innestelling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Belinea, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Heb een vraagje hierover.
    Als het goed is dan zou ik morgen mijn innestelling moeten krijgen, mochten de zaadjes het eitje vinden.
    Nu heb ik gisteren heel de dag last gehad van mijn buik, meer krampen en steken richting mijn lies. Gisteravond tijdens het douchen kreeg ik me maar een steek van mijn lies naar mjin bovenbeen. En dit gebeurde 2 keer aan toe. Kan het zo zijn dat dat mijn innestelling was.
    Heb dit nog nooit gehad.

2. happymama

happymama Niet meer actief

ik weet niet hoe t voelt maar in de regel is t 5 dagen na je ei het zal bij somige miss wel een dag eerder of later zijn !
    hoop dat je een goed antwoord krijgt van iemand die zwanger is of is geweet !
    succes meid hoop t voor je

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    het zou kunnen!
    heb het zelf ook nooit gevoeld!, maar wat ik ervan af weet, is innesteling meestaal zon 5 tot 10 dagen na je eisprong!
    het kan zijn dat je idd dat voelt wat jij omschrijft!
    je kunt dan ook wat bloedverlies hebben maar ook dat hoeft niet! het is bij iedereen verschillend, het kan ook zijn dat je er helemaal niets van voelt! en meid hou het in je achterhoofd je lichaam kan je ook goed voor de gek houden! alleen een test geeft je 100% duidelijkheid!
    ik hoop het voor je!
    succes!]
    liefs

4. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Hallo dames!

Ja idd het lichaam zit raar in elkaar. We zullen het pas merken op de NOD.

Ik hoop toch dat er iemand is die hier meer van afweet, of hetzelfde heeft ervaren.

Groetjes Belinea!

5. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi ja moeilijk bij mijn eerste merkte ik ook niks.

maar nu ik heb de 30 januari mijn eisprong gehad en nu heb ik sinds vanochtend met afvegen rosse en oud bloed niet veel maar alleen met afvegen.

maar ik blijf er nuchter onder want je lichaam kan je ook voor de gek houden wacht wel als ik ongi moet worden.

ik ga nergens meer van uit ben al zo vaak teleurgesteld.

groetjes jolanda :(:

6. Belinea

Belinea Actief lid

6 jul 2008
    163
    57
    28
    Huismama
    Midden Holland
    Nee idd jojo.
    Bij iedere ronde dan voel je weer allerei nieuwe dingen erbij. En dan denk je oehh misschien toch, maar dan helaas. Maar dit is weer dus iets nieuws haha. Alleen vooral die erge steek van mijn lieskant naar been toe was pijnlijk. Dus vandaar!

Hoop dat jij deze maand ook positief test!

Deel Deze Pagina