Wel Test?Of NIET!?Confused

Discussion in 'Zwanger worden' started by Moe, Feb 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    haaai Jannes...

Nee ik ben zaterdagavond ongi geworden...ik zie aan mijn cervixslijm wanneer mijn ei geweest is...en dat was vorige maand op 19feb dus dat betekend dat ik 18 feb of 17 feb mijn ei gehad heb...snappie?
    Die ovu testen heb ik van begrepen dat ze niet betrouwbaar zijn, omdat op het moment dat je die test doet dat je ei dan al gesprongen is...

Hai delilah
    met magiche grens bedoel ik, dat ik in me achterhoofd heb dat mensen die de pil geslikt hebben gaan ontpillen en na 3maanden dat het wel uit je systeem is...(HOOP IK DAN) En ik had dus ergens gelezen dat:
    50% van de vrouwen die stoppen na de pil zwanger zijn na 3maanden...70% na 6 maanden en 80% na 1jaar.
    Dus daarom hoop ik min of meer dat mijn hele systeem in orde zal zijn na 3maanden snappie :rolleyes: :oops:

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik snap wat je bedoeld! Ik dacht dat je bedoelde dat die drie maanden voor jou de gens was, ik hoop van harte dat je inderdaad bij die vrouwen hoort die na 3 maanden zwanger zijn... Maar ik denk dat het wel verstandig is om er rekening mee te houden dat het wel een jaar kan duren :( hoe vervelend dat ook is!

Ze zeggen dat het heel normaal is om er een jaar voor uit te trekken, hopelijk is het niet nodig!

3. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    ja ik hou er in me achterhoofd zekkkkker wel rekening mee...maar ik ben meer van het positieve denken..dus ik probeer dat gewoon wat op de achtergrond te schuiven...We hebben ook geen haast wat dat betreft...het zou alleen wel heeeel leuk zijn als het binnen het jaar zou gebeuren...
    Hey supper dat je zwanger bent! Heeft het bij jullie lang geduurd?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je hebt ook helemaal gelijk, lekker positief in deze tijd stappen. Het is ook zeker niet mijn bedoeling om je hoop onderuit te praten hoor! Het is alleen dat je soms niet aan de berichten kunt aflezen hoe meiden hierin staan. En het zou jammer zijn als je er helemaal vanuit gaat dat je snel zwanger raakt en dat niet het geval blijkt. Veel meiden weten ook helemaal niet dat het heel normaal is om er gemiddeld een jaar mee bezig te zijn (wist ik zelf ook niet voor ik hier kwam), vandaar mijn berichtje!

En bedankt voor je felicitatie! Ik was al heel lang van de pil af en toen mijn man en ik bestoen om er in nov. echt voor te gaan "klussen" was het ook meteen raak, dus het kan heel snel gaan, hopelijk bij jou ook!

5. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0

supppper leuk om te horen..ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt!

wat je zegt over de berichten klopt inderdaad helemaal...ik ben heel nuchter en ik weet dat et lang kan duren me tante heeft er namelijk ook 7jaar over gedaan...maar wat je ook zegt: Voor ik op deze site kwam wist ik dus echt niet dat veel mensen zoveel problemen hebben met zwanger worden...daarom hoop ik alleen maar het beste...en blijf ik ondanks alles positief. ;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hopelijk hoeven jullie niet zo lang te wachten in ieder geval succes met "klussen" ;)

7. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    hihih dank je wel :D

8. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Je kunt toch aan je cervixslijm zien wanneer je eisprong eraan komt, toch niet wanneer die geweest is? Als je eiwit achtig slijm hebt, komt je ei eraan. En ovutesten zijn ook juist om 24-36 uur voor eisprong te meten of hij eraan komt. Bij een positieve test zit je tegen je eisprong aan. Bij temperaturen weet je het achteraf... dan stijgt namelijk je temperatuur.

Share This Page