Ha meiden! Ik heb de testen van clear blue.. heb er nu 7 verbruikt.. begonnen op dag 11 zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Niet geplast of teveel gedronken van te voren..so far so good.. maar ik heb nog geen een positieve test gehad terwijl vandaag mijn vruchtbaarste dag zou moeten zijn en morgen mn eisprong.. heb net maar weer een nieuwe doos gehaald.. snap 't echt niet! xxx
hey meiss.. vervelend dat je je ei nog niet vind.. het beste is eigelijk ook om 2 x per dag te testen.. als je naar mijn album kijkt zie je dat ik op 2-2 een positieve ovutest had om 11.30 en om 20.00 was ie alweer negatief.. stel ik had die dag alleen 's avonds getest had ik mijn positieve ovutest gemist.. wie weet komt je ei wel gewoon morgen ( vaak voel je het ook aankomen en zijn ovutesten een hulpmiddel) maar als ik jou was zou ik goedkopere testen halen ( zie mijn album, zijn sensitest dipsticks) zijn net een euro per stuk en werken net zo goed en dan kan het nog eens lijen dat je er 2 per dag doet hopelijk vind je je ei toch nu je door blijft testen en wordt je snel zwanger liefs Daantje
bedankt daantje! Tja heb ze net gekocht.. ik heb vanmiddag om 15.00 uur getest, dus ga vanavond om een uur of zeven nog maar eens testen! Als ik negatief blijf testen, krijg ik van die drogist mn geld terug! netjes he!ze hadden namelijk alleen maar die van CB.. dus dat vond ze dan ook weer lullig voor me! I'll keep on trying! x