Het wordt hier weer tijd voor nieuwe sokken. Ik heb altijd die van Prenatal, met anti slip eronder. Vind ik er makkelijk met onze gladde vloer. Maar ik vind ze best prijzig, ik moet nu echt een hele nieuwe lading. Dus ik vroeg me af of jullie tips hebben voor sokken met anti slip? Waar halen jullie je sokken?
Ik gebruik eigenlijk nooit antislipsokken voor de oudste, maar ik heb er wel een paar, die heb ik ooit in Duitsland gekocht, 2 paar voor 3 euro, dus dat vond ik nog wel meevallen. Je kunt ook slofjes kopen voor in huis, dan hoef je niet speciaal antislipsokken te kopen.
ik had altijd die van de hema. Maar omdat me antislipt niet lekker lijkt zitten in schoenen heb ik nu gewone sokken, ze loopt toch stabiel genoeg
wij hebben destijds antislipsokken bij Ikea gekocht ( ja bij Ikea ) dat waren kindersokjes met antislip en spookjes erop, weet alleen niet of ze ze nu nog hebben....ze beginnen nu ook te klein te worden en de antislip is er bijna af....maar hij heeft er de hele herfst en winter meegedaan...en wilde geen andere sokken aan. dus weer eens langs ikea?
Ik koop ze bij de Hema of bij H&M, en er werd mij bij de schoenenwinkel geadviseerd geen anti slipsokken meer te doen op deze leeftijd omdat de sok dan veel te strak gaat zitten als de voet een beetje naar voren schuift.
Een jaar geleden (toen ze 1 jaar was) waren die van C&A perfect. Bleven goed zitten, goede anti-slip, lekker warm (op mijn koude laminaatvloer), niet duur. Maar op dit moment lijkt geen enkele sok haar meer te passen, helaas, heb nu al bij 3 verschillende winkels sokken gekocht, maar zijn allemaal te breed of te groot (of te klein, maar dan koop ik ze uberhaupt niet natuurlijk).