Hallo dames, Ik vraag me af bij hoeveel rondes jullie zwanger waren/zijn. Ook ben ik benieuwd of jullie een ovulatie test gebruikt hebben. Ik ben 30 jaar en heb 15 jaar de pil geslikt. En wij zijn nu aan ronde twee begonnen. Maar ik schik af en toe van het aantal rondes die ik bij andere dames zie staan. Ik weet wel dat het niet vanzelf gaat..... Ik hoor het graag van jullie.
Bij mijn eerste zwangerschap was ik na 17 jaar pilgebruik in de vierde ronde zwanger. Ik was toen 34. Tweede keer zwanger was na een jaar Mirena (spiraaltje), direkt eerste ronde raak maar MK, toen 35 jr. Zit nu weer in ronde 4. En ik word over 2 maandjes, 36 jr. Veel succes met zwanger worden!
Wij zijn in juni 2008 met de pil gestopt daarna werd ik 1x ongesteld.. Daarna heb ik nooit weer een eisprong gehad en ben ik naar de gyneacoloog geweest waar PCOS werd vastgesteld.. Onvruchtbaar dus. Gelukkig kreeg ik met Clomid (hormonen) een eisprong en deze heb ik 4 rondes gebruikt en nu ben ik zwanger!!
Ik ben 22 jaar. Ik was na ronde 5 zwanger. Helaas wacht ik nu op een miskraam omdat het hartje van ons kindje niet meer klopt.
Bij mijn eerste duurde het 3 maanden, bij de tweede 4 maanden en nu beginnen we met de tweede ronde. Liefs Dyja
Ik was in ronde 11 zwanger, maar helaas na 5,5 week is het vruchtje gestopt met groeien! Na de MK een cyclus van 32 dagen, dus benieuwd wat deze ronde 13 gaat bieden!
Na 4 rondes zwanger, helaal Mk, meteen na MK weer zwanger en ook dat werd een vroege MK. Wel vruchtbaar dus! Nu wacht ik op mn menstruatie ..
Van ons eerste kindje was ik ronde 4 zwanger. Kindje 2 was in de eerste ronde raak. Toen ik daarna stopte met de pil hoopte ik dus ook op een snelle zwangerschap maar toen de 4e ronde voorbij ging begon ik me wat zorgen te maken omdat de langste keer proberen 4 maanden duurde. Maar ronde 6 was ik zwanger. Ik hoop dat het bij jullie ook snel mag lukken
Ik zat in ronde 13 toen ik een positieve test in handen kreeg. Ik heb geen ovulatie testen gebruikt, maar ik ben gaan temperaturen omdat ik een onregelmatige cyclus had. Vorige week ben ik gestopt met de pil, omdat we heel graag willen gaan voor een 2de wonder. Dus dat worden weer spannende tijden.
Hallo allemaal, Leuk dat er zoveel reacties op mijn vraag zijn gekomen. Bedankt allemaal. Maar wat krijgen een hoop dames een mk. Wat moet dat een vreslijk gevoel zijn voor beide ouders. @ My Precious Hartstikke leuk dat je zwanger bent gefeliciteerd. @ Liedjepiedje Meid wat erg heel veel sterkte!! Groetjes, Sammy
Hoi hoi, Wij zijn van ons dochtertje in de 9e maand zwanger geraakt. Nu zijn we bezig voor een tweede en zitten in de 3e ronde, nu wil ik graag ovulatietesten gaan gebruiken. Dus ben benieuwd hoe dat gaat! Succes!! Liefs Jelisa
33 jaar, ga nu ronde 9 in. Nog nooit zwanger geweest. Wel eisprong, bevestigd door ovulatietesten en temperaturen.
Hoi, ik ben nu 28, was al drie jaar met de pil gestopt en heb een redelijk regelmatige cyclus. Toch pas in ronde 12 zwanger geraakt (jippie! ), hoewel dat nog niet eens heel lang is. Er staat gemiddeld een half jaar tot een jaar voor. Nu hopen dat het kleintje goed blijft zitten
Ik ben 30 en in de maand dat we echt rekening hebben gehouden met mijn eisprong was het raak. Dus eigenlijk in ronde 1. Daarvoor twee maanden geklust zonder hier rekening mee te houden. Ik had het geluk altijd regelmatig ongesteld te zijn en mijn eisprong te voelen.
Ben 21, heb 5 jaar de pil gebruikt, en ben zwanger geraakt toen ik er een jaar mee gestopt was, 12 rondes dus. Maar niet zo erg mee bezig geweest (had een erge kinderwens, maar deed het er niet om ivm studie) in die tijd. Geen last gehad van ontpillen
Bij de eerste was het direct raak. Ik was al wel een half jaartje gestopt met de pil (na deze 10 jaar geslikt te hebben), maar we deden het nog wel veilig. Ik was toen 24. Nu ben ik 27 en in de 11e ronde zwanger geraakt van de 2e. Met ovulatietesten. Het zegt dus weinig als je bij de eerste direct zwanger bent, dat blijkt wel weer.... Groetjes