mijn man en ik zouden graag een tweede kindje willen als onze eerste 1 jaar is geweest, nu is mijn vraag ik heb bij de eerste zwangerschap een hoge bloeddruk gehad met onder drukken van 117 en 122... nu zeggen ze dat dit bij een tweede zwangerschap niet zo snel zal gebeuren, maar ik heb gelezen bij een hele hoge dat het risico dan veel groter is, heeft iemand dit ook mee gemaakt en wat hadden jullie met een tweede zwangerschap ? ik hoop dat er iemand is die dit ook heeft gehad en misschien al een tweede kindje heeft, reageer dan alsjeblieft! alvast bedankt AmyRoze
hay AmyRoze, mijn nicht heeft haar eerste kindje verloren aan een te hoge bloeddruk *zwangerschapsvergiftiging* en dat met 24 wk zwangerschap daarna is ze weer zwanger geworden werd ze dubbel zo vaak gecontroleerd moest extra vaak naar haar verloskundige en nu heeft ze ondertussen 3 kindjes allemaal rond 37 weken zwangerschap gehaald ivm haar bloeddruk maar ze zijn allemaal gezond! dus het kan gewoon succes
Hier ook flinke hoge onderdrukken tijdens m'n eerste zwangerschap. Nog geen tweede zwangerschap, maar ook in ben benieuwd wat de 'bloeddruk' hier gaat doen dan.
oke, nou hoor het wel van je dan ben ook wel nieuwschierig maar ook wel bang dat het weer mis gaat.... het ziekenhuis is ook geen pretje helemaal niet met nog 1 kleine meid thuis.... ook al is ze dan misschien bijna 2 of ouder......