hoi dames, wie herkent dit? ik heb vanmiddag positief getest en een paar uur later weer een keer en toen was hij alweer lichter geworden, nu hebben we wel gisteravond geklust..heeft het zin vandaag nog te klussen? en kan ik al zwanger raken, als ik dus de avond voor mijn ei heb geklust? alvast bedankt
had ik precies zo! Op 2-2 om 11.30 een posi ovutest en om 20.00 weer bijna wit( zie album), dus denk dat je ei vandaag of hooguit morgen komt, je kan voor de zekerheid klussen, maar zaadjes overleven wel een paar daagjes Succes meid! Liefs daantje
maar hoe kan t want als je een posi ovutest heb dan komt je ei toch tussen tientallen uuren ? 36 ofzoiets?
Ja, maar dat hoeft niet altijd.. Ze zeggen binnen 24-36 uur, maar ik heb op 2-2 om 11.30 een posi test, maar wie weet als ij de avond ervoor om 22.00 had getest dat hij nog donkerder was, en ik deze eigelijk niet als posi moet beschouwen.. Ik denk sowieso dat een test nooit nauwkeurig en zeker kan zeggen wanneer je ei precies komt
ok ik heb straks ook een ovu test gedaan . die was nog niet posi begin nu meer buikpijn te krijgen (voel m meestal ook) moet ik er dan nu nog een doen ? ene kan dat op dag 13 dat ie er dan al aan komt (zie banner 28 dagen cyclus)
Ja hoor, kan best dat je ei op dag 13 komt, mooie cyclusdag om je ei te hebben. Ik zou er nog eentje doen ja, ik deed er ook 2 keer per dag als het streepje donkerder werd en ik krampen kreeg, op 2-2 om 11.30 had ik een positest en om 20.00 alweer een negatest, zo snel kan het streepje knal worden of gaan Succes meid!
ok maar stel dat ik nu test en hij is nu knal posi dat akn dan toch niet als ie net nog bijna wit was of snap ik t gewoon niet. haha blond . maar ik klus vanavond toch dus zit dan toch wel goed .
zag trouwens ergens anders ook een reacktie van jou op een andere vraag en daar staat als ie donkerder word dan 2 x testen. heb ff gekeken hij is was t zelfde al dag 11
dames ik had gistermiddag dus mijn ei, maar we hebben niet geklust gisteravond (vraag me verder maar niet hoe en wat) maar we hebben dus wel die avond ervoor geklust en willen het vandaag weer ook... dan hebben we dus 1 dag en 1 dag na mijn ei geklust, kan dit al voldoende zijn?
hey meid.. ja als ie donkerder wordt kan je het beste 2 keer per dag testen.. als ik 1 keer per dag alleen 's avonds getest had op 2-2 had ik mijn ei zeker gemist..want om 20.00 had ik een nega test en 's morgens vroeg was ie knalpositief bij mij werden de testen op 31-1 donkerder ( zie album) en heb toen 2 a 3 keer per dag getest maar jou testen van 11-2 en 12-2 zijn nog wel erg licht.. maar toch zou ik 2x per dag testen omdat je eitje er toch zo wel aan moet komen gezien je banner.. liefs Daantje