Eigenlijk is morgen mijn uitgerekende datum dat ik van Jesse zou moeten bevallen. Alles is nu afgerond terwijl het eigenlijk allemaal rond deze tijd had moeten beginnen. Mis hem wel verschrikkelijk,maar krijg hem helaas niet terug,moet verder. Hoop dat we ons geluk dit jaar nog mogen krijgen op een nieuwe zwangerschap,een broertje of zusje voor Jesse. Melanie,de trotse mama van Jesse
hhey meid het is ookverschrikkelijk watje heb mee gemaakt hoop ook voor jullie snel weer een mooie zwangerschap tege moet komt en je snel een zusje of broertje heb voor jesse hij is er dan wel niet maar hij kijkt en loopt over met je mee sterkte meid en een hele dikke knuf
Dat zal zeker vreemd, maar vooral ontzettend moeilijk voor jullie zijn. Logisch dat je hem mist, dat zal ook nooit weggaan. Ik begrijp dat je klaar bent voor een broertje of zusje voor Jesse. Het is jullie heel erg gegund dat deze wens snel uitkomt. Sterkte en knuffel voor jou.
het is idd heel raar he meid... het gemis zal altijd blijven maar idd het leven gaat door hoop voor je dat je snel een brusje mag verwachten voor jesse* een hele dikke digiknuffel voor jou!
Ik ken het gevoel zo goed. Vooral ook omdat een vriendin van mij gelijk met mij was uitgerekend en die nu wel een kindje in haar armen heeft. Sterkte meid!!
Heel veel sterkte! Lijkt me heel erg moeilijk Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn als jullie er weer klaar voor zijn!