Buggy waar de wielen niet van blokkeren Quinny zapp?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door wonderteam, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb een buggy van de prenatal. Ik vind dit een rotbuggy. Wij wonen op een plek waar ze een winkelcentrum verbouwen. Dit duurt al 2 jaar en ze zijn voorlopig nog niet klaar. Iedere keer als ik daar met de buggy kom ,blokkeren de voorwielen door al het zand. Ook op gladde vloeren gebeurd dit heel snel. Ik zoek een goede buggy die dit niet heeft.

Zat zelf aan een quinny zapp te denken? Hoor graag jullie ervaringen hierover ,of evt tips voor een ander merk.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb de mclaren super buggy.!!!

3. wonderteam

Bedankt voor je antwoord. Mag ik vragen welk type jij hebt? Ik zie ze namelijk van pak en beet 110 euro tot 350 euro. Vind dit wel enorme verschillen :D

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mijne was nieuw 169 euro maar ik heb hem gekocht met 20% korting. ik heb de nieuwe quest sport! zwart met champagne kleur! echt hij rijdt super en ben er erg blij mee.

vind de quinny een nadeel dat ie niet plat kan. en donique heeft heel vaak geslapen in de buggy op vakantie en dan moet ie wel plat kunnen vind ik!

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    De Koelstra Simba kan juist weer wel plat, maar heb (nog) geen ervaring met het rijden door bv zand!

6. wonderteam

@ Mik, Ja ik hoop op een kortingsaanbieding ergens haha. We hebben nu een buggy die plat kan en Mason wil alleen maar zitten in dat ding.
    @ jacky, ja heb die koelstra ook gezien. Jammer dat je nog geen zandervaring hebt :D

7. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Wij hebben de zapp, superbuggy, maar kan inderdaad niet plat.
    Voor de jongste hebben we van de zomer ook de chicco liteway aangeschaft, omdat die plat kan.
    Hij is mee geweest op vakantie en hij heeft aardig wat zandweggetjes gezien en we hebben amper last gehad van blokkerende voorwielen.
    Ja op een steentje, maar dat heb je met de zapp ook.
    Voordeel van de chicco vergeleken met de zapp, hij is wat stabieler.
    De zapp wil wel eens kantelen als je voorwiel ergens verkeerd op rijdt.
    De chicco kan naar onze mening beter tegen ruw terrein dan de zapp en nog steeds gebruiken we hem veel.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Absoluut een maclaren, gewoon de fijnste buggy die er is.
    Ik heb zelf de quest

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben de chico lite way en zijn er erg tevreden over.
    we hebben hem zelfs meegenomen naar het strand (op het strand zelf rijd ie niet) en op de boulevard (waar ook veel zand ligt) blokkeren de wielen niet.
    ik ben er ook mee in het bos geweest en dan is ook te doen.
    hij is lekker ligt en wel stabiel, de rugleuning kan bijna helemaal plat.

oja, ook niet onbelangrijk, hij is betaaldbaar.

liefs doris

10. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik vind de Zapp in combinatie met zand echt heel vervelend. De wieltjes zijn daarvoor te hard ofzo.

Deel Deze Pagina