Ken ik dat stel niet van Babyboom?! Mariska heet ze geloof ik .. De dochter van het huis die ze aan het opknappen zijn. Kijken jullie het ook?
ja ik ben dus wel gaan googlen en heb de aflevering waar ze in zaten even terug gekeken voor de zekerheid, maar het zijn ze toch echt!
Ja ik ook, alleen toen wist ik ze niet te plaatsen en toen we echt aan het kijken waren schoot het me ineens te binnen
Bij mij daalde het dan meteen, vond ht alleen appart dat over hun kindje werd gepraat terwijl zei volgens mij ook nog een zoontje heeft. Maar des al niet te min, vond ik het een mooie reden om de boel op te knappen..
Ja klopt ze heeft nog een zoontje die wel in babyboom te spraken kwam, maar hier inderdaad niet. Vond het ook een mooie reden voor die mensen, die hebben hun hart op de goede plek zitten
Wie kijkt er ook? Heftig levensverhaal zeg, en dat huis Een vrouw met kanker en dus slechte weerstand die zo moet leven in een huis vol schimmel Op dinsdag de sleutel gekregen van het huis, en 3 dagen daarna de diagnose borstkanker
Ik heb het idee dat ik het stel van vandaag ook al eerder op tv heb gezien. Ik weet alleen niet meer in welk programma. Vreselijk als zoiets je overkomt.
Ik Ben nu de uitzending van vorige week terug aan het kijken. Maar het kan toch niet zo zijn dat ze dat huis in 2 dagen klaar krijgen. Dat bestaat toch niet.