Op dag 15 begon mijn vruchtbare slijm t/m dag 18. Ik had dus verwacht bij ei rond dag 18 te hebben (net als de vorige keer) maar ik zit nu op 21 en heb d.m.v. temperaturen nog steeds niet mijn ei ontdekt. Kan het nou dat je nogmaals in één cyclus vruchtbaarslijm krijgt en dat ik dan misschien mijn eisprong heb, of kan ik er vanuit gaan dat ik deze maand gewoon geen eisprong heb?
Hé, heb precies hetzelfde! Kan ook geen ei ontdekken met temp maar wel genoeg slijm gehad en nu pijnlijke borsten/tepels en misselijk?! Weet ook niet of dat kan?!
Irritant hé...opzich heb je dus wel symptomen ..hoop dat ronde vier inderdaad voor plezier zorgt hihi...
Hoi, Ja, heel irritant, weet dus niet of je wel symptonen kan hebben zonder eisprong?! Of dat ik stiekem toch eisprong heb gehad. Ik temp niet altijd op dezelfde tijd, kan om 6 uur zijn maar ook om acht uur/half negen (weekend). Altijd wél vóór het opstaan! Jij ook veel succes
Heb nu net mijn eisprong gevonden..heb hem afgelopen zaterdag gehad! Had toen dus geen vruchtbaarslijm (daarvoor wel) en vandaag ook Wel balen want we waren vrijdag en zaterdag niet thuis en hebben dus alleen woensdag, donderdag en zondag geklust..nou maar hopen dat het genoeg was Jij ondertussen je eisprong al ontdekt dib?
Is het ook...helemaal als je een onregematige en/of lange cyclus hebt. Ben je wel aan het temperaturen dan of gebruik je ovulatietesten?
Neen, geen van beiden ... Als het deze keer niet lukt, dan zal ik wel moeten ... groetjes en bedankt voor jouw reactie
Vanmorgen weer een lage temperatuur...weg rode kruis. Dus nog steeds geen eisprong ontdekt (was gisteren dus iets te enthousiast). Zal dus wel een lange cyclus worden, of een korte zonder eisprong...pffff
kan ook nog geen ei ontdekken,vorige week gaf FF ei op dag 8.Afgelopen zaterdag veel vruchtbaarslijm en ben nu ook al 4 dagen steeds misselijk en zuurbranden!BMM al 2x hoog,zacht en open geweest,maar temp gaat niet omhoog! Zucht moeilijk hoor een vrouwenlichaam! heb net ovutest gedaan was vet positief,ben heel blij dat me lichaam weer gewoon doet na de Mk van sept!
Hoi, Krisstel, Nee, nog steeds geen ei ontdekt. Wel hele schommelende temp. Nu bijna nod, nog steeds geen druppeltje bloed terwijl ik dat normaal wel voor nod heb! Ga morgen gewoon testen! Maar die van jou schommelt ook zo dus! Succes!
Aan dat tempen heb je toch ook niets? Want als je dan een hogere temp hebt, dan heb je eisprong al gehad? Je kan zo toch alleen ontdeken of het elke maand op de zelfde dag van de maand een hogere temp heb, en daar er van uitgaan dat dus die dag daarvoor je eisprong hebt gehad.
Ja dat wel, maar je moet het dan wel maanden lang doen dat tempen om te kijken wanneer je je eisprong zou hebben de volgende maand. Zou het geduld niet hebben, haha.
voor je eisprong gaat je temp omhoog daarna zakt hij vaak een halve graad maar blijft hoger dan van voor je eisprong dan heb je een kans zwanger te zijn zakt hij rond je nod onderuit dan wordt je waarschijnlijk ongi.... gr heidi
Temperaturen is inderdaad alleen voor het ontdekken van je eisprong en wanneer je temperatuur omhoog gaat ben je al te laat. Ik ben hiermee begonnen omdat ik lange en onregelmatige cyclussen heb. Was bang dat ik helemaal geen eisprong zou hebben. De vorige keer dus wel op dag 18...nu ben ik dus aan het wachten. Gebruik sinds deze maand ook ovulatietesten..gisteren negatief. Moet nog 1,5 uur wachten tot de volgende..dus we wachten het af. @Dib...erg vreemd...spannend hoor morgen..hoop voor je dat je het goed nieuws is!
Hoi, Heb de vraag bij de verloskundige gevraagd, of je symptonen kan hebben en geen eisprong.Ik kreeg als antwoord: Wanneer je geen eisprong hebt kan je wel zere borsten/tepels hebben maar je temp hoeft niet altijd onhoog te gaan bij eisprong?! Dus er kan nog wel een eisprong zijn geweest, heb wel afscheiding (eiwit) gehad, dus wie weet?! Morgen een testje...... spannend...... [-o<
Oh echt? Dat wist ik niet ..nou dan wachten we het maar af. Anders op naar de derde ronde Laat je het morgen even weten? Ik duim voor je..!
Hoi, vandaag nog niet getest, ik durf nog niet zo goed. Maar ook nog geen tekens van de duivels , kan dus nog alle kanten op! Denk dat ik zaterdag ga testen! Liefs dib
Hihi...zeker lekker zenuwachtig? De laatste twee keer dat ik getest had werd ik echt binnen het uur ongesteld..zo frustrerend. Ik duim voor je dat ze ook weg blijven en dat je zaterdag met goed nieuws komt!