Ik ben nu 5 weken zwanger en ik heb bijna geen verschijnselen. Mijn buik word wat dikker, borsten iets zwaarder, af en toe een steek her en der soms een vlaag van misselijkheid en dat is het. Ik maak me hier best zorgen om en het is niet omdat ik graag kwaaltjes wil hebben, nee zeker niet.Ik weet het, 5 weken is eigenlijk nog helemaal niks maar ik heb in maart mijn 2e mk gehad en bij de vorige 2 zwangerschappen( vorig jaar juli ook een mk gehad) had ik dus wel behoorlijke last van bv zere borsten en vreselijk moe. Ik ben nu zo bang dat het weer niet goed is. Ik heb 21 juni pas een echo, dus tot die tijd afwachten. Maar ook op de echo weet ik dat je bijna nog niks kunt zien.Ik maak me echt druk, ik hoop natuurlijk om niks en geen enkele zwangerschap is te vergelijken dat weet ik maar ik vind dit zo vreemd. De test zegt duidelijk dat ik zwanger ben maar ik voel me dus echt totaal niet zwanger Herkent iemand dit??? Liefs, mussie
Ik voel me ook niet echt zwanger hoor. Ben niet misselijk, heel soms een beetje moe (maar vandaag helemaal niet) en af en toe zere borsten, maar vandaag eigenlijk ook niet echt..
Hum, ik zal me wel weer zorgen maken om niks Maar het viel me gewoon op en als ik dan wat voel denk ik pffff, gelukkie. Maar nogmaals natuurlijk liever geen vervelende kwaaltjes maar ik heb ook eens gehoord als je geen kwaaltjes heb dat de kans op een miskraam dan groter is.En dat hoop ik toch niet nog een keer mee te maken. Wat ik trouwens wel geregeld heb is een humeur om op te schieten Dan wil ik echt uitschreeuwen: LAAT ME MET RUST!!! Ik ga proberen me niet te druk te maken en toch heel voorzichtig te gaan genieten Dankjewel voor je reactie. Liefs, mussie
Ik heb dat ook, voel me op zich wel echt zwanger, maar echt kwaaltjes heb ik ook (nog) niet, wel zere rug en ik 'geniet'inderdaad ook van m'n hormonen, ik jank om niks haha. Ik heb de 20ste de 1ste afspraak. Zit ook in spanning want ik ben van afgelopen nov tot febr zwanger geweest en toen was ik inderdaad wel super moe en niks waard, maar ja, andere andere kant vertrouw ik het nu wel, maar ben ook bang. Ik zal in ieder geval duimen voor je dat alles lekker gewoon goed is, en dat je gewoon mazzel hebt dat je geen klachten hebt. liefs
Ik ben ook zwanger en heb ook haast geen verschijnselen. Hoe ver ik ben moet de 20e juni uitwijzen...Ben af en toe echt moe en lig dan vroeg in mijn bed. Maar verder ook geen last van mijn borsten of van misselijkheid. Wel heb ik meer wit/slijmerige afscheiding. Maar dat is dan ook echt alles. Maar, we moeten nog lang en hebben misschien straks wel veel last van kwaaltjes .. of juist niet. Gewoon genieten!!
Dat is grappig, ik heb de 21e de 1e afspraak. We lopen ook wel gelijk op. Jij herkent het dus ook van de vorige keer. Nou als we zo zwanger mogen zijn en een gezond wondertje op de wereld mogen zetten vind ik dat natuurlijk helemaal super!!! Ik ga voor jou ook duimen draaien en ik zou het leuk vinden om te horen hoe je 1e afspraak is geweest. Geniet van je zwangerschap meis!!! Liefs, mussie
Hmm, wat zijn we toch onzekere duifjes he? IK had door dat ik zwanger was doordat ik misselijk was, 2 dagen, en ik had een paar dagen gigantische krampen/steken onderin mijn buik. Men zei tegen mij dat het erbij hoor en bandenpijn kan zijn (nu al???) Maar nu voel ik al 4 a 5 dagen helemaal niets meer, dus nu maak ik me daar weer zorgen om.... hmmmmmmm ik zou zo graag willen dat die 12 week voor bij zijn, maar het gaatt zooooo ontzettend langzaam! Groetjes Safian
Dus voor jou is het helemaal spannend? Nou je maakt mij nu ook wel nieuwsgierig. Je hebt gelijk, we moeten nog heel lang. Komt allemaal goed, zullen me hormonen wel zijn
Ja, dat zou ik ook wel willen, die 12 weken voorbij en alleen maar genieten! Het is ook nooit goed he, eerst wachten op je nod en dan weer wachten op de 1e 3 maanden Hihih, wachten, wachten en wachten Liefs, mussie
Hahaha, zitten we nou op 2 pagina's te chatten, lekker handig Maar ik ben er dus ook helemaal niet goed in, ik ben errrrug ongeduldig
Ook Ik voel me nog steeds niet zwanger A.s. vrijdag zal het bewijs hopenlijk geleverd worden, dan krijgen we onze eerste echo . Pijnlijke borsten zijn afgenomen en verder hebben we nergens last van, zoals de verloskundige tegen ons zegt. Geniet ervan er zijn duizenden vrouwen jaloers op zo een zwangerschap.
En jij bent al bijna 11 weken!!! Nou ik denk dat ik mijn zorgjes maar opzij ga zetten Ik ben benieuwd naar je 1e echo, echt spannend Veel succes en ik hoor het graag van je. Liefs, mussie
Meiden, ik snap jullie onzekerheid zo goed (ik denk dat ik me net zo zou voelen als ik weer zwanger zou zijn). Ook het gegeven dat je niet per sé klachten hoeft te hebben als je zwanger bent, en dat elke zwangerschap weer anders kan verlopen helpt niet echt tegen de onzekerheid, denk ik. Ik duim voor jullie allemaal dat alles goed verloopt en dat jullie allemaal een levendig klein frummeltje mogen aanschouwen op de eerste echo! Groetjes, Wendy
Dankjewel lieverd En hoe gaat het met jou? Ik zie dat je kan testen? Of zie ik het niet goed? Liefs, mussie
Jaha, dat zie je heel goed! Ik probeer het testmoment zo lang mogelijk uit te stellen, ik heb me voorgenomen om pas te gaan testen als ik twee weken overtijd ben. Het is bijgeloof, maar de twee vorige keren heb ik getest na 1 week overtijd en ging het de week daarna prompt mis. Dus nu heb ik zoiets van: als ik over twee weken nog geen bloed heb verloren, is het misschien weer wat zekerder. Maar intussen heb ik wel het gevoel dat het misschien weer raak is, dus ik pas wel goed op mezelf Ik houd jullie op de hoogte vanzelfsprekend! Groetjes, Wendy
spannend hoor, dat je zo lang kan wachten met testen, petje af. Ik heb ontzettend weinig geduld dus dat was mij nooooi gelukt!!! HEel veel succes!!!
ik ben blij te lezen dat er meer dames zijn met (bijna) geen sympt. ik begon me al zorgen te maken .. alleen vanaf gisteren heb ik veel buikpijn ik denk mijn darmen ..maar ik kan toch goed naar de wc enzo
Wat spannend Wenniepenny!! Ik zou ook nooit zo lang kunnen wachten, ik ben veel te ongeduldig Knap hoor! Hopelijk wordt het wachten beloond!