5 dagen na mijn eisprong werd ik misselijk van het tandenpoetsen, en dan bedoel ik dat ik er ook echt van ging kokhalzen. Dat was mijn eerste zwangerschapssymptoom en op 9dpo teste ik posi!
hee meiden... ik heb dus ook het probleem heb ook last van zwangerschap symptonen en heb me 1e test al gedaan helaas negatief.. nu denk ik om er nog 1 te doen heb namelijk een vroege test gedaan... en wil dus nu kijken of de kv test wel wil... misschien dak het nu ook wel te veel wil dat het daarom niet zo is en dak alle dingen op een duur ga bedenken... maar hoop het nog steeds en me hoop gaat nie eerder weg voor da ik ong ben haha....
Ik begin bijna te hopen dat ik ongesteld word, ben nu 4 dagen overtijd en nog niets. Vorige week wel 5-6 dagen bruin/rozeverlies gehad, maar meer niet. En vage klachten, raar gevoel in mijn buik, hoofdpijn, misselijk gevoel af en toe. Bij mijn eerste had ik ook vrijwel geen klachten, dus dat zegt niet altijd alles. Ik heb ook al een aantal testen gedaan, met een licht streepje, maar deze word maar niet donkerder. Maar ik weet echt even niet wat te doen, iemand ideeen?
He meiden, ik kan me ook hier wel aansluiten Ik heb behoorlijk wat verschijnselen, maar vandaag op mn NOD negatief getest... Dinsdag had ik ook negatief getest. Gisteren kreeg ik steeds meer het gevoel dat het toch wel eens raak kon zijn. Weer steekjes in mn buik, en enorm last van maagzuur (al de hele dag gisteren). Ook bij vlagen duizelig en mn borsten zijn serieus wat steviger/voller. Plus dat ik sinds gisteravond een viezige smaak in mn mond heb. (en heb al een paar dagen een linea nigra) Dus, vanmorgen op verzoek van manlief maar weer een testje gedaan en weer NIETS. Ik net naar de wc omdat het voelde alsof mn ongi was doorgebroken (voelde 'nattig'), maar nee hoor, alleen maar witte afscheiding. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Ik ga nu echt niet meer testen voor dinsdag ofzo. Gek word ik er van! Ben er wel klaar mee nu! Vervelend kan ons lichaam zijn he!? @ versluis hoeveel van die licht positieve testen heb je al gedaan dan? Misschien naar de HA voor bloedtest?
hallo, allemaal! ben drie keer zwanger geweest, 1 zoontje van bijna 7, 1 keer abortus (spijt), 1 keer miskraam, maar wel allemaal in 1 keer raak.....nu zijn we bezig om weer zwanger te worden(zondag verwacht ik menstruatie)....gister een test gedaan van predictor, zo'n vroege test....hartstikke negatief....maar toch speelt er ergens het gevoel dat ik toch zwanger ben)....symptonen? gevoelige tepels, lichte hoofdpijnen, rommelende darmen (winderig en boeren, bahbahbah) kleine steekjes in onderbuik, af en toe misselijk (heel licht), en niet kunnen slapen terwijl ik doodmoe ben....ik vind het nog te vroeg om naar de huisarts te gaan, hij ziet me al aankomen, ben nog niet eens bij mijn NOD hahahaha....wat denken jullie kan ik toch zwanger zijn??? en zijn er testen die jullie mij kunnen aanraden??? liefs, sanne @ versluis.....misschien naar de huisarts? je bent toch al een paar dagen over tijd en ik begreep dat de testen daar gevoeliger zijn...denk trouwens dat je wel zwanger ben (maar wie ben ik hahahaha) een lichte streep is een streep, licht of donker maakt volgens mij weinig uit......
Dankjulliewel voor jullie reactie!!! Denk idd dat ik toch maar eens naar de ha moet gaan. Dat probeer ik altijd zo lang mogelijk uit te stellen haha. Maar dan heb ik misschien wel eindelijk eens uitsluitsel, dat testen wordt ook een kostbare hobby @Zilla: Het kan zomaar zo zijn, ik heb al vaak gelezen dat er pas een week na de NOD positief wordt getest, dat is wat ik nu ook hoop @Sannepenning; we worden er niet charmanter van he, met al dat overtollig lucht. Gewoon de kruidvat 2v5, die zijn redelijk gevoelig en ik heb die van zwanger&kids.nl besteld, maar die heb ik nog niet gebruikt, las er wel goede dingen over. Succes, hopelijk hebben jullie snel posi testen in jullie handen. Al die onzekerheid, die hebben we als vrouwen al genoeg haha
@ versluis, bedankt voor de snelle reactie!!! heel veel succes bij de HA, en laat ff weten als die posi was.....hou wel van goed nieuws
Hoihoi Heb zo net zo'n kv 2 voor 5 test gedaan en er is niks op te zien. Ik ben vandaag op dag 39 van mijn cyclus en nog steeds niet het idee dat ik ongesteld ga worden. Wel allemaal andere vage klachtjes die misschien wel kunnen duiden op een zwangerschap. Kan het zo zijn dat mijn hcg waarden nog te laag zijn of zou ik nu toch wel echt positief moeten kunnen test? Mijn gemiddelde cyclus lengte is 31 dagen. En mijn eerste dag van laatste menstruatie was 4 juli. Ik ben al sinds december gestopt met de pil dus ontpillen lijkt me ook sterk..Wie kan mij helpen?? Irritant hoor dit niet weten waar je aan toe bent... bah.. Heb geprobeerd de ha te bellen maar dat kan pas weer vanmiddag na half 4 grr... Misschien kan iemand van jullie me helpen?
@ snne......ja zwaar irri, altijd als je de HA nodig hebt laten ze het afweten arggggg......kan me voorstellen dat je het even niet meer weet.....toch vanmiddag maar ff de HA bellen denk ik.....heb een beetje hetzelfde alleen ik ben nog niet eens overtijd dus waarschijnlijk zit het gewoon tussen mijn oren.....wil je niet ontmoedigen want het kan heeeeel erg goed mogelijk zijn dat je waardes idd nog te laag zijn ( lees net 5 min geleden dat die waardes tussen de 5e en 9e dag omhoog schieten).....pfffff leuk he die onzekerheden......succes in ieder geval! toi toi toi voor een posi test.....
Hallo Meiden, ik zit met hetzelfde probleem. De hele tijd wel last van alle symptonen (moe, steken in me buik, hoofdpijn, boeren/winderig etc etc) Volgens een berekening zou ik op de 3de de innestelling moeten hebben gehad.. (op die dag ook licht bloedverlies gehad) Zou op de 12de kunnen testen en op ze vroegst de 8ste. Nu heb ik de 9de en vandaag een test gedaan.. Op de 9de 1 van CB en vandaag die van KV 2v5... Beiden was het resultaat negatief Zou het kunnen zijn dat het alsnog te vroeg is en moet ik gewoon afwachten of ik ongi word? Want weet het soms ff niet meer...
Hier ook dag 29 en vanavond neg getest, dus zelfde schuitje, ik ga zondag testen, ook afscheiding en die andere symptomen die jij aangaf. mn man dacht ook al dat ik zwangger zou zijn, vond het allemaal wat voller... Groetjes!
O wat is het soms frustrerend he die onzekerheid en al die symptomen. Ik hoop toch zo dat we straks wel allemaal een posi test in handen hebben! Ik heb inmiddels wel wat duidelijkheid en ben niet zwanger. Moest woensdag voor een eicel meting.. Heb ook een kuur Clomid achter de rug. Het zag er sowieso niet goed uit. Alles zag er nog net zo uit als maanden terug, alles in rust.. Ik was best teleurgesteld. Eigenlijk moest ik maandag terug voor weer een echo maar dan heb ik 3 weekjes vakantie en heb afgezegd om wat rust te krijgen zodat ik het hopelijk even los kan laten. Heeft mijn lichaam me dan voor de gek gehouden? Ben ik soms schijnzwanger omdat ik het zo graag wil?..
He Roos wat een vervelend nieuws! En Daiquiri hou me op de hoogte! Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt! Hier nog steeds geen ongi... Morgen weer testen!
hey meiden allereerst heel veel succes met wachten! Vreselijk! Maar wou jullie even een hart onder de riem steken.. Persoonlijk heb ik geen verschijnsel gehad voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was.. Wel veel witte afscheiding en het 'moeder' gevoel.. Nu had ik dat wel vaker, maar dit was zo sterk! En over het testen.. Ik heb op een vrijdag getest, deze was negatief. Dinsdags weer, toen wel positief! Achteraf bleek dat ik mijn eitje erg laat had gehad, ben toen ook 2 week teruggezet! Hoop dat het voor jullie allen snel raak is meiden!!
hallo allemaal......begin nu toch een gelukszalig gevoel te krijgen! na mijn vorige test (negatief) er vandaag toch nog maar 1 gedaan....deze was heeeeel licht positief!!! aan de ene kant spring ik een gat in de lucht, aan de andere kant hou ik er rekening mee dat deze test (omdat ie zo licht was) niet klopt.....nog ff afwachten dus (wat gaan de dagen langzaam zeg...)
heey meiden... \nou bij mij is het afwachten egt verschrikkelijk erg.. heb nu in totaal al 3 testen gedaan en alles 3 nega... en ben nog steeds nie ongi maar ben al wel weer een week overtijd voel ook nog niks van ongesteldheid gevoel wat ik anders van te voren al heel erg voel. dus ik snap er nie egt meer zoveel van en normaal ben ik gewoon om de 4 week ong... dus mijn vraag is kan het zijn da de testen wel vaker nega testen en da je tg ma nie ong word of ben ik de enige..? voor mij is het dus nog steeds afwachten aan de ene kant maak ik me er ook helemaal nie meer druk om maar ja alles is een beetje vreemd:S
zo vervelend dit gevoel! ik heb een mk gehad in januari en ik had weinig kwaaltjes, zeker geen misselijkheid toen ik zwanger was daarvoor. Toch wel achteraf zijn er een aantal symptomen geweest. Na de mk ben ik vrij onregelmatig geweest, maar de laatste keer toch weer op de 5 weken die ik had voor mn vorige zwangerschap. Nu zit ik 7,5 week, toch wel lang. heb ook wat gekke dingen, zoals veel plassen, hoofdpijn, om 9 uur nr bed moeten omdat ik zo moe ben, af en toe steekjes in mn buik. Toch test ik negatief. Vorige keer dat ik testte stonden er 2x een vette dikke streep. Misschien is het anders bij een nieuwe zwangerschap? Ik hoop toch zo dat ik zwanger ben, we zijn echt er aan toe om een kleintje te hebben.
In feb. Had ik ook allemaal van die kwaaltjes Lage rugpijn , soort buikspierpijn en pijn in mn lies Was 2 weken over tijd bleek zwanger te zijn maar Werd een miskraam... nu gaan we t opnieuw Proberen..