he lieffies, even een kort berichtje van mij. Ik kon gisteren niet op de site komen.? Vooral jammer voor des, want wij hadden nog wel wat lekkere pannenkoeken over! hum en mex, het lijkt me ook zo moeilijk om het voor je te houden! Ik denk niet dat dat mij gaat lukken. Zeker omdat er nu al zoveel mensen van onze situatie afweten. Gelukkig krijgen we de laatste tijd wel wat rust. Vooral mijn schoonouders willen zo graag opa en oma worden. Ik heb wel gezegd dat we ze op de hoogte houden, maar ik vind het niet nodig om ze precies te vertellen wanneer ik ongesteld word etc. Kijk, als wij straks met icsi gaan beginnen, dan weet iedereen toch wel wanneer de tp is en wanneer je dus kan testen of het is aangeslagen. Maar tot die tijd willen we graag nog een beetje privacy! Des, wat een rotspanning he, steeds overtijd zonder een positest. Je hoort ook wel eens dat vrouwen pas na 2 weken positief testen. Ik hoop zo voor je dat dat bij jou ook het geval is! Duim hard voor je! Kim, ik sluit me bij hum en mex aan: probeer een beetje ontspannen af te wachten. Je houdt netjes je temp bij en we zullen wel zien. Als ik het goed begrijp kunnen we op de zelfde dag testen liefs, star
Hey meiden! Er was gisteren een grote storing op de site Dus kon er pas laat weer op komen ! @ Star, als het goed is kunnen we gelijk testen ja Ik snap geen drol van me cyclus nooit gesnapt ook Dus ben benieuwd. Zou me niet verbazen dat ik veel later ongesteld wordt hoor En inderdaad doe het ook rustig aan. Gisteren met hubbie afgesproken dat we gewoon lekker om de dag klussen ! Des te meer kans tot aan me menstruatie... Dan mis je geen dagen Ik voel me wel opeens weer verliefd... Kennen jullie dat? Doordat je zo graag een kindje wil, ben je weer zo bezig met elkaar ! Heerlijk. Sinds vandaag nergens last van.. Ja me (.)(.) nog steeds Maar ff geen buikpijn meer !!! Temp was vanochtend 37.1 Hummie en Mex, hoe voelen jullie je??? @ Hummie, zit net te lezen dat je af en toe geen misselijkheid voelt en ik snap die gevoelens heel goed hoor! Maar het zal vast wel goed komen ! Daar ben ik van overtuigd Je hebt bijna je echo toch? Moet je trouwens gelijk de VK bellen als je zwanger bent of eerst de HA en Gyn?? Liefs xx Kim
Hoi meiden, even een updeetje. Hoewel er weinig te melden valt eigenlijk. Nog steeds hetzelfde, geen bloed en witte test vanmorgen Ben net bij de HA geweest en heb nu een verwijsbrief voor de gyn. Eng en spannend maar het moet nu wel gaan gebeuren. Toen ik thuis kwam een enorme jankbui gehad op de schouder van mijn buurvrouw. Ze weet van onze wens en begon spontaan mee te janken! Heerlijk zo'n begripvol mens waar je even je hart kan luchten. Nou maar hopen dat ik snel terecht kan ik het ziekenhuis. Dat stomme wachten ben ik spuugzat :x
hoi lieve meiden!! @mex, beetje geslapen vannacht of weer liggen woelen? ben je nog misselijk? Hier kwam manlief vannacht thuis na een zakelijk feestje, tuurlijk een biertje gedronken en die kwam ngal luidruchtig naast me liggen en begon heerlijk te snurken! :x mijn wekker ging weer vroeg dus klotenacht gehad! 8) ik voel ook steekjes en borsten met vlagen hoor, niet de hele dag door. @desmo, goed dat je naar de gyn mag! stap in de goede richting!! en wat kan zo'n huilbui dan opluchten he meid!!?? ik blijf voor je duimen hoor! @star, tuurlijk wil je privacy houden! het gaat niemand wat aan hoe jouw cyclus verloopt. Ik weet hoe frustrerend het is hoor! na mijn MK weet mijn schoonmoeder ook zo'n bettje precies hoe het loopt. En afgelopen week was ze hier en zei ze, zo meid, alweer een maand voorbij he?! ik heb niks gezegd, hoe moeilijk ook! ik wil wachten tot we de echo gehad hebben en als die goed is dan schreeuwen we het vd daken tegen directe familie hoor!! @kim, ja het geeft weer even een nieuwe, andere dimensie aan je liefdesleven. De periode van een kindje maken vind ik ook zo bijzonder!! het verzegeld je liefde voor elkaar als er zo'n wondertje in de maak is, of geprobeerd wordt te maken! Alhoewel het na een paar maanden proberen de grootste lol en charme er wel af zijn, want hoe vaker de teleurstelling ve ongi, hoe meer de drang wordt voor het raak schieten! Hier alles ok! Denk dat ik gewoon iemand ben met weinig symptomen tot nu toe... Voel alleen de boobies en af en toe steekjes, zeuren onderin. We krijgen gewoon een makkelijk kind, dat is het!! Lekker aan het werk, nu even tusendoor met hondje naar bos! liefs humm
Hey meiden! Jemig...wat een dag!! Des, voor jou ook zo te lezen . Potverdomme zeg, ik snap dat je dat wachten meer dan zat bent! Maar o wat goed dat je naar de h.a bent geweest en dat je naar de gyn kan! Spannend trouwens! Toch hoop ik dat het niet nodig is! heb je al gebeld voor een afspraak? Star, logisch dat je wat privacy wilt, nog even en dan willen ze gaan toekijken,hihihi Zie je het al voor je?? Soms kunnen mensen in je omgeving er bijna net zoveel of meer mee bezig zijn dan degene die het werk moeten verrichten he? Kim, je krijgt je cyclus snel genoeg door, echt! En inderdaad, door de tijd die je voor elkaar moet maken, wordt de band met elkaar hechter! Mijn man zat hier van de week met tranen in zijn ogen op de bank, zo blij is hij ! En er viel een stuk spanning van hem af. En ineens googled ie zich helemaal suf!! Hum, fijn dat je je zo goed voelt! Hahhahaa, leuke gedachtengang: we krijgen gewoon een makkelijk kind ! Goed gevonden! Jij dus ook een onrustige,korte nacht achter de rug... Ik ook...Weer!! Ik ging al later naar bed, omdat ik er soms om 22u al in lig,maar er pas om 7u uit hoef. Dat is 9u in bed en voor mij eigenlijk te lang. Dus later. Nou, ik weet niet hoeveel later ik er dan in moet, want ik was om 03u klaarwakker! En maar draaien, en maar woelen en weer even wegdutten en hup, weer wakker, draaien enz enz. Vanmorgen redelijk goed wakker, maar vandaag merkte ik het wel, ik was aan het begin van de dag nog wel te genieten,maar vanmiddag.... Vandaag pas later op de dag wat misselijk, af en toe zware of gevoelige (.)(.), af en toe steekjes onderin, verder prima te doen. vanmorgen werd ik wel even overvallen door enorme onzekerheid, puur omdat de ochtend anders liep. Slaat nergens op,maar toch. En o ja.... ik heb 3x!! ineens een huilbui gehad op mijn werk! Niet eens zo heel hevig of lang,maar het was er wel! Straks niet koken, we laten lekker eten komen en dan vroeg in de auto, een verjaardag waar we mijn moeder ook zien,dus ben benieuwd of ze iets ziet en of ik de tranen binnen kan houden Fijne avond en tot morgen! Liefs, mex
Volgens mij heb ik wel positief nieuws Ik liep maar te mekkeren dat de ovu testen het niet deden Nu heb ik voor de gein eens getest en wat denk je Nog maar 1 streepje en 1 heeellll licht streepje... Denk dat ik me ei heb gemist.... Maar als ik zwanger zou zijn zou de ovu test positief testen en dit is niet zo Kan ook zijn dat het nog moet innestelen Maar ik zeg! Not pregnant! Laat me maar ongesteld worden, op naar de volgende ronde! Heb overigens de Persona besteld Ideaal is die. Kijk maar eens op http://www.persona.nl Met hubbie nu afgesproken om de dag te gaan klusen (na me menstruatie ) Dus wanneer kom je menstruatie :x
morgen meiden!! @mex, en hoe was de verjaardag? voor je kunnen houden? Meid, als ik jou zo hoor KUN je niet zwangerder zijn haha, stop maar met je onzekerheid want, misselijk, huilen, borsten, steekjes, meid jij bent op en top zwanger hoor!! Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? @star, hoe gaat ie meid? @kimzaa, ok, fijn wat meer duidelijkheid!! , nu de ovu test lichter is kun je niet meer doen dan afwachten en idd blijven klussen bij tijd en plezier. Hopen dat het raak was meid! @desmo, nog hetzelfde? Meid, hoop dat het uitblijven van je ongi een goed teken is, hopleijk zwanger meid!! Hier alles ok. Fijn hoor, maar ik voel me weer net zo goed als de vorige x, een beetje te goed dus weer, en daar komen de onzekerheden en angsten weer he?!. Voel wel wat symptomen, maar weinig.... Probeer echt het positieve gevoel te laten overheersen, we zijn zo blij DAT we weer zwanger zijn!! maar blij zijn wordt echt de hele dag afgewisseld met vlagen van onzekerheid.. Ben echt blij als we de echo gehad hebben, dan hebben we wat meer zekerheid. Nog ruim een week, ach die vliegt vast zo voorbij, afgelopen week ging ook snel! Ik ga gewoon het hele weekend non-stop tapas voor jullie maken en komende week heeeeeeel veel afleiding zoeken, dan komt het helemaal goed!! *stort zich op het aanrecht en gaat een hele lading tapas maken voor vanmiddag!!* fijn weekend! liefs humm
Goedemorgen meiden! hum, kom maar op met die tapas hoor! En je mag het brengen of ik kom het halen, of allebei, dan heb je afleiding! Ik heb nog wel een stapel was wat opgevouwen en gestreken moet worden, de vloer mag gedweild worden en ik wil nog de stad, dus ik heb genoeg voor je te doen en dan gezellig mee de stad in! Ik hoop dat de week omvliegt en je volgende week van je onzekerheid af bent! Dat verdien je! Ik vind het niet zo gek hoor dat je onzekerheid en angst hebt! Bij jou is dat dubbelop, ook ik merk dat dit bij mij soms toeslaat, want ja...eerst maar eens die echo! Gisteren goed voor me kunnen houden, alleen even een moment gehad waarop mijn man en ik wisten waar we het over hadden en mijn moeder ineens vroeg:"wat ben jij aan het lachen?" Toen we er kwamen zat het huis al vol, we waren later dan we wilden, we hadden een lekke band!! Mijn zwager heeft naar mijn gevoel wel veel naar mij zitten staren, ik betrapte hem een x waarop hij schrok,maar waarvoor hij staart, ja, geen idee. vanmiddag weer een verjaardag,zijn ze ook allemaal weer. Gisteren is mijn schoonzus bevallen van de tweede, wederom een jongetje. Daar gaan we straks ook even naartoe, ze wilden graag dat we gisteren meteen kwamen,maar dat ging echt niet met die lekke band en nog op verjaardag. We gaan zo dus even bij die kleine kijken. Ik heb vannacht redelijk geslapen, maar nog altijd onrustig. Ik voel me verder prima, af en toe onzeker, vandaag geen last van een misselijk gevoel,wel wat trekkerig in de buik. Mijn man komt weer thuis, ik ga even naar hem toe ! Liefs, mex
He lieverds! Hoe gaat het met Hum en Mex, zie wel dat er in ieder geval wat rustiger geslapen is Mijn temp is gedaalt, nu nog 36.9 en was 37.1. Dus vrees dat er een naderende ongi aankomt, alleen zit pas op dag 23 dat is toch snel? Een normale vrouw heeft toch een cyclus van 28 dagen? Nu scheelt het dat ik niet normaal ben haha Een meisje van het forum heeft hier gependeld voor em en ik zou in augustus in verwachting raken van een meisje. Ook 2 mediums die ik niks vertelde over zwanger worden, want ging puur voor me overleden moeder vertelden me dat ik in augustus zwanger zal raken van een meisje! Pin me er niet op vast, maar wel grappig 3 mensen En mijn voorgevoel zegt ook dat ik zwanger zal raken van een meisje! We gaan gewoon heerlijk klussen ! Ik heb wel de Persona gehaald, ik denk ik even wat beter voor mij cyclus om het een en ander in te schatten. Geen klachten meer, borsten nog een beetje gevoelig. Wel hier en daar krampjse en steekjes, maar ach dat zal de naderende ongi wel zijn! Gaan jullie nog wat leuks doen? @ Desmo, hoe is het met jou meis? Inmiddels al wat meer bekend? Liefs, Kim
Lieve meiden, Vannacht zijn de duivels doorgebroken. Balen natuurlijk maar toch ben ik opgelucht. Had ze liever niet gehad, maar nu is er wel duidelijkheid. Ga proberen wat afstand te nemen van alles. Straks (13 juli) gaan we naar de gyn en dan zien we wel verder. Allemaal dikke knuf en ik wens jullie het allermooiste.
@desmo, verdorieeeeeeeeeeee!!!! meid, wat jammer.... had nog steeds hoop voor je. Idd nu wel duidelijkheid nu! hoelang zijn jullie nou bezig voor een kindje? Ik had begrepen dat je al wat ouder bent en daarom richting Gyn gaat? (corrigeer me als ik het niet goed heb hoor!?) Hoop dat die jullie gauw kan helpen om een wondertje te creeeren meid!! Voor dit weekend: neem lekker een glas wijn, carpacio eten en een heerlijk biefstukje!! dat deed ik altijd op de dagen dat ik ongi werd om het een beetje goed te maken. @mex, goed van je meid dat je het voor je hebt gehouden!! moeilijk is dat he? Wat lief dat je man zo blij is met tranen en al, ach gos!! Mijn mannetje legt s á vonds zijn hand op mijn buik (bij navel haha, veel te hoog, maar ach) en zegt dan, lekker slapen kleine frum van me. dan kan ik zo smelten he?! @kim, hoe zit het wachtbankje? succes met wachten. *Stort zich op het huishouden van mex, is klaar en vraagt: is er nog tijd om de stad in te gaan mex? of valllen we aan op de tapas * fijn wekkend meissies!! liefs humm
Het wachtbankje zit niet zo lekker Hummie Ik heb liever dat er of een ongi aankomt of een positieve test, dan weet je waar je aan toe bent... Vreemde is dat ik opeens nergens last meer van heb Pffff dat julie er niet gek van werden van dat wachten enzo Waar wonen jullie eigenlijk??? Ben net met me hubbie uit eten geweest, was wel even lekker hoor! Vanmiddag een mega schoonmaak virus gehad hier... Was aan het boenen en schrobben geslagen... Dit heb ik dus meestal ook als ik ongesteld wordt haha Dan moet alles schoon zijn @ Desmo, jeetje balen zeg ik had inderdaad ook nog goede hoop voor je! Wellicht verstandig om een beetje afstand te nemen en dan zie je wel verder. In ieder geval heel veel succes bij de gyn! Komt hier overigens net een mega prop aan wit slijm naar beneden gelopen... het is dus niet uittrekbaar, maar wel klevering en nat... wat dat nu weer is?? (sorry voor me vieze taal) heb dit nooit met de pil eghad en vindt het behoorlijk vies.. Jakkie! Liefs, Kim
Hey meiden! Ik reageer ffies snel, want ga zo met de doggies naar het bos. Even lekker voor die beestjes een stukje wandelen Maar mijn temperatuur was vanochtend weer 37.2??? Ik snap er niks meer van Heb nu ook helemaal geen klachten meer. Me borsten deden heel veel pijn, maar nu niet meer, mits ik aan me tepel ga voelen.. Nou ja, we zien het wel Fijne dag ladies Liefs, Kim
he meiden, hoe is het hier? Pff, ik ben er even 2 dagen niet en er is alweer zo veel geschreven! Ik zie dat ik de tapas weer gemist heb even proberen op iedereen te reageren hoor: hum, ik kan me heel goed voorstellen dat het zo na je mk een stuk spannender is! Gelukkig komt de echo al dichterbij! Ik wist eigenlijk niet dat ze zo vroeg in de zwangerschap ook een inwendige echo doen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, je krijgt echt een stuk duidelijker beeld. mex, heb je vanacht beter geslapen? Ben benieuwd of het je lukt vandaag ook je mond te houden! Je klinkt wel op en top zwanger he! des, balen dat de duivels zijn doorgebroken zeg! Maar wel fijn om duidelijkheid te hebben, of niet? Ben heel benieuwd wat de gyn voor je kan betekenen! kim, nou fijn om te weten dat je wel een ei hebt gehad he! Nu maar afwachten. Valt tegen he! Hier gaat alles verder heel goed. Druk weekend, maar wel allemaal leuke dingen. We hebben gisteren een bruiloft gehad, vrijdag een bbq, vandaag 2 verjaardagen! Voordeel is dat de tijd echt vliegt! Heb sinds vrijdag wel wat last van buikkrampen, en hoofdpijn. Kan teken zijn van naderende ongi. 't vervelende is dat ik gewoon niet precies weet wanneer m'n nod is. We zullen zien fijne dag nog, kus, star
Hey Star, Ik hoop niet dat er een naderende ongi aankomt voor je... Ditzelfde heb ik dus ook he En gisteren was mijn temp voor de 2e keer gedaalt naar 36.9 (eerste keer was op 15 juni tijdens me eisprong) 2e was gisteren. Vandaag is hij weer 37.2 Ik snap echt niks meer van me lichaam! Dus als iemand weet hoe of wat.... Ik hoor het wel Ben nu echt weg met de doggies! 282197 Ovulation Charts Liefs, Kim
Hey meiden! Kim, ik heb zelf ook temp bijgehouden op FF, maar ik kom niet echt wijs uit jou curve... op welke dat zou jij, volgens de ovutest een eisprong hebben gehad? Op deze curve is die naar mijn mening nog niet te zien. Al kan dat ook komen doordat je halverwege bent begonnen met noteren en tempen. Star,ik ga voor je duimen hoor, heel hard! Hum, heb je genoeg afleiding? Vandaag vaderdag, we gaan zo naar schoonouders. In 3 dagen tijd zoveel familie zien, echt heel veel! En maar grijnzen en onderonsjes hebben! Mijn man en ik dan he? Ik slaap nog steeds slecht, erg onrustig. En als ik naar de wc ga en opsta, moet ik bijna mijn borsten vasthouden,die zijn vooral 's avonds en 's nachts gespannen en gevoelig. Ik mag nu dus al wennen aan gebroken en korte nachten ik heb vandaag een moeie dag, veel steekjes, honger en licht misselijkachtig gevoel. Doe dus ook niet veel, heb er ook geen fut voor. Meiden, fijne dag! Liefs, mex
Volgens ff de 15e maar volgens mezelf op de 12e. Ik heb net ook de hele middag op bed gelegen. Ik heb de pijn alsof er een menstruatie gaande is, maar ik heb totaal geen bloedverlies niet eens bruin... Voel me er in ieder geval beroerd door.
Ik heb vandaag een 'zwaar' dagje... buik trekt al de hele dag, van opstaan tot nu. ik zit nu even met een lauwe granenzak op mijn buik, de steekjes zijn vandaag even niet leuk meer. Maar ik zie het zo: er wordt hard gewerkt in mijn baarmoeder en mijn lijf ! Hum, hoe is ie? X mex
goh, hebben we allemaal buikpijn! Ik ging net naar de toilet en toen was er bij het afvegen een heeel klein, dun sliertje rood Denk dus dat ongi wel gaat doorzetten. Nee, dat zeg ik verkeerd, dat hoop ik. Ben de buikpijn nu zo langzamerhand wel beu! Ondanks dat de kans op een natuurlijke zwangerschap heel klein is, ga je toch hopen he! Zelfs mijn, altijd nuchtere, man heb ik betrapt op stiekum hopen op een zwangerschap. Het kan natuurlijk nog, dus ik blijf nog even hopen, maar verwacht er niets meer van! Wel positief: als ik morgen ongesteld word, dan is dat precies 2 weken na m'n eisprong, het word nog wel eens wat met mij kim, als ik naar je kaartje kijk en hoor dat je gisteren een witte test had, dan denk ik dat je gisteren je ei hebt gehad, mits je temp nu 3 dagen zo rond de 37.2 blijft (of hoger). liefs, star
Hey Mex, Jeetje hee dat is niet fijn zulke buikpijn, maar goed jullie kleine wondertje is hard bezig En Star me eisprong is allang geweest, ik zou de 26e ongesteld moeten worden... Het lijkt ook of ik het ben hoor, heb alle pijn alleen ehm.... Er komt geen bloed... Zou toch raar zijn als ik nu me ei kreeg terwijl ik de 26e me NOD heb? En ehm. Dan is het ook zo dat ik dan veel later ongesteld ga worden als dit nu me ei was? Overigens heb ik dit witte slijm vorige week ook gehad en toen kon ik er een draad mee trekken en nu niet.. Het is gewoon nat en ploeft er zo ff uit... Liefs, Kim