Ja bij kopspijkers, de aflevering dat bert visser op bezoek kwam. Ik vond het best leuk, het publiek werd toen niet geregisseerd ofzo.
Ja toen ik vier was bij ome Willem . Verder nooit maar zou t ook weleens willen. Gewoon benieuwd hoe t gaat...
Toen wij nog studeerden en weinig geld hadden deden we dat vaak, leuk uitje voor weinig geld Ik ben toen naar zoveel shows geweest: Honeymoon quiz - leuk Now or never - leuk Die talkshow van Reinout Oerlemans indertijd, hoop grote sterren die optraden (bon jovi, seal enzv), dus ook erg leuk. Radar en vermist - geen bal aan Lotto weekend miljonairs - wel leuk Barend en van Dorp - geweldig! Programma op zich was niet zo bijzonder, maar bij de studio zat een soort van bar, waar na afloop iedereen (presentatoren, crew, gasten, publiek) gezellig wat kon eten en drinken, erg leuk! Jensen Life and cooking - bij mij waren Carlo en Irene dus wel leuk met het publiek. En rudolph is idd een schatje.
Ja, in 2008 bij DWDD Vond het erg leuk, was alleen jammer dat ik niet alles goed kon horen. Later die avond keek ik de uitzending terug, en toen dacht ik bij een aantal momenten: ooh, dus dat werd er toen gezegd/gespeeld! haha
Ja bij jensen, vonden er geen bal aan. Kei kleine studio en op commando alles doen, nee de magie ging er toen wel af.
Hier ook bij jensen geweest en vond er ook geen bal aan! Kleine studio inderdaad je kon er absoluut niet fijn zitten en moest alles op commando doen.... Zo moesten we bijvoorbeeld uit ons dak gaan omdat het weekend was maar het was woensdag hahaha alleen werd die show dus voor vrijdagavond opgenomen! En ook lachen op commando...... Erg nep dus!
ik ben bij derek ogilvie geweest met de opnames voor tv. is natuurlijk wel heel anders, maar was wel een leuke ervaring
Miniplaybackshow toen ik 5 was. Mijn nichtje had toen gewonnen.. Mijn moeder leerde me toen 'we want more', dat moesten we dan roepen. Snapte toen alleen niet wat het betekende en waar het op sloeg hihi
Ja hoor bij meneer Cactus en een keer bij de mini playbackshow En wat was ik teleurgesteld dat ze niet gelijk achter de deuren vandaan kwamen als ze de tunnel in gingen met hun kleding voor het optreden Hilarisch!
Yup, bij het programma 'De Garage'. Presentator Eric Corton. Onze autoclub werd uitgenodigd,we zijn toen met een aantal leden en de organisatie daar aanwezig geweest. Was erg leuk om eens mee te maken.
Wij zijn vorig seizoen bij The Voice geweest. Een enorm lange zit, zoals iemand hiervoor al aangeeft.
Wat vind Nederland ben ik geweest: klein hoor. Erg anders idd dan op tv.Je mocht foto's maken en de studio bekijken En life 4 you... Ook mega klein. Weet even niet meer hoelang het allemaal duurde. Maar kregen in de pauze klein pakje drinken. En was erg warm. En vind Carlo en Irene sinds dien niet zo tof meer. Net als iemand anders heir zegt: zodra de camara's lopen. big smile maar zodra er pauze is. een chagerijnige hoofd en vluchten snel weg en na afloop zaten ze dan te eten. allemaal bewaking er om heen. Ze kwamen niet eens een praatje maken. terwijl jack spijkerman (wat vind nederland) toen dat wel deed. Na afloop ging hij het publiek in. Kon met de bnn op de foto. Vond dat veel leuker...