Zijn er ook mensen die geen kwaaltjes hadden voor de test ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miranda11121974, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda11121974

    10 aug 2007
    41
    0
    0
    Hoogerheide
    Hoi,

    Zijn er misschien ook vrouwen hier, die nergens last van hadden, voordat ze konden gaan testen? En toch zwanger zijn en/of waren.

    Ik hoop namelijk elke dag opnieuw op een teken (pijn in m'n borsten of misselijk bv.) Maar kan niets ontdekken.
    ](*,)
     
  2. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hoi!

    Had dezelfde klachten als altijd voordat ik ongesteld moest worden, buikpijn en gevoelige borsten. Verder toen nog helemaal niets. Ik deed de test met 0,0 verwachting. Maar zie het resultaat!

    Succes!
     
  3. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Bij mij begonnen bij beide zwangerschappen de kwaaltjes pas later, toen ik al wist dat ik zwanger was. Daarvoor had ik dus nog nergens last van...
     
  4. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    dat vind ik zo raar wat is dan de aanleg geweest om die test te doen?
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Voor mij, ik had geen andere kwaaltjes dan met menstruatie.
    Maar er was er 1 die uit bleef. Ik had altijd! bruine afscheiding voor mijn menstruatie, soms wel 5 dagen van te voren. Dat was voor mij wel een reden om te testen, maar verder voelde ik me gewoon ongesteld zeg maar.
     
  6. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Nieuwsgierigheid! :D
     
  7. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    haha ja dat heb ik op het moment ook maar ah zegt gewoon wachten tot volgende nod.het is niet zo dat ik me net raar voel nee is al vanaf mijn vorige nod alleen 2 dagen voor de eisprong rechter borst steken en brandende tepel en sinds gisteren de linker.
     
  8. mama2801

    mama2801 Niet meer actief

    hoi ik heb het ook regelmatig steken in beide borsten
    en ben nu ook vermoeider dan anders en heb het regelmatig koud
    bij me dochter had ik gelijke pijnlijke borsten en bij me zoon wist ik niet een sik zwanger was , ja toen ikk terug kwam van de h.a. wel (hij is door pil heen gekomen)
    ik moet 6 dagn wachten nog tot ik kan testen
     
  9. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    vrouwen lichaam wat moet je er toch mee haha wat hebben die mannen het makkelijk.
    ik heb de ah ook uitgelegt dat ik in juli een cyclus had van 38,39 dagen en dat ik 19 augustus mijn ongi heb gehad alleen 1 dag hevig van de 3,was volgens haar heel normaal dus ik ben er nog steeds niet uit.kan toch niet dat ik nooi met mij ei iets voel en nu in 1 keer wel 2 dagen voor ei misselijk,hoofdpijn,moe en de borsten.
     
  10. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Vooral als je het niet verwacht kan het gebeuren dat je niks merkt. Bijvoorbeeld als je door de pil heen zwanger wordt. Als je graag wil, dan voel je soms allerlei vage dingen en is 't toch niks. En dan voel je een maandje niks en dan is 't ineens raak. Alles kan ;)
     
  11. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb deze ronde ook amper kwaaltjes.. Die had ik vorige ronde wel, denk omdat ik toen alles voelde zonder de pil.
    Maar test nog steeds negatief en geen ongi..
    Wel ongi gevoel al 2 dagen.
     
  12. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik had ook helemaal geen signalen alleen dat ik niet ongesteld werd. De ochtend dat we hebben getest was mijn temperatuur erg hoog en daarom heb ik getest!
    Ik wachtte net als jij iedere maand op signalen na de eisprong maar die heb ik dus nooit gehad. Dat maakt het wachten wel lastiger omdat ik telkens dacht dat ik het wel zou voelen, maar nee... Inmiddels heb ik wel pijnlijke borsten maar verder niets.
     
  13. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    toen ik zwanger was voelde ik ook helemaal niks.
    De reden waar om ik een test deed was omdat ik overtijd was :)
     
  14. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik kreeg ook pas kwaaltjes nadat ik had getest. Bij m´n tweede begreep ik toen ook pas waarom ik ´algemene´ kwaaltjes , zoals mijn migraine, opeens zo vaak had!

    Ik heb dus ook gewoon getest omdat ik al danig overtijd was!
     
  15. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Bij mijn eerste had ik totaal nergens last van, ik ging testen omdat ik een week overtijd was. Had toen ook geen ontpillingsverschijnselen. Nu heb ik heel veel last van ontpillen, kwalen die erop lijken dat je zwanger bent en dat dat dus niet zo is. Ga nu de vierde ronde in :(
     
  16. zoes

    zoes Lid

    18 mrt 2007
    43
    0
    0
    Hoi,,

    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van.
    Ik moest vrijdags ongesteld worden, en toen ik het zo rond de middag nog niet was ging ik voor de grap een testje doen.
    Zwanger dus...........ik kon het ook niet meteen bevatten!

    Succes
     

Deel Deze Pagina