wel testen of niet testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lara1982, 25 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik zit hier een beetje in dubio of ik wel of niet zal testen. Zie hier vaak meiden die al voor hun NOD testen maar ik wacht altijd liever af totdat ik een paar dagen overtijd ben. Bij de eerste heb ik pas getest toen ik al 5 weken zwanger was.
    Maar nu twijfel ik omdat we vanmiddag naar mijn ouders gaan en de rest van de fam is er ook en als ik dan toch zwanger ben lijkt het me leuk om het dan te vertellen. Heb een hele partij goedekope testjes liggen maar normaal raak ik die dus nog niet aan.
    Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben en heb zelfs een aantal dingen die ik altijd heb als ik ongesteld ga worden. Zit vandaag op dag 26 dus gezien mijn vorige cyclussen zou ik ook pas maandag ongesteld kunnen worden. Ik had 11 en 12 december positieve ovutesten. Nu zullen jullie denken waarom test je niet gewoon:p tsja dat is zoiets als niet weten waar je al bang voor bent:) stel dat de test spierwit is ben ik bang dat ik mn dag verpest wat natuurlijk nergens op slaat want of ik het nou nu weet of mrg of maandag...

Sorry heel verhaal haha, wat zouden jullie doen?

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Lastig...Ik snap je dilemma.
    Ik zou zelf wel gewoon testen. Weet het liever zeker dan dat ik de hoop nog even heb en het toch niet zo blijkt te zijn... Je voelt je niet zwanger, dus eigenlijk kan het alleen maar meevallen ;)
    Maarja, ben dan ook wel heel nuchter in die dingen...
    Succes met je beslissing! Hoop dat je hoe dan ook kunt genieten van de kerstdagen!

3. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Ik zou ook gewoon een testje doen. Stel dat ie wel positief is, kan je het vertellen vandaag.

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik zit met hetzelfde. Volgens mij kan ik maandag testen. Maar het zou zo mooi zijn om vandaag een positieve test te hebben en dat aan de ouders te vertellen.
    Aan de andere kan... We hebben dit jaar een zwangerschap moeten afbreken na 23 weken, dus willen we alles stil houden tot 16-18 weken. Maar ja, dan zou je weer met niemand over je zwangerschap kunnen praten.

Maar het zou zo mooi zijn met kerst als we weten dat we zwanger zijn toch ;) ?

5. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Haha ja dat is ook zo, het enigste wat ik zou hebben is een beetje een naar gevoel op deze eerste kerstdag als hij negatief is;)
    Maar ja die onzekerheid is ook niets pfff.

Nu nog even moed verzamelen..:p zal sowieso pas vanmiddag worden want we gaan zo eerst nog even de sneeuw in haha

6. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Jeetje dat is heftig zeg:( maar het zou idd een mooi kerstcadeautje zijn;) Ik duim voor je!!

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ben heel benieuwd naar de uitslag; Wel laten weten he? ;)

8. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ja natuurlijk laat ik het weten;)

9. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Helaas waar ik al bang voor was:( wilde plassen om een test te doen toen kwam er al een beetje oud bloed, toch testje gedaan voor de zekerheid maar die is zoals verwacht spierwit.

Naja dan maar een wijntje vnv en vol goede moed naar ronde 5;)

10. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    lara jammer joh.... neem idd maar een lekker wijntje ... en op naar de volgende ronde idd...succes

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Balen, maar zo kan je wel lekker genieten van je wijntje

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010