Was vanochtend ook op het ontbijnieuws op rtl4. Nu ben ik vrij nuchter van aard. Dus als je aan mij vraagt wat je hiermee moet zeg ik: "niks". Als het al zo is, dan houd je het toch niet tegen...
Dat is dan maar goed dat ik dat pak boterkoek dat tot 23 mei goed was net even achter mijn kiezen heb gedrukt,dat maakt dan ook niet uit ;P
van 1999 op 2000 zou de wereld ook al vergaan , alleen ik verging op 1-1-2000 van n kater dus ja of t zo zal zijn who knows hoop dat ik er nix van merk en mn kindjes ook niet en zij lekker bij mij zijn dan
Hoe vergaat de wereld deze keer? eerst zou het water en vuur zijn, manlief zei 2 weken geleden nog in november met een of ander iets uit de ruimte ofzo.. Weet niet precies, vind het altijd wat vreemd dus luisterde met een half oor
...ze(wie dat ook mogen zijn) zeggen ook dat de wereld in december 2012 vergaat en dat er volgend jaar een zonnestorm komt...tja wie zal het zeggen...
ja zei mijn vriend ook er komt een komeet , maar die komt NET NIET tegen de aarde aan (dus zal 100000 lichtjaren afstand tussenzitten) maar je kan m wel zien met een "normale"telescoop . als ie de aarde wel zou raken krijgen we n super nova jaaaajaaa ik geloof t ook haha
hm... zou eigenlijk zaterdag een paar daagjes weg gaan...heeft ook geen zin meer dan... nee geloof er niet echt in maar ik moet eerslijk zeggen dat ik ook niet van zulke berichten hou... de maya kalender: ze zeiden dat die in dec 2011 op zou houden...maar ze hadden hem weer eens verkeerd berekend hahaha
Dat bedoelde hij dus.. Hij zei die zou net de aarde raken, maar da's dus niet zo.. Nou ja, ik bedoel maar
hahaha . Zal je toch weer ff nieuwe moeten halen want die wereld vergaat echt niet over 2 dagen hoor.
oh kijk ik zat er n paar miljoen lichtjaren vandaan haha Is het mogelijk dat de aarde in 2011 wordt getroffen door een komeet? - Alles over sterrenkunde
wie wil weten hoe moet maar even googlen op 21 mei 2011 aangezien je hier niet te veel over geloof mag schrijven kun je daar zelf lezen het hoe en waarom ennn eerlijk zijn als het zo is kunnen we het niet tegenhouden maar waarom kan 1 iemand dit bedenken en zo over heel de wereld verspreiden op youtube staan filmpjes al duizenden keren bekeken
Ach als het moet gebeuren, laat het dan snel gaan. Eén gigantische ontploffing of zo. En dan zonder berichtgeving vooraf, zodat je geen tijd hebt om in paniek te raken. Ik ben dan wel weer zo spiritueel dat ik in ieder geval blij ben dat ik dan samen met mijn gezinnetje ga, en dat er niet één van ons achterblijft
Ik ga Ducktape inslaan "Ducktape is like The Force, it has Light Side and a Dark Side, and it holds the universe together" Nee ik geloof er toch niet veel van.