hier gaat t goed hoor, leuk dat t naar je zin was bij de vk, en ja moe zijn we allemaal, dus rust lekker uit en doe gewoon alles lekker op zn dooie gemakje. we zien je wel weer verschijnen. op naar de 17e
Hey meiden! hum, leuk dat je ook bij de vk was en dat het goed is gegaan! Leuk he? Zo'n heel informatiepakket ! Ik kreeg gisteren ook een knuffeltje mee, zo schattig! Met daaraan allemaal kaartjes om in te leveren bij winkels voor korting en acties! Jammer dat ze nog niet heeft gevoeld! Mijn vk wilde dat wel doen, je weet maar nooit en ja hoor, de bm was goed te voelen. Ik denk het zelf ook te kunnen voelen, en ik merk het ook met zitten! Leuk ! Hum, dat je hier minder komt snap ik wel, ik merk ook aan mezelf dat ik niet teveel achter de pc wil,vanwege de vermoeidheid. Af en toe lees ik wel,maar geen fut om te reageren. Kom je de dagen goed door? Slaap je een beetje? Setti, ik heb ook nog eens gedroomd dat we een tweeling krijgen! Niet dat dit iets zegt, maar ja, ik droomde de weken voor de positieve test ook meerdere keren dat ik zwanger ben! Hoe het ook zij..... 1, 2, jongen, meisje.... het is meer dan welkom ! Ik ga eten! ....alweer..... Liefs,mex
ik ben (overdag) niet echt moe hoor! maar werk best veel (eigen zaak) dinsdag en woensdag ook de avonden tot 22.00 uur en dan begrijp je wel dat de puf er s'avonds uit is... Uitrusten komt er dus niet echt van overdag, maar dat haal ik s'nachts wel weer in want dan slaap ik als een blok haha!! Mex, ja dat knuffeltje heb ik ook gehad, schetig he!! Ik voel me voor de rest prima! alleen dus dat na het werken het lichtje echt uitgaat hier haha Ik voel mijn BM geloof ik nog niet.. ook nog niet echt geprobeerd! ga ik eens doen vanavond! liefs humm
he meiden! hoe gaat ie met iedereen? Ik ben me afgelopen nacht kapot geschrokken; ging weereens naar de wc snachts om te plassen en toen had ik ineens wat bruinrode afscheiding bij afvegen zo begon mijn MK toen ook, ja dat was dus janken geblazen heb vanochtend de gyn gebeld en ik mocht gelukkig meteen komen voor een echo. het hele scenario vd vorige x ging alweer door mijn hoofd... Tijdens de echo bleek alles gelukkig goed te zijn met de kleine hummie pffffff hartje klopte mooi en hum was al gegroeid naar bijna 1,5 cm helemaal top dus, wat een opluchtig, moest spontaan weer huilen daar!! bruinige afscheiding betekent vaak oud bloed, dus kan nog van innestelen zijn wat eruit komt of een onschuldig bloedinkje, anders kon ze niet echt verklaren, BM zag er verder goed uit! Veel hebben we niet kunnen zien omdat ik even snel tussendoor kwam, maar een kloppend hartje was meer dan genoeg!! Onze volgende echo is daarom iets opgeschoven naar 20 juli, kunnen we weer wat meer zien! liefs een opgeluchte hummie!!
oh lieve hum, wat was dat schrikken vanacht zeg! pff, kan me voorstellen dat je echt heel bang was dat het weer mis zou gaan! wat fijn dat je gelijk terecht kon bij de gyn en dat alles gewoon nog goed gaat! wat zal dat een opluchting geweest zijn zeg! ben blij dat het loos alarm was, ik gun het je zo dat het nu allemaal goed blijft gaan! Een dikke knuffel voor jou! liefs, star
! Jee Hummie.... Dat is vreselijk schrikken....!! Ik ben blij dat er zo snel gehandeld en gekeken kon worden en dat alles goed is!! Dikke knuffel van mij! Meiden, even wat anders.... n.a.v het berichtje(pb) van star, ben ik me meer gaan beseffen dat ik eigenlijk niet op dit topic thuis hoor. Het gaat tenslotte om een heel ander onderwerp. Daarbij merk ik ook dat ik soms teveel lees op fora, wat mij alleen maar onrustig maakt. Ik denk dus, ondanks dat ik twijfel of ik dat kan , wat meer afstand zal gaan nemen op dit forum/topic. Pb-en, geen probleem, dat is altijd leuk, om te weten hoe het met elkaar gaat! Liefs, Mex
Was hier even om het hoekje aan het kijken; wat spannend dames! En wat leuk, al die zwangere dames! Arka, zat even naar je temp kaartje te kijken, die loopt mooi op hè. Hier gister pos. ovu test, lief thuis gekomen van varen (eindelijk geluk en tegelijk met ei thuis) en flink ons best gedaan. Meteen nieuwe ovu testen besteld, als het goed is komen ze vandaag met de post, dus vanmiddag bij thuiskomst er nog maar ééntje tegenaan gooien. Ben benieuwd! Alleen vroeg ik me af of het voor de kwaliteit van de zwemmers wel goed is dat je iedere dag gaat vrijen? Natuurlijk wil ik er vanavond weer voor gaan, en de komende dagen? Maar hoelang duurt het voordat er nieuwe zwemmers zijn aangemaakt, of blijven er altijd nog wel een paar achter? (Stome vraag misschien, maar ik vroeg het me af..)
Oohh wat fijn voor je dat je t hartje al hebt zien kloppen en wat een opluchting is dat dan he? meid wat ben ik blij voor je dat de kleine er nog zit. kus
@hummie: effe schrikken zeg, gelukkig alles goed en gelukkig mocht je direct langs! @jilly: vanmorgen is mijn temp wel ietsje gezakt van 36.8 naar 36.7. Weet niet of dat onmiddellijk iets hoeft te betekenen Ik geloof niet dat bij elke dag klussen de kwaliteit daalt. Sommige onderzoeken zeggen zelfs dat het net goed is. Dus gogogo
ja idd was alles ok gelukkig pfffff dan slaat je de schrik wel weer om 't lijf hoor!! vandaag lijkt alles beter te gaan, geen bloed meer gespot gelukkig! ben weer 'lekker' misselijk/weeig in de buik, helemaal goed dus!!! heb alleen koppijn nu, hele drukke week gehad met slapeloze nachten (mannetje verkouden, snurkt heel erg) dus duik nu even mijn nest in om ff bij te tanken!! hoe is het met jullie meiden? @jilly, om de dag klussen is het beste en na posi ovu test gingen wij elke dag klussen hoor, we wouden geen kans missen haha gelukkig de laatste x met resultaat! het blijft een kwestie van heeeeeel veel geluk hebben om op het juiste moment raak te schieten! succes meid! liefs humm ps de echo van gister staat in mijn album, een 'snelle' dus er valt niet veel te onderscheiden op het plaatje maar we zijn weer reuze trots op onze humm!!
Jeetje Hummie, wat is dat schrikken geweest zeg! Maar met de kleine Hummie is alles oke gelukkig !!! Hier hangt de vlag nog halfstok Maar ben gisteravond pas gestopt met de pillen (primolut), vorige maand werd ik na 3 dagen ongesteld. - Wat als ik dus in de avond rond 8 uur ongesteld wordt? Is dit dan CD1? Ten eerste kan ik die eerste CD niet mee temperaturen? En ik moet het wel even weten i.v.m mijn Clomid kuur. Want moet die gaan slikken vanaf CD3. Verder heb ik even een sms gestuurd naar de lijn waar iemand van deze site een sms heen stuurde. Ik stelde de vraag, wanneer raak ik zwanger? Ik kreeg een heel apart antwoord namelijk: Heb je een kind? Je hebt een sterrenkind hij of zij is dus spiritueel heel ver. Wil je zwanger worden? Proficiat de sterren staan heel gungstig voor je! Het sterrenkind is ons kleine wondertje die het helaas niet gered heeft en inderdaad ik wil zwanger worden. Erg apart dat ze wist van me miskraam, maar fijn om te weten dat die kleine boven aanwezig is! Verder is het wel toevallig, ga me er niet teveel aan vast pinnen, maar ik ben ook naar een tweetal mediums geweest. Puur met een foto van mijn moeder, zonder ook maar iets over me vragen te vertellen kwamen er al boodschappen van boven door. - Ik moest me kledingkast eens gaan opruimen - Ik moest gezonder eten - Meer fruit - En ik raakte in Augustus zwanger en zou in September positief testen. Wellicht kon het ook Juli dit jaar zijn. Dit waren berichten afkomstig van me moeder. Beide mediums wisten niks over dat ik zwanger wilde worden Ging er puur voor Mams heen, maar Mams gaf dus aan dat ze mij een sterrenkind zou sturen rond die periode. Zo apart en dan nu die sms... Het zou volgens deze persoon binnen nu en 3 maanden raak moeten zijn. Dat is toch geen toeval dat ze dat zeggen? Wij hebben een nieuw bed... 2 maanden oud, maar hij kraakt als een tierelier. Als je, je al omdraait hoor je KRRRRAAAAAAKKKKK!!! Dus ehm. Nu kwam Steph met een 2 persoons Airobed aan Hij zegt je broertje hoeft niet alles te horen, dan kan ik niet seksen.... DAn zit ik bij de gedachten dat hij meeluisterd. Dus snap dat wel. Maar alleen al dat HIJ ERAAN DENKT EEN LUCHTBED TE KOPEN!!!! Dat zegt toch genoeg over ze motivatie voor een klein wondertje???? Geweldig.. Zo ik hou maar op met me verhaal typen De pagina staat vol!! PS sorry dat ik zo weinig on ben, maar ben afgelopen dagen erg druk geweest op het werk....!!
hoi dames, ik geraak er even niet meer aan uit. Vandaag een beetje bruinslijmverlies (sorry voor de details!!!). Ik krijg dat altijd drie dagen voor mijn ongi uitbreken. Zou dat willen zeggen dat mijn ei toch maandag is geweest? Maar dan kloppen de ovutesten helemaal niet.... Heb ook buikpijn, is het PMS pijn of iets anders, ik weet het niet... We hebben gisteren wel geklust. Och jee deze maand brengt mijn lichaam me echt enorm in verwarring! Sorry voor mijn geklaag hoor! Liefs Arka
als je kijkt naar mijn ovutesten, tja dan is dat wellicht meer plausibel.... Maar toch eerder een ongigevoel... jullie zijn zo lief!!
MEIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK BEN ONGESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Normaal zou ik niet blij zijn, maar godzijdank wat ben ik blij!!!! Men o men dit heeft ff geduurd, eindelijk met die pillen een menstruatie!! Het rare alleen is dat ik geen buikpijn heb Al me buikpijn is ineens weg. En bloed wel hevig hoor Yessssss zometeen met Clomid starten en hopen op een eisprong
Dank je wel Setti Me ongi is inmiddels heel goed aanwezig. Ik ben happy haha. Hoe is het met de andere meiden Liefs