hoi gister had ik eigenlijk ongesteld moeten worden (tot nu toe nog steets niks). nou heb ik 3-2-2011 een miskraam gehad. en de dokter zegt dat het bijna niet mogelijk is om weer zwanger te zijn. mijn verloskudige zij daarin tegen dat je de 1 maand extra vruchtbaar bent. maar dat het 4-6 weken kan duren voor je weer ongesteld word. nu zit ik te wachten is dat nodig of kan de test al pocitief testen (mist ik zwanger ben) of moet ik nog wachten tot die 6 weken voorbij zijn. en als ik wel zwanger ben met hoeveel weken mag je dan voor de 1 ste echo komen? sorry vrij veel vragen maar dat komt omdat ik verschillend advies krijg. groetjes en alvanst bedankt
Hoihoi, De eerste menstruatie na een miskraam is inderdaad ongeveer na 4-6 wkn maar kan ook langer duren, je cyclus moet ook weer even herstellen. We zien soms zelfs dat je cyclus een tijdje van slag kan zijn. Ja je kan testen,als het positief is ben je zwanger het kan geen rest hcg meer zijn van je miskraam. Maar ben niet teleurgesteld als je niet zwanger bent. Imke