word gek hier ! Van de week Zo beroerd ( zie topic van mij suikerziekte type 1 of 2) vandaag bloedprikken om 8 uur , Met zijn drie naar de tandarts moeten lopen kwart over 9. Vervolgens hele huis door schoonmaken. Vriendlief naar zijn werk vanmorgen zou eigenlijk mee gaan naar de tandarts maar zijn baas smste hem gisteravond 10 uur , half 7 moet je hier zijn voor te werken dus half 6 wakker, 6 uur vertrekken( Normaal is dat 3 uur wakker, half 4 vertrekken , 4 uur op werk)... OK !! we hebben gvd ( sorry ) een afspraak al 3 keer verzet voor hem en nu verwacht hij gewoon dat het nog eens verzet kan worden....doordat hij geen chauffeur heb moet mijn vriend maar die kant op komen. Dus ik was al pisst off dat hij geen vrij had terwijl dit 5 weken van te voren aangegeven is.... dat hij dan vrij heeft. Doordat hij op de vrachtwagen zit kan hij geen 2 uur tussen door vrij krijgen voor tandarts. Hij kan moeilijk eerst naar naaldwijk rijden , halverwegen om draaien voor de tandarts en dan terug rijden. Heeft geen zin dus hele dag vrij is noodzakelijk... Kom hij net thuis, meld hij dat hij WEER morgen moet werken dit keer 4 uur dus weer 3 uur wakker. ( en deed meneer nou eens zachtjes neeeeeee tuurlijk niet moet hele huis wakker,.... lades open, deuren open en dicht, traphekjes klapperen, wc boven gebruiken terwijl dat beneden ook 1 zit... en ga zo maar door ) Dus zit ik met de kids( 2 stuks) heel vroeg iedere ochtend beneden. Begin ik maar met schoonmaken, hun verzorgen mezelf verzorgen, en schoolwerk tussen door proberen te doen. Nu kan ik me eigen helemaal niet concentreren. Mijn hersens willen neit mee werken. Heel vaak duizelig, Wazig voor mijn ogen en ga zo maar door. Is meneer net naar boven gegaan met dochter lief. naar bed brengen. Gaat hij zelf ook op bed leggen. zegt niks of meld niet even dat hij ook gaat slapen... nee blijft gewoon daar. Heeft hij van te voren gezegt zet maar pot koffie... Nou hier zit ik dan met een volle pot voor jan lul. Dus ik naar boven met de kleinste man van de familie. vriendlief is nog wakker dus ik zeg als jij hem nu even bij je houd. kan ik de wasmanden naar boven slepen, was sorteren en meteen wasje aan zetten. WORD HIJ NOG BOOS OOK!!! "jonge ! ik kan niet eens slapen hier heb geen rust !!! :x dat meen je gvd toch niet he. dus ik denk dat jullie wel weten hoe boos ik op het moment ben. Sta op het punt om hier volledig de stront in te zakken.Zit in de knoop met me zelf. voel me moe, gebruikt en als huisslaaf. En er helpt verdomme niemand om hier alles op orde te houden. Normaal ben ik altijd vrolijk, veel energie en loop altijd te poetsen. Ik ken me zelf nu niet eens naar de aanrecht slepen om een doekje daarover heen te halen. Ik ben zo ongelooflijk moe. En komt geen einde aan. Doordat ik weet dat de was er leg ( 6 manden) en dat er 2 leggen te wachten voor te strijken... Mijn ramen zijn ongelooflijk goor gewoon doordat een vogel langs gevlogen is en er op gescheten heeft... en nu is mijn kleine mannetje woensdag jarig.. zaterdag is het feest. Ik denk dat ik het niet haal om dan vrolijk, verzorgt uiterlijk en al hier in huis te lopen. ... ben zo moe.. ( dit lucht wel op nu ik hier zo type... dankjewel voor het lezen. )
he gadver meis toch ik had die vent van je een schop onder zn hol gegeven.. eerst koffie vragen en dan zelf gaan pitten.. chagerijnig worden terwijl jij ( als ik het goed begrijp) 2 kinderen opvoed, het huishouden probeert te runnen en een studie erbij probeert te doen..en dan word HIJ chagerijnig? sjonge jonge hij mag je wel bedanken kom zeg.. hij amg ook wat in huis doen.. prima als je er vroeg uit moet en dus er vroeg in gaat maar dan nog als er gevraagd word of je even op de kleine wil letten dan kan dat toch gewoon!! Nee hoor meid ik snap je volledig.. kunnen de kids anders niet een dagje lekker naar opa en oma ofzo? zodat jij ff bij kan tanken en wat kan schoonmaken?
Heb je wel eens verteld hoe jou ochtend verloopt als meneer zo vroeg op zijn werk moet zijn? (tip als dat niet zo is...doe dat als je zelf n beetje rustig en ietsie meer uitgerust bent anders is het vragen om ruzie natuurlijk) Verder...je hebt 2 kinderen....je hele huis glimmend houden kan ook nog als ze wat ouder zijn en geen handen bindertjes meer! Als jij nu eens lekker naast je man in bed kroop en ook even een vroeg avondje nam? Kan je er morgen weer tegen aan. Die was/ramen/strijk die staan er morgen ook nog hoor! En daar komt nu toch niks meer van. Heb je morgen weer een stel hersens die werken en kan je eventueel die avond met je man praten over deze ellende. En verder ....ik herken je probleem totaal! Maar dan op andere vlakken. tot 10 tellen helpt hier soms....ontploffen op zijn tijd ook.
Ik denk dat je eens ff met je vriend een goed gesprek moet aangaan over zijn gedrag weet ik hoe vroeg in de ochtend. Kleding en alles kan hij klaarleggen de vorige avond en zachtjes doen met deuren ed. Daarbij lijkt hij zich ook wel te laten gebruiken door zijn baas, als de tandarts al 5 weken staat en zijn baas weet dat dan heeft hij pech. Hier moet je de tandarts dan betalen als je neit komt opdagen, dan mag de baas dat ook betalen.
tot 10 tellen helpt hier soms....ontploffen op zijn tijd ook. [/QUOTE] Dus dat was die rookwolk laatst!
Wilma de kleine man is weer wakker. en krijg ik niet aan het slapen aan 1 stuk door aan het krijsen de hele tijd. dus ik ga zo eventjes op de bank zitten met hem. ik kan dus nog niet gaan slapen als hij ook niet slaapt. Moet wachten tot hij zijn ogen dicht doe, kan hem niet op bed leggen en laten huilen aangezien er dan twee wakker worden. ik ben al langs die 10 met tellen en ik heb echt 0 geduld gewoon. lautjuh Opa's en oma's hebben alle 4 stuks en rest van familie ook full time baan. Dus die zijn al blij als ze zelf een stukje tijd over houden... Panda ik geloof ( en hoop ) dat ik hier niet hoeft te betalen voor een afspraak die niet door kan gaan.. en anders hebben wij nu een dikke vette rekening.. zeker dat die baas die dan betaald. ja , Ik heb tegen hem gezegt van doe rustig. Meerdere keren al, van hallo niet iedereen hoeft wakker te worden. Kijk als hij mij laat slapen met de kids nog 2 uurtjes kan hij eerder gaan slapen s'avonds dan heb ik daar vrede mee dat ik dan maar alleen beneden zit, ik zit dan tenminste wel normaal zonder dat ik kapot ben van de dag. En dan kan ik ook nog wat gaan strijken dan heb ik daar wat meer energie voor.. Maar hij verwacht geloof ikd at ik nu gewoon maar de zelfde tijd opsta als hem, om vervolgens de kinderen ook wakker te hebben, die zijn ook stik chagerijnig en vervelend de hele week doordat ze weinig slaap krijgen. Ik ga naarme kleine mannetje hij schreeuwt zo hard nu...
Sorry het klinkt heel hard maar ik had alsnog je man er uit getrapt.. sorry maar het is ook zijn kind en als jij zo moe ben heb jij je rust nodig.. dan kan hij morgen weer vroeg zn bed in
Dus dat was die rookwolk laatst![/QUOTE] Oei was die tot in Drenthe te zien??? Of was het in het weekend....dan zit ik in Overijsel das niet zo heel ver (bijna op de grens met Drenthe dan nml) Neu maar soms werkt vragen of uitleggen gewoon niet en moet je even je "spierballen" of in dit geval je stembanden laten zien Dan klapt t even en is het weer even duidelijk en uiteindelijk ziet mn man ook in dat hij inderdaad fout zat en dan doetie weer normaal hahaha....Ik klink nu vast als een of andere bitch... Maar soms ben ik het hele gesodedinges hier ook gewoon beu en het vertellen helpt duidelijk niet....tja je moet wat heh
Pff die vent van jou moet even wat ballen kweken richting zn baas. Zowizo zoon schofterig smsje zou ik al wat opzeggen. Kom op zeg we kunnen toch wel normaal met elkaar omgaan. En iedereen kan zachtjes doen als ze willen. Ik merk het enkel als mn vriend uit bed gaat. Het hele douchen|aankleden etc krijg ik echt niet mee. Dus dat moet hij ook kunnen. Sowieso verw88 dat je vrouw EN KINDEREN dan ook maar slaap tekort hebben en opstaan vind ik echt van de zotte. Hoe moet dat als je kindjes straks naar school gaan? Ik zou het hem eerst eens vriendelijk proberen wijs te maken en als dat niet werkt moettie het maar voelen. Op zijn vrije dag wekker op 3 uur kinderen met veel lawaai uit bed halen en ze op zijn schoot dumpen met de boodschap dat ze wakker zijn en nu voor de verandering een keer papa wil en dat jij ff lekker een paar uurtjes voor jezelf neemt en dan de hele dag lekker dingen voor jezelf gaan doen en hem alleen laten met de kids. Weetie teminste hoe het is als hij zoon lompe boer is. Succes iedergeval!
Ik vind het erg egoïstisch dat hij zo een herrie maakt sochtends. Hier een int. Chauffeur en als hij op maandag ochtend weg gaat doet hij altijd heel rustig, en als hij dan perongeluk herrie maakt zegt hij altijd sorry schat.. Maar zo niet, dan zou er ruzie zijn!! Praten dus.....
En bij wat voor bedrijf werkt hij zeg? Mijn vriend kan gewoon ochtend of middag vrij nemen.. Hoeft geen hele dag te zijn. En als zijn baas zo doet zegt hij echt dikke vinger!!!!
het is zo mijn vriend heeft 2 jaar zonder echt werk gezeten. bedrijf waar hij werkte is failiet gegaan vervolgens heeft hij heel veel baantjes gehad maar steeds geen contract, uiteindelijk van ww naar bijstand gegaan, rotzooi met de gemeente gehad omdat hun achterliepen met ons betalen. ( 1 jaar !!!! heb ik al eens een topic over geopend, dus daar al stress van gehad ) Maar nu heeft hij dus sinds dikke 3 maand werk gevonden bij een bloemist. Van veiling rijden 1 dag in de week op vrijdag. en 4 dagen per week route rijden , bloemen,planten en porselein naar de winkels brengen. Ze hebben gewoon 1 chauffeur te weinig, Als iemand ziek is. komt het aan op de rest en moeten die maar overuren draaien, Vrij dagen hebben die andere collega's ook nog nietgehad. Maar ze beloven na de bloem beurs in venray beterschap en dat ze maar 2 zaterdagen moeten werken. Hij is gisteravond in ieder geval nadat kleine man niet ophield met huilen( rede waarschijnlijk pijn in de buik van de rode kool.. niet bij stilgestaan dat hij daar last van zou krijgen) Naar beneden gekomen, heeft dan toch een kop koffie nog genomen... En is bij mij op de bank gaan zitten en heeft nog tot 10 uur beneden gezeten series kijken die ik ook kijk. als zeg maar "sorry" Hij zegt het niet maar met die dingen doet hij dan sorry zeggen. Daarnaast is hij de wasmanden boven wezen brengen en had nog de wasmachine aangezet en daarna de droger met de handdoeken... Dus hint is aangekomen na veel hijsa.. Normaal zet ik ook de wekker om 3 uur als hij vroeg moet werken. En hij de telefoon op de wekker. Nu had ik zoiets van ik doe het eens niet.. Schrik ik wakker om kwart over 4 . Leg hij gewoon nog naast me !!!!!!! dus die was te laat. zijn baas belde ook op dat moment. dus hij is nu zonder brood gesmeerd te hebben direct vertrokken.... Dus ik denk dat hij hier wel geleerd van heb. Heb hem ook nog op de bank verteld van ja snap je nou dat ik boos word hier om? ik ben ook moe, ik doe ook veel overdag, ben hele dag met de kinderen bezig, ik regel financiele zaken en administratie, ik maak afspraken ( nieuwe afspraak tandarts gemaakt voor hem zodat hij niet hoeft te bellen ) en ik doe het huishouden daarnaast alleen nog de boodschappen als hij te moe is er voor. en dat snapte hij dan wel weer dat ik boos ben. Hij deed altijd zo goed helpen in huishouden enzo. en hij heeft ook echt zijn poets friemel momenten hoor. En helpt me normaal ook met de kids. Maar als hij moe is. dan vertikt hij het gewoon om een hand uit te steken. en denkt hij niet aan mij. dankjewel in ieder geval voor jullie lieve berichten om me beetje op te peppen en nu weet ik dus dat ik geen zeur ben en dat meer mensen zo dachten als mij gisteren. schop onder de hol moet tie zeker krijgen!
He wat vervelend! (Understatement, ik weet het, maar wilde het netjes houden ) Hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb ook wel eens van die dagen dat ALLES tegen zit en je je aan steeds meer dingen stoort... Sommige dingen die je schreef zijn ook ZO herkenbaar (om half acht op bed gaan liggen terwijl jij denkt dat ie iets aan het doen is boven en er nog veel moet gebeuren). Hopelijk heb je vandaag een beetje een relaxt dagje.
pff nou heb een beetje bij kunnen komen. kon gister gelukkig eventjes naar boven om half 2 uitgebreid douche, en daarna 2 uurtjes slapen. Ben dus een beetje bijgekomen. Vanmiddag eventjes met ons 4 wezen wandelen op een bradderie. Maar ik voel gewoon ik ben nu kapot zijn een uurtje weg geweest. en nog eventjes wat wezen drinken bij me moeder. Hopelijk krijg ik van de week nog een paar momenten waar ik eventjes op kan leggen in de middag. Misschien dat ik het haal tot aan voorbij de kleine zijn verjaardag. Lady Het is echt ongelooflijk hoe makkelijk mannen soms denken. en niet in zien dat je een heleboel doet in huis. Om het een beetje toonbaar te maken, maar daarnaast ook de rekeningen op tijd betaald, Kinderen verzorgt en vermaakt, Jezelf fatsoeneerd, boodschappen doen, noodzakelijke brieven schrijft naar instanties die niet mee werken. En owhja nog eventjes lekker eten kookt VOOR vriendlief thuis komt omdat hij anders hongerig en chagerijnig gaat lopen stamvoeten in huis als een peuter dat HIJ de hele dag gewerkt heeft.. Het word tijd dat er hier weer een "mama dag "ingelast word. dat mama geen ene reet doet in huis. want anders haal ik het niet.
Woorden zijn er al genoeg gezegd, lijkt mij... Dus van mij: *knuffel* Las jij inderdaad maar een mama-dag in! Ben je wel aan toe zo te horen...