hallo, weet er iemand of je 3 weken na een mogelijke bevruchting nog steeds negatief kunt testen maar toch zwanger zijn? ( mss nog te vroeg gestest of te weinig hcg) ik zou mss nu in mijn 3de week na een mogelijke bevruchting zitten maar heb gisteren avond een test gedaan en deze was negatief maar ik heb die dag wel veel water gedronken, weet ni of dit er iets mee te maken heeft... Moet ik wachten tot volgende week om een nieuwe test te doen of is de test nu negatief en dus effectief niet zwanger?
Ik denk dat je 3 weken na de bevruchting al positief zult moeten testen.. een kruidvat 2v5 test meet al vanaf 25 HCG en om de dag verdubbelt je hcg Het kan wel zo zijn dat je eisprong later is en je nod ook later zal zijn en daardoor nog negatief test (indien je zwanger bent)
Probeer even een test te doen met je ochtendurine. Het zou kunnen dat je een late eisprong heb gehad.
bedankt voor de reacties, ik heb inderdaad getest met test uit kruidvat 2v5 en heb er dus nog 1 over, ga deze vrijdagmorgen doen
ik heb 3 weken na de bevruchting 3 negatieve testen gehad, zelf bij de ha was hij negatief. uiteindelijk in het ziekenhuis ( 2 uur na de ha) toch een hele mooie postitieve test!