Wel vermoeidheidssignalen,geen slaapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Momof3, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn zoon was al een uur of 1,5 a 2 op.
    Begon vermoeidheidssignalen te tonen, dus ik leg hem in bed.
    Ff flink protesteren en daarna lief spelen.
    Nu draait hij flink alle kanten op in bed dus moet hem regelmatig terug leggen maar hij ligt inmiddels ruim 30 minuten te spelen maar gaat gewoon niet slapen.

Rust hij zo ookal genoeg dan?
    *Even bij vermelden dat onze nachten al 4 dagen hel zijn! Weten nu niet of het door tandjes komt of door een sprongetje.

Wat doen jullie in zo'n geval?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gaat ze eigenlijk altijd gelijk slapen en als ze niet wil/kan slapen, laat ze dat wel merken en wordt het huilen.
    Dan haal ik haar eruit en gaat ze later maar weer.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    't Is hier trouwens helemaal donker op haar kamer dus spelen wordt ook niks. Anders gaat ze ook niet slapen trouwens.

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    ja wij hebben lamellen op zijn kamer en de zon staat er achter op maar dat houd hem nooit tegen om te gaan slapen

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Als mijn zoontje echt niet gaat slapen haal ik hem weer uit bed. Hij heeft een tijd heel moeilijk kunnen slapen en dan hielp ik hem wel in slaap komen door met hem te lopen of in de kinderwagen te rijden of zo, maar als het niet echt een probleem is zou ik het later gewoon nog een keertje proberen.
    Mijn oudere dochter slaapt wel eens niet tijdens haar dutje, maar zolang ze rustig wat ligt te babbelen laat ik haar wel gewoon liggen, zo krijgt ze allicht meer rust dan wanneer ze helemaal niet in bed liggen.

Deel Deze Pagina