wel zwanger worden maar het dan blijven!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lollipop, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lollipop

lollipop Nieuw lid

5 feb 2009
    2
    0
    0
    HR Manager
    amsterdam
    Hoi meiden,

Ik vroeg mij af of er ook hier meiden zijn met hetzelfde probleem als ik.
    ik ben nu twee keer al zwanger geweest maar helaas bleef het niet zitten :(

Zijn er hier ook meiden met dit probleem en zoja zijn jullie al verder gegaan met onderzoek etc.

ik moet nu zodra ik weer zwanger ben meteen mijn bloed laten onderzoeken omdat het mischien kan zijn dat mijn lichaam een bepaalde stof niet aanmaakt.
    Die stof zou je normaal gesproken wel aan moeten maken als je zwanger bent.

ik vraag mij dus af wie ziet er ook in dat scheepje!

2. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    Hoi Lollipop, ook ik heb 2 miskramen gehad, volgende keer als ik zwanger ben moet ik direct contact opnemen met de gynocoloog, misschien dat er dan ook wat vaker bloed geprikt gaat worden, geen idee.

Mijn vriend en ik gaan vanaf zondag weer klussen (tussen zondag en woensdag mijn ei)

vorige keren was het in 1 keer raak, helaas bleven de zwangerschappen niet zitten, laatste raakte ik kwijt met 11 weken, terwijl het vruchtje blijkbaar al met een paar weken was afgestorven, dus mijn lichaam heeft het nog lang vastgehouden.

Ik geloof gewoon dat ik 2 keer domme pech heb gehad, en dat de 3e keer scheepsrecht is . Ik zal dan wel goed in de gaten worden gehouden door de gynocoloog.

Hopelijk was het voor jou ook gewoon domme pech, en zal een volgende zwangerschap wel goed gaan.

groetjes, Kirsten

Deel Deze Pagina