e dag na me eisprong :) Ben benieuwd en inderdaad we zien het wel :).

Vindt het allang leuk dat er meiden van hier zwanger zijn :)

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    hmm... we plaatsen alledrie zo goed als gelijk, heb dus over jou bericht heen gelezen Hum...

29e de echo! Dat is al lekker snel :D! Wordt dit dan een inwendige echo?

Star, ik ben onderweg hoor, ik ben namelijk vergeten eten te halen net, komt dus mooi uit!

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Kim...tja... ik kan dromen best goed onthouden ja... ;)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mag ik hier even een vieze vraag stellen *schaam schaam*??

11. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    he lieffies,

hum en mex, 29 juni en 6 juli al naar de vk! Dat schiet al aardig op. Ben erg benieuwd! Goed teken die misselijkheid :)

des, balen dat de test negatief gaf zeg...

kim.. wij zitten in 't zelfde schuitje, niets te doen als wachten. 8)

mex en hum, en alle anderen: ik ga zo lekker thais koken. Groene curry mmm! Schuiven jullie straks aan?

liefs, star

12. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    mex, droom je dan ook altijd zo raar? Ik onthoud alleen de rare dromen :D

13. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    wat is een vieze vraag?

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hahahaah...nee hoor Star, ik droom niet altijd raar, maar ik kan ze soms gewoon onthouden. Zelfs soms zo erg dat ik 's avonds in bed nog steeds weet hoe of wat. Niet altijd hoor, soms!

Kim, kom maar op met je vieze vraag ;)

15. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoe gaat 't nu met je opvliegers mex?
    heb je ze ook 's nachts, of alleen overdag?
    grappig, ik heb sinds m'n ei het 's ochtends steeds bloedheet :)
    bij mij is dat dus een teken dat ei geweest is

16. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    kim,

ik weet niet of je nog komt met je vieze vraag, maar ga even wat doen... zal kijken of ik je straks kan antwoorden.
    doeg!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kim heb sinds vandaag allemaal dikkig witte slijm vanuit der vagina *schaam me echt dit te zeggen hoor*.

Maar het lijkt wel zo dik als zalf.... Wat is dat ???

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Kim, het lijkt misschien even 'vies',maar als je dit weer hebt, probeer dan eens om het te pakken en te kijken hoe de structuur is: waterig? als rauw eiwit en dus uitrekbaar? Doorzichtig? Helder? Creme-ig, stug?
    Mijn eerste gedachte was 'vruchtbaar slijm', dat is helder, eiwitachtig en rekbaar. Soms waterig.
    Jij omschrijft het als zalf, dus niet helder?
    Hou je temp goed in de gaten en misschien een idee om nu dit er is, even door te gaan met de ovutesten?
    Lukt het trouwens om iedere dag op hetzelfde tijdstip te tempen en te testen??

Hier heel opvallend: wij hebben een kat, en zij wil echt helemaal niets meer van mij weten. Komt amper bij me in de buurt en toen ze dat gisteren wel deed, deed ze niks anders dan aan mij ruiken, snuffelen en zoeken!
    Apart he?

X mex

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    zo he, was weer aan het werk en zie dat jullie tussendoor weer van alles geschreven hebben!! :) leuk is dat van ons topic, soms is het heel rustig en dan gaan we weer als een tierelier haha :D

Mex, ja krijg inwendige echo omdat het in een vroeg stadium is. ;) tenminste vorige x wel... Goh meis, zo had je gister nog nergens last van en vandaag heb je alles tegelijk, opvliegers, misselijk! dat beloofd nog wat... :p lekker zwanger dus!! ik heb de 29e juni echo en 6 juli intake bij VK, jij ook 6 juli las ik geloof ik he? nou toevallig hoor! :)

star, ik zit alvast aan je thais, heeeeeeerlijk meid, pak zo nog een bord!! :) hoe gaat ie met hubbie, kan hij alweer zelf lopen? succes op wachtbankje, ik blijf lekker bij je zitten hoor! ;)

kim, kan wat oud taai slijm zijn nog van eisprong wat er nu uitkomt. voor die tijd had je geen vruchtbaar (lees:helder, draderig) slijm he? ik had je idd ook al eerder gevraag of je nog ovu testen had gedaan, doe je die nog? dan kun je zien dat het lijntje vager wordt of bjna weg is! ;)

hier alles ok.

liefs humm

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoi dames,

Ik was onderweg naar huis :p Dus kon het niet lezen.

nee het is totaal niet slijmerig of uitrekbaar... Het is net als dokter vogel zalf....

Ik heb de 15e wel veel wittig uitrekbaar slijm gehad hoor (dat werd een vieze draad) had dat alleen verkeerd ingevuld in ff.. Heb daar nooit zoveel last van (tenminste niet op gelet) maar inderdaad toen wel...

Hmmmm ik heb rechts weer steekjes.... Links weer steekjes....

Spannend spannend :D

En ja temp me temp elke ochtend om dezelfde tijd :D Weet je wat ik me net bedenk? Ik meng me gewoon in jullie groep, terwijl jullie hier al lang posten :| sorry was me niet eens opgevallen toen:)

Liefs xx

PS ben ff eten en ovu testen zitten nog 2 streepjes waarvan 1 niet heel duidelijk meer :(
    Welke ovu teste gebruikten jullie?

Deel Deze Pagina