Wel of niet testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lappie, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Vraag aan iedereen:
    Morgen zijn er negen dagen voorbij, na onze eerste onbeschermde sex (ik noem het beestje maar bij de naam). En volgens mij had ik dagen geleden al ongesteld moeten worden. Helaas weet ik echt niet meer wanneer ik het de laatste keer was.
    Ik ben al een aantal jaar niet meer aan de pil (hoef dus niet eerst te 'ontpillen'). We gebruikten altijd condooms.
    Wat vinden jullie, zou ik morgen al kunnen testen? Of haal ik mij misschien iets in mijn hoofd wat niet kan??
    Bij mijn vorige zwangerschap (9,5 jaar geleden, ik was toen 27) werd ik nog 1 keer ongesteld en toen was het raak, toen moest ik wel eerst nog 'ontpillen'.
    Dus: zal ik testen morgenochtend of beter van niet?
    Wat zouden jullie doen?
    Eerlijk gezegd word ik een beetje gek van mezelf....

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Te vroeg. Ze zeggen 14 DPO, ervan uitgaande dat je eisprong op moment van de sex geweest zou zijn, ben je nog steeds bijna een week te vroeg.

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    niet gek worden van jezelf! gewoon straks een testje wagen, dan heb je zekerheid, succes! :)

4. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

Jun 9, 2011
    151
    0
    0
    Is het na 9 dagen nog niet te vroeg om te testen?
    Kan dat ik je verhaal niet goed begrijp hoor, alleen bedoel je dat het 9 dagen na je eisprong is of is die nog ergens in die 9 dagen geweest?

Heb je verder symptomen of nog niet?
    Je kan natuurlijk altijd een testje wagen!

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hey meis, gewoon morgen een testje doen. Is deze negatief en ben je over 7dgn nog niet ongi, gewoon weer een testje doen. Dit geeft rust ipv spanning!!!

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Als je 9 dagen geleden onbeschermde sex gehad hebt en je moest je maandstonden al gehad hebben ondertussen, dan is er volgens mij weinig kans dat je zwanger bent, daar de gemeenschap voor of op het moment van de eisprong moet gebeuren. En als je een vrij regelmatige cyclus hebt is deze eisprong rond de 14 dagen voor je maandstonden...

7. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ja, dit klopt helemaal wat je zegt. Zo dacht ik er ook over.
    Maar ik vind het zo vervelend dat ik dan niet ongesteld word.....
    Vanochtend een test gedaan (niet zwanger). Ik was niet erg teleurgesteld ofzo, ik wist het eigenlijk ook wel.
    Nu eerst maar even ongesteld worden.....
    Oh en jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

Share This Page