ik ben vorige maand gestopt met de pil. op 8 augustus was mijn eerste periode dag. heb daarna op 17 en 21ste sex gehad. ik voel me al een paar dagen 'gevoelig' in mijn onderbuik, en aangezien ik het niet vertrouwde heb ik een test gedaan van de kruidvat. hij was de eerste 5 min alleen streep van controle te zien, maar snel daarna kwam toch de teststreep ook licht te voorschijn. en deze wordt met de tijd duidelijker door opdrogen, maar blijft lichte streep
Ik had bij deze ook wat duidelijker verkleuring na iets meer dan 5 minuten maar ik denk niet dat ie zo duidelijk wordt als je niet zwanger bent. Ik zeg gefeliciteerd!
bedankt voor jullie reactie's. ben ook bang dat dit positief betekent, heb besloten om zaterdag weer een test te doen en dan verder te kijken wat te doen
nou die is echt wel positief hoor, meestal als mensen valse streepjes hebben moet je echt turen, dat is hier niet het geval. ik lees in je reactie dat het niet gepland is?
Die kruidvat testen die worden echt pas laat positief! Toen ik op mijn nod zat toen verscheen die ook pas heel licht na 5 minuten en zelfs na een uur was mijn test nog lichter dan deze. Zelfs een paar dagen later verscheen de tweede streep pas na enkele minuten. Dus ja je bent echt wel zwanger. Is het niet gepland?
ze schrijft het toch zelf!! Lees de berichten terug,klinkt niet erg "blij,gelukkig" of what ever!! Ben bang dat dit positief betekend Zaterdag opnieuw testen en dan kijken wat te doen Maar je hebt gelijk,ze zal het wel POSITIEF bedoelen
Dat zeg ik niet maar geeft haar iig een kans om het nader toe te lichten wat ze overigens niet verplicht is. Ben bij deze zwangerschap ook genoeg verkeerd beoordeeld. En dat is niet fijn!
Zal best dat dat niet fijn is. Maar als je zo een berichtjes plaats kun je ook reactie's verwachten En kan me niet voorstellen dat jij zoiets zou plaatsen!