Elke maand heb ik een week voor de ongi hele erge moeheid,mijn temp is dan ook hoog (dat hoort erbij geloof ik) maar wat ik me dus afvraag is dit normaal?Of reageer ik misschien heel erg op mijn ongi? Wie kan me uit mijn lijden verlossen?hihihih ( ik heb dit al 4 maand achterelkaar)
Hey Puzzcat, Hier ook ontzettend last van moeheid, vooral de laatste paar dagen voor het ongesteld worden. Ben niet vooruit te branden Gaat bij mij meestal pas over tegen de tijd dat mn eisprong komt.
Nou,ik heb het juist 7 dagen na mijn eisprong...En als de ongi weer is geweest dan niet meer....In de 2 weken tot de eisprong ben ik fit als een hoentje Ook nog de week na de eisprong,en dan begint het allemaal opnieuw (moeheid bah bah) Vorige maand was ik zelfs Emotioneel!(Voor een bordie is dat heel moeilijk) Ik snappie het niet meer
hoi puzzcat ik weet wat je bedoeld ik heb het ook een week voor me ongi ben ik zooo moe als ik thuis kom van me werk moet ik echt even gaan liggen want ik hou het niet vol ! nu heb ik wel heel veel last overal van hoor moet ook naar de gyn(topic hele maand pijn) ik weet niet of jij ook zoveel pijn enzz hebt maar die moeheid herken ik al de beste