Hoi, Door een foutje van de gyn bij de 20wk echo heb ik allerlei meisjekleertjes over. Het gaat om wat rompertjes en wat pakjes in de maten 50/56 en 62. De kleren zijn 1 keer gewassen en niet gedragen. Heeft iemand hier interesse in (prijs nader overeen te komen)? Ik kan evt wat foto's maken zodat je kunt zien waar het om gaat. De kleren kunnen bij mij worden opgehaald (ik woon in Zoetermeer, goed bereikbaar voor ov) of ik kan ze opsturen (kosten voor koper). Groetjes Rosa
Ben bezig om foto's te maken. Merk dat er met een baby van 5,5 week te weinig uren in een dag zitten Qua prijs heb ik eigenlijk geen idee, zal even kijken hoeveel het nu precies is enzo.
Heb foto's gemaakt, hiervoor kun je me pb'en. Heb ook een lijstje met omschrijving, maat en wat ik er ongeveer voor wil hebben: 3 rompers lange mouwen mt 50 -- 4 euro 1 romper korte mouwen roze met zebra mt 50 -- 1 euro 1 romper lange mouwen bruin/roze mt 50/56 -- 3 euro 1 romper lange mouwen roze gestreept met snoopy mt 62 -- 3 euro 1 vestje (gebreid/gehaakt, creme) mt 62 -- 10 euro 1 zomerhemdje mexx lichtblauw mt 62 (ziet er kleiner uit) -- 2 euro 1 overslagtruitje roze met bloemen mt 62/68 -- 3 euro 1 truitje lange mouwen grijs mt 62 -- 4 euro 1 overslagtruitje roze mt 56 -- 3 euro 1 setje broek roze gestreept + trui roze mt 50/56 -- 6 euro 1 setje broek bordeaux + trui roze met winnie de poeh en knorretje mt 62 (band van broek is een beetje doorgelopen in de was) -- 4 euro 1 pakje zonder voeten roze/wit gestreept mt 50 -- 4 euro 1 setje lichtroze met poesapplicatie mt 56 -- 6 euro 1 setje grijze broek creme truitje mt 62 -- 6 euro 1 setje paars snoopy mt 62 -- 6 euro 1 boxpakje roze met schaapjes mt 62/68 -- 6 euro Alles voor 55 euro (plus evt verzendkosten)