@ mex, naar welke musical ben je geweest? @ hum ja voel me redelijk af en toe zit t een beetje tegen mn strot te drukken ts nog net geen misselijkheid.
Ahw star wat jammer... Laten we nog van het goede uitgaan he ! En miss ben jij volgende maand wel aan de beurt laten we hopen... Ehm wat is de langste cyclus Liefs
Ik hoop 't ook kim! maar vrees dat we echt pas met de icsi in september een goede kans maken. Mijn langste cyclus was 97 dagen, toen hebben ze m'n menstruatie opgewekt met medicijnen. (niet aan te raden trouwens) Mijn kortste eigen cyclus was 34 dagen. Nu met clomid dan waarschijnlijk 33 dagen (zet nog niet echt door), is zelfs aan de lange kant. Maar ja, heb in ieder geval weer een cyclus. Dat is echt al heel wat waard! hoe is 't met jou vandaag?
Ik ben inderdaad naar de musical geweest! Setti, het is de eindmusical van school . Het duurt maximaal 45 minuten, maar dat is meer dan lang, want de kinderen zijn verstandelijk beperkt. En Hum... ik heb inderdaad even flink moeten slikken. Nog een paar uurtjes Hum, dan mag je weer naast je man op de bank kruipen! Star....verd*&^%$%^ hum, heb jij ook al dat je soms het gevoel hebt dat je je broek los wilt doen? X mex
oh, weet je wat ik me net bedacht? we hebben donderdag informatieavond voor de icsi. ben erg benieuwd! ze hebben gezegd van te voren vragen op te schrijven, maar alle info die ik heb meegekregen was zo duidelijk, heb gewoon niet echt vragen Zie alleen wel op tegen het spuiten.. maar goed weer een stapje verder dus
Ooowww, dat is spannend!! Donderdag al! Kan je nagaan, je bedenkt het ineens, dat de tijd dan toch best snel is gegaan!!
tijd is zo ongemerkt best snel gegaan ja! eerst leek eind juni nog echt eeuwen te duren en nu is het gewoon al zover. volgende week kunnen we als het goed is bellen voor de uitslag van de dna-test en dan kunnen we een afspraak maken voor het intakegesprek. echt fijn! maar hoop stiekum nog wel dat het allemaal nergens voor nodig is en dat het een van de komende rondes raak is
langste= ei op 15e+ lf van 14 dagen (dat is gemiddeld, en het meest gebruikelijk) dan kom je op NOD rond 29 juni, dus ga daar maar vanuit. Kan natuurlijk iets langer of korter zijn! liefs
haha ja vooral s avonds is buikje wat opgezetter (darmen nu nog uiteraard) maar dan doe ik lekker de knoop los of een joggingbroek aan, wil het niet laten knellen voor de kleine wurm!! ach gos,, dus het was emotioneel de musical meid? kan me voorstellen hoor als je afscheid moete nemen van zo'n leuke groep kinders!
star, ok dus as donderdag je gesprek, weer een stap in de goede richting!! ik ga heel hard voor jullie duimen dat het voor die tijd raak is meid!!!! wanneer gaan ze weer kijken naar de kwaliteit vd zaadcellen van je hubbie? voor jou nu gewoon even een dikke *KNUF*. Meiden ik ga bankhangen, ben best moe! tot morgen, welterusten! liefs humm
hum, bedankt voor de knuf, dat doet me goed de zaadkwaliteit kunnen we eind augustus of begin september weer na laten kijken. zaad doet er 3 maanden over om te ontwikkelen. dus alles wat nu gemaakt wordt, is pas in september 'ready to go' zal ik maar zeggen bankhangze, tot morgen, x
@star suc-6 morgen ik heb vandaag cursus en mijn moeder is jarig en morgen en vrijdag avond moet ik weg dus kan ff niet echt op zp.
Morning ladies!!! Star, jouw man heeft gewoon turbozaad wat al veel eerder ready to go is en we gaan heel hard duimen dat ze deze maand al de weg vinden richting jouw ei!!! Mex, hoe gaat ie?? nog gedroomd over beebjes, afscheid nemen, tranen, musicals?! hier nou ook een wakkere woelnacht gehad... komt omdat ik s'nachts en s'ochtends vaker moet plassen en als hubbie dan ook nog een beetje snurkt ben ik zo wakker. ik zie het allemaal maar gunstig in, zijn toch weer symptomen en voel de boobies goed, en daar heb ik dat wakker liggen nu graag voor over! setti, nou tot later! doe rustig aan! kim, hoe gaat ie meis? Hier alles ok, voel me goed! we gaan er gewoon vanuit dat alles deze x goed gaat!! was vanochtend zelfs een beetje 'weeig' toen ik voor de koelkast stond, joehoeeee! nog een paar daagjes en dan echo, dan zullen we het zien, duimen jullie voor me meiden op volle kracht?? dat kunnen we nu goed gebruiken! liefs humm
@ Hummie, natuurlijk duim ik voor je, ik doe niet anders! Maar mijn gevoel zit goed en die van jullie ook! Jullie gaan een prachtig wondertje op de wereld zetten Heerlijk dat wakker liggen van een mannetje dat snurkt hihi Maar inderdaad je hebt het ervoor over he Hier gaat alles wel. Vannacht weer buikpijn gehad . Temperatuur vanochtend mega gedaalt naar 36.7 (eigenlijk 36.67, maar je moet het afronden toch?) Denk dus dat er een NOD aan zit te komen? Zou wel prachtig zijn als dat morgen is CD 28? Ik schreeuw een gat in de lucht als het doorzet, ja sorry hoor, maar die pijn is niet te harden Weten jullie of je eigenlijk kan menstrueren zonder menstruatie? Ik heb namelijk al 2 dgn het gevoel alsof ik ongesteld ben, maar er komt geen bloed... Nou en misschien komt het nu wel inderdaad! Komt je menstruatie na een temp verlaging gelijk of kan het ook een dag later worden of een paar @ Setti, have fun meid! We spreken je snel weer Liefs, Kim
thanx kim!! je menstrueert pas als je 2 dagen helder rood bloed verliest, dan kun je het een menstruatie noemen. het kan heel goed dat het dan vandaag of morgen eraan komt meid! zou idd mooi zijn 28 dagen! kan ook zijn dat het nog een paar dagen duurt, gezien je ei de 15 pas was! fijne dag! liefs humm
ha meiden, nou hier is geen twijfel meer mogelijk hoor, de :x zijn doorgebroken en goed ook! Gelukkig maar, nu weet ik tenminste waarom ik buikpijn heb. dus vandaag weer cd 1. Nieuwe ronde clomid, hoop dat ik er nu minder buikpijn van heb. Ben 't echt wel zat: buikpijn van de clomid, buikpijn rond ei, buikpijn 5 dagen voor ongesteldheid en dan ook nog tijdens de menstruatie, pff! Maar goed, 't is voor een goed doel en als ik dan aan de operatie van mijn man denk, zal dan denk ik dat hij wel meer pijn heeft gehad. hoe gaat 't hier verder? setti, veel plezier en tot gauw weer. hum, ik duim zo hard als ik kan voor je Nog maar een paar daagjes en dan heb je de echo gehad! Weet je al hoe je 't aan je fam. gaat vertellen? mex, hoe is 't bij jou vandaag? Hopelijk beter geslapen? kim, ik heb ook echt dagen buikpijn gehad voor m'n ongi kwam (ben ik trouwens niet gewend van mezelf), maar uiteindelijk is 't toch gekomen. Succes iig! x star
Hey meiden! Weertje vandaag he? het was in ieder geval lekker warm op het werk en dat terwijl ik maar tot 14.30u werk op woensdag. Vandaag een onrustige dag, veel denkwerk, veel praten en overleggen en thuis liet me dat niet echt los. Tijdens het koken ging er van alles mis en toen was ik er zo klaar mee, dat ik vreselijk gestressed werd! Om vervolgens niet echt lekker bij te komen en mij maar om 1 ding druk te maken: Is zo'n stress-dag wel gezond voor ons? Kan er door zo'n stress-dag wat fout gaan? heb ik nu iets slechts gedaan? Niet leuk dus vandaag!! X mex
Goedemorgen lieverds!! Star, verdorie dus nu echt doorgebroken!! :x Je moet maar denken: steeds een stap dichterbij je zwangerschap meid... Ik ga heel hard voor je duimen deze ronde!! Thanx voor het duimen! Kim, hoe istie meid? nog buikpijn? Mexie, ach welnee!! dat kan geen kwaad hoor! Iedereen heeft wel eens een drukke, stress dag tussendoor en dan zou het bij al die mensen fout gaan? Nee, het is een feit dat als een vruchtje zich verder goed deelt, en zich gezond ontwikkelt en je slikt foliumzuur en leeft en eet gezond dan is de kans op een MK echt nihil! Een MK gebeurt omdat het vruchtje niet goed is, en dat komt toch vroeg of laat wel los, soms wordt het bevorderd door een kleine actie vd moeder, maar dan was het later ook wel gebeurd is mij verteld! dus meid, no worries!! zo'n daje met wat meer spanning kan echt geen kwaad! Ik zit hier vanad dag 1 al met wat spanning dus dat zou niet goed zijn!! nu gaat het wel weer... ik ben wat meer relaxt en laat het allemaal maar over me heen komen tot maandag! Hier, alles nog ok, alleen heb ik vannacht klote geslapen en heel naar gedroomd ik droomde dat ik de echo kreeg en dat een jonge vrouwelijk aio (arts in opl) dit deed. ze zei: ik zie niks alleen een vruchtzak, u mag weer gaan! :x ik was helemaal perplex en schreeuwde dat ze goed moest kijken, dat dat niet kon! maar ik moest een maand! later maar weer terugkomen mits er plek was! gelukkig was het maar een nare droom, maar ik werd heel naar wakker! Ben ik er de fagleopen dagen weer eens wat relaxter mee bezig, droom ik weer zo naar!! verdorie!! Nou meiden, kan die duimen nog steeds goed gebruiken, dus blijf aub doorduimen, doe ik ook voor jullie hoor! ga aan het werk! fijne dag meiden! liefs humm