Ouders opgepakt voor fatale woningbrand in Derby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ouders opgepakt voor fatale woningbrand in Derby
    Een fatale woningbrand in de Engelse stad Derby waarbij op 11 mei zes kinderen omkwamen, is mogelijk aangestoken door hun ouders. Die zijn aangehouden, melden Britse media.

De politie wil alleen kwijt dat een man van 55 en een 31-jarige vrouw zijn opgepakt. Hun identiteit is niet vrijgegeven, maar het zijn de leeftijden van de beide ouders. De omgekomen kinderen waren 13, 10, 9, 8, 6 en 5 jaar oud. Over het mogelijke motief is nog niets bekend.
    Enkele dagen na de brand hielden de beide ouders nog een emotionele persconferentie:

De vader had in totaal 17 kinderen bij drie verschillende vrouwen. Het merendeel van hen woonde samen in een klein rijtjeshuis, dat deze maand in vlammen opging. In 2007 maakte zender ITV een documentaire over het gezin. De vader verscheen ook in de Jeremy Kyle Show.

2. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Zag het vanochtend op het nieuws, heb er geen woorden voor...

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Verschrikkelijk, geen woorden voor. Hopelijk hebben de kinderen niet veel geleden. Kan er niet bij dat je als ouder tot zoiets in staat bent. Bekende van mijn is levend verbrand in een auto waar hij niet uit kon, dit wil je niemand aandoen.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik zag het idd op het nieuws vanmorgen..
    Vreselijk. Hoop echt niet dat de ouders het zelf gedaan hebben. Wat bezielt je dan toch??:(

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het is afgrijselijk maar ik vrees dat het wel echt de ouders waren, het filmpje van de persconferentie brengt geen enkele emotie naar hen toe bij me los. Ik vind het maar raar dat zij steeds denkbeeldige tranen weg aan het vegen is en hij kan wel heel goed praten, zijn stem slaat niet een keer over. Ze zien er ook erg fris uit na al dat 'gehuil'... Nee ik geloof er niets van.

Ik vind het afschuwelijk voor de kinderen vraag me ook af hoe al die jaren hiervoor waren, hielden zij gewoon van hun kinderen zoals anderen dat doen?

Derby house fire father Mick Philpott holds emotional press conference - YouTube

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik krijg idd ook de rillingen van dit interview. geen greintje emotie en zo gemaakt. zij trekt alleen een nep verfrommeld gezicht zonder tranen brr

'' please leave my family alone'' ja tuurlijk.. die voelt zich schuldig en is bang dat er wat aan het licht komt wat gelukkig is gebeurd

stel dit overkomt mij, dan ga ik no way in hell een persconferentie geven, ik zou dan helemaal in shock zijn..

7. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

@daantje: idd, die vrouw kijkt zo maf met die persconferentie, alsof ze de tranen eruit moet persen :S

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dat idee kreeg ik ook.. het ziet er echt niet uit alsof ze echt aan het huilen is.. (m'n zoontje kan nog beter nep-huilen...)

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Zij verstopt dr knoest ook de hele tijd.. Dan zie je de neptranen niet.
    En hij denkt, als ik een zakdoekkie voor m´n ogen doe lijkt het wel echt.

Deel Deze Pagina